Zavrieť

BUS pruh pomáha aj iným dopravcom

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (28/171)
Stiahnuť materiál
BUS pruh pomáha aj iným dopravcom.
Príspevok:
Lokalita: Nadjazd Vajnory
Dátum: 16.8.2019
Vozidlo:
Galéria: Buspruhy
BUS pruhy (9.12.2019)
Linka:
Autor: DJJD
Počet zobrazení: 3547

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

mku81

11.12.2019
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #25:
no, veru, nie je to uplne jednoducha tema na diskusiu k obrazku bus pruhu v galerii webu nadsencov MHD 😃
Odpovedať

S499.1023

11.12.2019
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #24:
A tým, paradoxne, generuje absurdné ceny na voľnom trhu.
Odpovedať

mku81

11.12.2019
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #20:
ano... toto je prave priestor, kde do toho vstupuje stat alebo mesto, bud regulaciou cien s naslednou kompenzaciou pre majitela bytoveho domu, alebo prispevkom na najom
Odpovedať

mku81

11.12.2019
#23 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #21:
pocuj, precitaj dvakrat, co som napisal, potom este raz a potom sa zamysli 😃
Odpovedať

fanatikmhd

11.12.2019
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: si #20:
Tu by som sa oprel trochu o dávnejšie (2012-2014- tuším SMEtiari) články, kde bolo hodnotené cena výstavby vs predajnosť - čísla boli veľmi škaredé - na výstavbu ide sotva 30% cien bytov resp priestorov vo vnútri predávaných. Ano, pri predaji chápem ten nárast, lebo chcem prachy, a dostanem ich len 1x.

u prenájmu však ľudia za dajme tomu 5 rokov nájmu zaplatia cenu výstavby, a stále ostáva budova ktorá sa ďalej môže najímať a generovať zisk.
Odpovedať

Minko

11.12.2019
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #18:
ja by som si tvrdením o tom, že v zahraničí všetka výstavba ide na vrub súkromných investorov nebol až taký istý 🙂
Odpovedať

si

10.12.2019
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #18:
ono to bude asi aj tym, ze ak to ma stavat nejaky sukromnik, tak mu najomne musi vykryt naklady na obstaranie + prevadzku a asi nebude chciet 30+ rocnu navratnost, takze cena najmu by bez nejakej dotacie vysla vyssie ako cena hypoteky na ekvivalentne obdobie....
Odpovedať

Viko

10.12.2019
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #16:
Voči akejkoľvek výstavbe, aby sme boli presní. A potom to tak vyzerá, že miesto toho, čo by sa vytvorilo pekné prostredie na mieste nejakej zanedbanej pláne vo vnútornom meste, sa musia stavať odtrhnuté suburby typu Bory alebo ešte lepšie satelity. A potom rovnakí hejteri budú plakať, že majú málo služieb, málo spojov, mimobratislavskí im upchávajú cesty... Holt, keby ich nevyhnali ďaleko, mohlo sa to všetko vyriešiť tu.
Odpovedať

mku81

10.12.2019
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ad najomne byty - je velmi tazke vyhnat z myslenia ludi komunistov a toho je ziarivy priklad... preco, pre boha ziveho, sa zkazdym pri zmienke o najomnych bytov riesi to, ze ich ma stavat mesto alebo stat? ved v zahranici je uplne bezne, ze sa stavaju bytove resp apartmanove domy urcene na dlhodoby prenajom a stavaju ich sukromne firmy, tak ako sa stavaju na prenajom kancelarske budovy
Odpovedať

S499.1023

10.12.2019
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #6:
Na to treba zmenu zákonnej úpravy ako je v ČR a vybavené.
Odpovedať

gejza

10.12.2019
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Minko #15:
Not In My Backyard - hnutie rozumného odporu voči nezmyselnej výstavbe
Odpovedať

Minko

10.12.2019
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
keby mesto v minulosti sa priam trestuhodne nezbavovalo pozemkov, našli by sa aj pozemky 🙂 plus keby mesto veľmi chcelo, mohlo vyjednávať so stavebníkom o tom, že +1 bytovka pre mesto v danej lokalite by znamenala pre stavebníka také alebo onaké výhody.... všetko by sa dalo, len netreba na to.... veď vieš čo... a pri tom NYMBY ide o čo? asi to uniklo mojej pozornosti 🙂
Odpovedať

si

10.12.2019
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Minko #13:
to by sa ale ta bytova vystavba musela troska rozbehnut a na to potrebujes 1. priestor (ktoreho zas az tak vela nie je a asi ani nebude vo vlastnictve mesta/mestskych casti)
2. financne zdroje, nemale, chybali by inde a mestske zastupitelstvo by skor ci neskor len tazko obhajovalo zanedbanie inych casti fungovania mesta z dovodu vystavby pri vsetkom optimizme maximalne par tisicok bytov
3. odpor obyvatelov v oblasti dotknutej vystavbou (NYMBY)
Odpovedať

