Zavrieť

V predstihu demontované trolejové vedenie na trati do Dúbravky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
V predstihu demontované trolejové vedenie na trati do Dúbravky. Nové vedenie bude zavesené na stožiaroch uprostred trate.
Príspevok:
Lokalita: Zastávka Dolné Krčace
Dátum: 29.6.2019
Vozidlo:
Galéria: 2. etapa: Kútiky - Hanulova
Prvý týždeň modernizácie Karloveskej radiály (30.6.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 2593

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

4.7.2019
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #5:
Úplne súhlasím - malo sa to riešiť celé naraz aj s VO. Rozum mi neberie, prečo to na nábreží ide (pôjde) a tu nie... zaujímalo by ma pozadie tohto rozhodnutia, nechce sa mi veriť, že by obnova VO nebola v rámci eurofondov oprávnený výdavok. Ešte je tu možnosť, že naozaj neboli peniaze, toľko stožiarov už niečo stojí. Nevie sa k tomu nejaký znalec OPII, resp. z čoho to ide vyjadriť?
Ad Melange: ružinovské usporiadanie stĺpov oproti sebe asi nechcú, keďže aj na Ružinovskej radiále ho zvažujú prerobiť...
Odpovedať
N/A

N/A

4.7.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Však ja som to myslel tak, že tie súčasné lampy by zmenili polohu.
Odpovedať
dupe

dupe

4.7.2019
#5 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Ale ked zoberieme do uvahy ze aj VO bude za kratku dobu potrebovat rekonstrukciu - vymena stlpov aj natiahnutie novej kabelaze. Teraz by bola idealna prilezitost...
Odpovedať
Ike

Ike

3.7.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #3:
Do každej jednej lampy musí ísť šťava. Do každého jedného stĺpu trakčného vedenia nie. Asi by to nebolo najlacnejšie.
Odpovedať
N/A

N/A

3.7.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Keby boli lampy situované popri trati a orientované opačne (smerom na vozovky), nebolo by to riešenie, ako zachovať počet stĺpov a vyhnúť sa dlhým prevesom?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

3.7.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Michal111 #1:
Toto sme tu pred časom už riešili - tiež mi to nie je jasné, ale asi sa chcú zbaviť dlhých prevesov ponad celú cestu a ešte aj zelené pásy (osobne som za ponechanie prevesov, tiež mi pripadajú estetickejšie). Toto je špecifické iba pre KV radiálu, na Vajnorskej a Račianskej je profil podstatne užší, resp. stožiare sú v zelených pásoch (Ružinov).
Asi aj kvôli tomu (za mňa našťastie) v úseku tunel - Molecova zostane TV po modernizácii tak ako doteraz (na kombinovaných stožiaroch s VO), iba sa všetky vymenia za nové.
Odpovedať
Michal111

Michal111

3.7.2019
#1 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Prečo sa na všetkých novo rekonštruovaných tratiach dávajú nové stĺpy trakčného vedenia ? má to nejaký bezpečnostný význam? Uchytenia na lampách VO mi príde praktickejšie hlavne z estetického hľadiska. Ten prestĺpovaný paškvil čo predviedli v Dúbravke v roku 2014 je fakt des.
Odpovedať