Zavrieť

Budúca zastávka Horné Krčace

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (27/35)
Stiahnuť materiál
Budúca zastávka Horné Krčace.
Príspevok:
Lokalita: Ul. M. Schneidra-Trnavského
Dátum: 14.11.2019
Vozidlo:
Galéria: 2. etapa: Kútiky - Hanulova
Aktuálny stav prvej a druhej etapy modernizácie Karlovesko-dúbravskej radiály (14.11.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3097

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Valec

Valec

16.11.2019
#7 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #6:
Žiadna nová zastávka by sa tam nezišla... možno jediné čo by som spravil je posunúť Dolné Krčace do križovatky k Iuvente (pre lepšie rozloženie vzdialeností). Ale podľa vizualizácií mala byť vstup do sídliska pre chodcov práve z tejto zastávky, takže všetko bude OK.
Odpovedať
guest

guest

16.11.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: drink #4:
Ak tam pribudne sídlisko a byť obsluhované MHD, tak potom by sa zisla zastávka aj za Metrologickým ústavom a prípadne aj pri Harmincovej. Aktuálne to bude za 10 rokov.
Odpovedať
Ma178rek

Ma178rek

16.11.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
zastávky sú práveže fajn, v dobrej vzdialenosti, možno len posilniť bus 35 na lepší interval
Odpovedať
drink

drink

16.11.2019
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: guest #3:
Kam "bude potrebné pridávať aj zastávky"?
Odpovedať
guest

guest

16.11.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Určite nebolo potrebné tento úsek teraz rekonštruovať. Len podbitie trate by ju dostalo celkom inde... V meste sú iné trate, ktoré sú na tom horšie.
Síce KV a Dubravka nesúhlasia s projektom Duby, ale na tej voľnej ploche tam tak či tak niečo rozsiahle vyrastie. Potom bude potrebné pridávať aj zastávky a hodila by sa tam aj odhlučnená trať. Mohol prispieť aj developer. Konáme zbytočne zbrklo.
Odpovedať
Viliam22

Viliam22

14.11.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: svehlo1 #1:
Nie plastová rúra ale sklolaminátová
Odpovedať
svehlo1

svehlo1

14.11.2019
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Tomuto úplne nerozumiem. Prečo sa medzi Dolnými a Hornými Krčacami vymieňajú koľaje na podvaloch za koľaje na podvaloch? 😃 Nemáme kam tlačiť peniaze? Trať na tomto úseku sa rekonštruovala vpodstate nedávno (2007?) a celý jej problém bola iba zanedbaná údržba, ktorá sa dala ľahko napraviť výmenou koľají a správnym a pravidelným podbíjaním. Dokonca odvodnenie bolo riešené veľkokapacitnou betónovou drenážnou rúrou, čo v súčasnosti rozbili a nahradili plastovou o priemere 30cm (môj odhad). Príde mi to naozaj ako vyhadzovanie peňazí. Životnosť priameho úseku trate v Rakúsku pri 10mil ton kumulatívnej záťaže ročne sa odhaduje na viac ako 30 rokov. 🙂
Odpovedať