Minko

10.12.2019
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #12:
elegantnejšie riešenie by bolo keby mesto nedovolilo nafukovať realitnú bublinu a začalo by stavať mestské nájomné byty, s tým, že by umožnilo TB. by si videl, koľko bytov za akú cenu by bolo zrazu na predaj a aká by bola reálne cena jednak bytov a jednak ich prenájmov.😃
Odpovedať

fanatikmhd

10.12.2019
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #9:
Ešte raz, pomalšie. netvrdím že DNES potrebuješ. Vravím ako to krásne môže byť riešené... práve vďaka tomu že tento systém vôbec nefunguje vznikajú taketo hlúposti ako mojesídlo.sk a podobný, umožňuje to vznik schránkových, neexistujúcich ľudí.....

Takéto veci sa viac zneužívajú než pomáhajú, a len vďaka byrokracii a neschopnosti systému nám nefunguje prechodný pobyt tak, ako by mal.... pritom presne na takéto účely by perfektne poslúžil.

Navyše v momente elektronizácie (priložíš zmluvu na PP) príde majiteľovi vykazovanie príjmu a vyrúbená daň ktorú musí uhradiť....jednoduché, sam štát vďaka tomu že to nefunguje stráca prachy.....v BA nemálo....
Odpovedať

Hrošo

10.12.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #10:
Je potrebný súhlas majiteľa, tu sa to píše:
https://www.slovensko.sk/sk/zivotne-situacie/zivotna-situacia/_prechodny-pobyt1
A veľmi dobre si z vlastnej skúsenosti pamätám, ako to je.
Samozrejme platí, ak nie si vlastník danej nehnuteľnosti.
Odpovedať

810zssk

10.12.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #9:
Stačí zmluva, ale musí byť na dobu neurčitú. Aspoň na TP to tak je, nepredpokladám že na PP by to bolo prísnejšie.
Odpovedať

Hrošo

10.12.2019
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #5:
Nemáš pravdu, na zaregistrovanie prechodného pobytu nestačí doložiť nájomnú zmluvu. Ja som s tým mal veľký problém, keď som sa nasťahoval do nájomného bytu. Najprv som nechápal, prečo mal majiteľ problém dať mi povolenie (chcel som to kvôli príspevku z úradu práce, pri presťahovaní za prácov po dobu niekoľkých mesiacov ponúkali veľmi slušný príspevok, ktorý mladému začínajúcemu človeku vie výrazne pomôcť... Ale problém bude asi v tom, že majitelia by po takomto úradnom hahlásení museli začať priznávať príjem...
Odpovedať

fanatikmhd

9.12.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #7:
Popieram fakt že je je toto zlé? Hovorím o tom vytváraní virtuálnych sídiel a schránkových firiem, pričom máme elegantnú možnosť - PP, ktorý skrátka zákonmi sme poslali doprdele že je to asi najzbytočnejšia položka.
Miesto toho aby si si na svojom TP (ktorý každý má) umiestnil firmu a umiestnil aj firme PP kam bude prichádzať pošta a bude to záležitosť jedného kliku na tom brutálne lacnom portáli slovensko.sk, sa tu živý systém schránkových firiem bez sídla, bez kontaktov, bez všetkého.....
Odpovedať

mku81

9.12.2019
#7 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #5:
miešaš hrušky s jablkami a zjavne nevieš nič o reaálnom živote...
ad1 občania - ja poznám aspoň 3 ľudí, čo majú TP v schránke, lebo bývajú na ubytovniach alebo v podnájmoch a je to prenich jednoduchšie ako riešiť každý rok prechodný pobyt, hlavne keď mnohé služby sú naviazané na TP anie PP
ad2 firmy - ak bývaš v podnájme a máš ako bokovku nejaký eshop alebo robíš iné služby, ktoré si nevyžadujú kamenú predajňu napr. upratovanie, sťahovanie, doučovanie a chceš to mať ako firma, potrebuješ sídlo
Odpovedať