Zavrieť

Rozostavaná zastávka Kútiky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Rozostavaná zastávka Kútiky.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul., zastávka Kútiky
Dátum: 22.11.2019
Vozidlo:
Galéria: 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Oficiálne dokončená prvá etapa modernizácie Karloveskej radiály (22.11.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4845

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
guest

guest

29.11.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tie stožiare čo sú v strede zastávky sú nové. Pôvodné boli dvojité.
Na Borskej osadili nové stožiare pre TV do stredu chodníka pritom staré pre VO sú až v trávniku.
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

27.11.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Dík za odpoveď. Ono to je celé vtipné, lebo napr. tu pri obratisku dlhé prevesy na kombinovaných stĺpoch navrhli - a inde zrušili... tam asi lampy nebudú padať. No úplný chaos, ako sme už písali.
Ad #9 - 🙂 Mňa by už len zaujímalo, kto v DPB rozhodol, že tie staré stožiare v KV zostali. Pripadá mi to (pri rozsahu prác, ktoré sa v KV urobili, vrátane zemných) za tak dokonale iracionálne, že by som mu udelil metál 😃
Odpovedať
Solider

Solider

25.11.2019
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #9:
Výmena stĺpov a ich preprojektovanie na vzdialenosti pre jednoduché TV neboli súčasťou projektu 😛
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

25.11.2019
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #9:
Nuž, racionálnu odpoveď na Tvoju otázku nemám. Ircionálna a realistická znie, že zahustením stĺpov by drotári priznali, že zrušenie reťazovky bola chyba (a to v reále bola a to zásadná).
Inak ďalší alibistický argument je, že pri dlhých prevesoch a spoločných stĺpoch pri strhnutí TV padajú aj lampy a kto má potom platiť tie škody?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

24.11.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Ten dôvod - že spory medzi vtedajšou MSK a DPB - znie úplne absurdne, až neuveriteľne... ale keďže mám skúsenosť z jednej nemenovanej verejnej inštitúcie, úplne verím tomu, že vtedy mali takýto mindset (a majú ho tam asi doteraz). Vtipné je, že v konečnom dôsledku je to všetko aj tak mestský majetok... 😕
Verím, že konečne zvíťazí zdravý rozum a čierne stĺporadie na Krčacoch bude ich posledný výstrelok. Našťastie je to tak, ako píše Solider v #7, čo chvalabohu platí aj pre väčšiu časť Vajnorskej radiály.
Inak - keď už si tu - nevieš, ako je možné, že v úseku Jurigovo - KV mohli zostať stožiare v rozostupoch pre reťazovku aj naďalej (= šnúra na prádlo pokračuje), ale na novom prestĺpovanom úseku KV - Hanulova sú v bežných vzdialenostiach pre jednoduché TV? Prečo to na tom prvom úseku mohlo zostať? Veď je to celé úplne nelogické. Dík.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

24.11.2019
#8 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #7:
Myslím, že k tej zvrátenej doktríne sa dopracovali niekedy na začiatku deväťdesiatych rokov, kedy dochádzalo ku sporom medzi MSK a DPB, kto sa bude starať o stĺpy, nesúce VO aj TV. Keď sa modernizovala cesta okolo hradu, ešte niekoľko rokov boli svietidlá VO na starých hranatých betónových stĺpoch, ktoré sa kvôli tomu nemohli vytrhať, lebo "nebudeme natierať stĺpy, na ktorých je aj VO" verzus "nebudeme natierať stĺpy, na ktorých je aj TV" .
Odpovedať
Solider

Solider

24.11.2019
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #6:
To je zvrátená doktrína niekde zvnútra DPB. Na Račianskej radiále je jediná výhoda, že sa osobitné stĺpy do stredového koľajového pásu nezmestia a na Ružinovskej tam už sú (dokonca celkom logicky ako kombinované).
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

24.11.2019
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #5:
Čo sa týka stĺpov, ako tu už niekto písal, je v tom úplná schizofrénia - niekde v strede trate, niekde na kraji, niekde zostali na zastávke (tu), niekde nie (myslím na Borskej sa preložili a sú tam práve prevesy cez celý profil ulice...)
Zvonku mi to pripadá tak, že tento chaos nastal v súvislosti s doktrínou "dlhé prevesy nechceme", veď dovtedy v tom bol systém. Neviete niekto zvnútra DPB zistiť, prečo je to tak a aký - racionálny - dôvod na to je?
Ak plánujú takto porozhadzovať aj ostatné radiály, ďakujem pekne...
Odpovedať
Solider

Solider

24.11.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #3:
Tie stĺpy tam sú preto, lebo tam boli aj predtým stĺpy. Ak by bol normálny projektant, tak to prevesí cez celú ulicu na kombinované stĺpy VO a nebude zbytočne ľuďom brať priestor na nástupištiach.
Odpovedať
3533

3533

23.11.2019
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jojan #3:
Myslím, že problémom sú skôr tie 2 stĺpy vedenia
Odpovedať
Jojan

Jojan

23.11.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Predpokladám, že tie stĺpy zrejme musia byť v strede schodiska. Ale mohli navrhnúť napr. dva a tenké a tie dať po okrajoch ...
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

23.11.2019
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: hanzija #1:
jednoznačne mali ísť o troška viac na kraj
Odpovedať
hanzija

hanzija

22.11.2019
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Tie 2 stlpy museli byt v strede toho nastupista, velka skoda
Odpovedať