Dodatočné opatrenia v obratisku Molecova na zabránenie jazdy električky do uzatvoreného úseku.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Solider12.8.2019 13:38 #25 Re:
Reakcia na #24 od S499.1023:
Ja som reagoval na tvrdenie, že cúvanie je zakázané, pretože nie je.
S499.102312.8.2019 13:28 #24 Re:
Reakcia na #23 od Solider:
A nie je to náhodou to isté, o čom hovorím? Do piatich metrov cúvanie, nad päť metrov zmena stanovišťa.
Solider12.8.2019 12:26 #23 Re:
Reakcia na #22 od S499.1023:
Jazda vzad je softvérovo limitovaná na pár metrov, navyše vodič má k dispozícii prenos z kamery z opačného stanovišťa. Na dlhšie vzdialenosti je nutné využiť druhé stanovište/zadný panel. Takto je to podľa mňa v poriadku.
S499.102311.8.2019 19:00 #22 Re:
Reakcia na #21 od Solider:
Ale mala by byť.
Solider11.8.2019 17:06 #21 Re:
Reakcia na #15 od desade:
Toto nie je pravda.
S499.102310.8.2019 15:08  +1#20 Re:
Reakcia na #15 od desade:
Aj na jednosmerných by sa viac ako 5 metrov malo cúvať zo zadného panelu.
S499.102310.8.2019 15:08 #19 Re:
Reakcia na #16 od Ike:
Tak je tam tá tyčka s uzáverou koľaje, štrk je už len posledná záchrana.
Miro10.8.2019 14:14 #18 Re:
Reakcia na #15 od desade:
Ďakujem, to som nevedel. Preto som položil takú pre niekoho absurdnú otázku.
Miro10.8.2019 14:13 #17 Re:
Reakcia na #16 od Ike:
Po ďalšej nehode to ešte vylepšia - nasypú štrk pred priecestie.🙂
Ike10.8.2019 12:50 #16 Re:
Nie je ten štrk ďaleko? Z fotografie, ale môže to skresľovať, sa zdá, že ak sa vodič aj dostane k tomu štrku, bude zberač už vyletený.
desade10.8.2019 12:09 #15 Re:
Na obojsmerných je cúvanie zakázané. Vodič si musí prejsť do kabíny v smere jazdy...
Miro10.8.2019 9:19 #14 Re:
Reakcia na #13 od S499.1023:
Takže necúval, ale išiel dopredu. Ďakujem za odpoveď.
S499.10239.8.2019 21:46 -1#13 Re:
Reakcia na #8 od Miro:
Vždy v tej, ktorá je v smere jazdy vpredu.
810zssk9.8.2019 19:08  +1#12 Re:
Reakcia na #6 od Jadran:
Nikto nelamentuje, len bola polozena otazka preco vodic zasiel tak daleko. Mna by to tiez zaujimalo, nie kvoli niekoho dodrbavaniu, ale cisto zo zvedavosti.
TeBeCe9.8.2019 18:14 #11 Re:
Reakcia na #9 od pharel:
https://dennikn.sk/minuta/1550080/
"DPB priznáva, že tieto chyby boli zapríčinené ľudským faktorom, keď si vodiči nevšimli značku a prešli za prejazdný úsek."
Jadran9.8.2019 17:38 -1#10 Re:
Reakcia na #9 od pharel:
Samozrejme, že je.
Zlyhal ľudský faktor.
pharel9.8.2019 9:13  +1#9 Re:
Reakcia na #6 od Jadran:
Nehuc! co si hned podrazdeny? Som cakal ze uz je oficialne info z DPB co bolo pricinou.
Miro9.8.2019 7:45  +1#8 Re:
Reakcia na #7 od S499.1023:
Podľa toho, v ktorej kabíne sedel vodič.
S499.10239.8.2019 6:38 -1#7 Re:
Reakcia na #3 od Miro:
A to sa pri obojsmernej električke definuje ako?
Jadran9.8.2019 5:58 -1#6 Re:
Reakcia na #1 od pharel:
... buď rád, že sa to nestalo tebe a prestaň lamentovať nad tým, prečo to urobil. Bude podnikom patrične "potrestaný", čiže môžeš pokojne spávať.

Galérie (1/1)