Zavrieť

Vyhradený jazdný pruh pre autobusy a nákladné vozidlá

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (17/27)
Stiahnuť materiál
Vyhradený jazdný pruh pre autobusy a nákladné vozidlá.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská ul.
Dátum: 25.6.2019
Vozidlo:
Galéria: 1. etapa: Jurigovo nám. - Kútiky
Aktuálne dopravné obmedzenia na Karloveskej spojené s modernizáciou radiály (25.6.2019)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 3437

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

lostrail

27.6.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Napokon aj na fotografii vidime, ako sa to dodrziava. Ked chceli BUS pruh, mali dat plnohodnotny BUS pruh.
Navyse, mozno je taketo delenie aj zbytocne. Aj tak som zatial nepocitil vaznejsie zdrzanie na sidlisku. Vacsinou byva problem na nabrezi vdaka krasnym novym svetelnym krizovatkam (resp. v smere do mesta aj kvoli tym starym).
Odpovedať

810zssk

26.6.2019
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Smerove dosky tam samozrejme byt maju, kedze stavebna cinnost moze v istom rozsahu zasahovat do nimi ohradenej casti vozovky + ked robotnici kratkodobo potrebuju zabrat pruh tak ich presunu tak aby ho zatvorili
Odpovedať

danlo

26.6.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
no tak zrejme dojde v buducnosti k zuzeniu toho laveho pruhu, preto su tam aj Z-ka; z rovnakeho dovodu tam nie je bezna znacka buspruhu, lebo by sa sirsie vozidla do toho laveho pruhu nezmestili
Odpovedať

Miro

26.6.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #4:
Tak nejako. A ešte si ten prvý myslel, že prerušovaná sa posunie doľava a preto dal do ľavého pruhu zákaz pre vozidlá širšie než 2,2 m. Ale už nedomyslel, že osobným autám širším než 2,2 m sem zakázal vjazd úplne.
Odpovedať

Ike

26.6.2019
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
To by bol najmenší problém. Ja mám skôr pocit, že túto úpravu (ak je už konečná) robili traja projektanti DZ nezávisle od seba.

Jeden navrhola pravý jazdný pruh pre nákladné vozidlá a autobusy, pričom použil legálne spôsoby označenia, no nie šťastné z hľadiska blbuvzdornosti.

Druhý videl štvorpruhovú smerovo rozdelenú komunikáciu a tak hneď navrhol smerovacie dosky, ktoré sa používajú na diaľniciach pri chýbajúcich zvodidlách, alebo údržby zelene.

Tretí posunul stredovú čiaru o cca 70 cm tak, aby zachoval rovnaké jazdné pruhy.

Čomu nerozumiem je:
- načo sú tam tie smerovacie dosky? Na tomto úseku je 40ka a robotníci nepracujú v bezprostrednej blízkosti dopravného priestoru. Dáva to zmysel len ak by sa v dohľadnom čase (povedzme dva dni) plánoval pravý pruh uzavrieť.

- prečo je obmedzenie jazdy nákladných vozidiel v ľavom pruhu, keď pravý je podľa nového vodorovného značenia užší? Nešiel tu spraviť v pravom pruhu štandardný bus pruh len pre autobusy?
Odpovedať

Miro

26.6.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A ešte - u nás sa na dočasné VDZ používa oranžová farba. Žltá prerušovaná znamená zákaz státia.
Odpovedať

Miro

26.6.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #1:
Tiež som sa musel pozrieť do vyhlášky, aby som sa presvedčil, že taká značka naozaj existuje.

Okrem toho kto má auto širšie než 2,2 m, tak nemá kade ísť.

A ešte - nechceli tú žltú prerušovanú čiaru dať vľavo od tej bielej? Takto to obmedzenie šírky v ľavom pruhu nemá zmysel.
Odpovedať

Ike

26.6.2019
#1 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ach nie. Zase pseudobuspruh vyznačený značkou, ktorá sa nepoužíva nikde na svete, vznikla v roku 2009 a použila sa prvýkrát tento rok?
Odpovedať