Koľajnice na rektifikačných podložkách v procese prípravy na podbetónovanie.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

S499.10239.7.2019 19:23  +3#4 Re:
Reakcia na #3 od Miro:
V priebehu storočí sa zistilo, že nie je dobré, keď sa na pár metroch dvakrát zmení profil koľajnice. Dnes sa to rieši pomocným uholníkom alebo jednoducho tak, že sa plocha medzi koľajnicami vybetónuje o 2 cm nižšie.
Miro9.7.2019 13:34 #3 Re:
Reakcia na #2 od Ike:
Nevidím, len som sa začudoval, že priecestie bude zrejme riešené inak, než je u nás zvykom - žliabkovými koľajnicami a asfaltom.
Ike9.7.2019 13:16 #2 Re:
Reakcia na #1 od Miro:
Vidíš ho tam? 😂
Miro9.7.2019 13:04 #1 Re:
Tie koľajnice nemajú žliabok?

Galérie (1/1)