Zavrieť

#7058, linka 13, Obchodná ul., zastávka Vysoká

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita: Obchodná ul.; zastávka Vysoká
Dátum: 27.7.1988
Vozidlo: ČKD Tatra K2 #7058
Galéria: ČKD Tatra K2
Ako sa cestovalo pred Nežnou revolúciou? (17.11.2024)
Linka: 13
Autor: Ivan Jaborník
Počet zobrazení: 2216

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ike

20.11.2024
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #13:
Už si videl, že by zastávku obslúžil jeden článok z 29T?
Odpovedať

S499.1023

20.11.2024
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #11:
Takže 29T je jedno vozidlo a 2xT3 sú dve vozidlá? Neškrípe Ti tam dačo?
Odpovedať

Valec

20.11.2024
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #11:
Nie, aj u nás v električkovej doprave riešime vlak. V spomínanom príklade je to sólo druhým vlakom a teda znova zastaviť nemusí.
Odpovedať

Ike

20.11.2024
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: S499.1023 #10:
U nás riešime vozidlo a nie vodiča a súprava sú logicky dve, lebo inak by to nebola súprava. Ak zastaví povedzme súprava na Trnavskom mýte a ty vyletíš z podchodu a nie si zrovna miestny šotouš, nemusíš vedieť, že tie dve električky za sebou sú v súprave.
Odpovedať

S499.1023

20.11.2024
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #7:
Prečo? U třetího řidičova povinnost je stavět znova, nie u druhého.
Odpovedať

Dan33

19.11.2024
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
HNUSNY SOCIALIZMUS, POCAS KTOREHO SME TU MALI HNOJE AKO IKARUS A CKD TATRA K2. SOM RAD, ZE DNES V KAPITALIZME MAME KVALITNE SORKY.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať Príspevok bol upravený autorom.

si

19.11.2024
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #7:
aj v inych mestach ako Bratislava ?
Odpovedať

Ike

19.11.2024
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: fanatikmhd #6:
V takom prípade musí sólo zastaviť pri označníku ešte raz.
Odpovedať

fanatikmhd

19.11.2024
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Carlos #3:
Dokonca Brno to ma vyperličkované tak, že to druhé číslo je namontované na dverách, takže sa vytasí von až otvorením prvých dverí čo bolo celkom šikovné 🙂 A ako píšeš, ak stojím pri označníku a príde duplák a za ním ešte jedno sólo, bočný ani čelný transparent nevidím a utekať 30m aby som zistil je...no.... Koniec koncov T6 a KT8 na toto mysleli a dostali televízory na strechu - tá bola vidieť aj keď zastavil pomaly tretí voz v zastávke....
Odpovedať

Mhr1

18.11.2024
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #4:
Samozrejme, ten bol aj podrobnejší s viacerými údajmi.
Odpovedať

3pa3ck3

18.11.2024
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Carlos #3:
Používal sa v tom čas aj bočný transparent?
Odpovedať

Carlos

18.11.2024
#3 Ohodnotiť kladne 7 Ohodnotiť záporne
Keď stáli 2 vozy za sebou, čelný transparent druhého nebol dobre viditeľný, ale číslo na späťáku áno
Odpovedať

Ma178rek

18.11.2024
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: fanatikmhd #1:
Funguje dobre?? Však na čele električky je väčšie číslo... Nemyslím si že tá 13ka na späťáku moc pomáhala cestujúcim...
Odpovedať

fanatikmhd

18.11.2024
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Kedy sme mali v prevádzke to značenie na spätnom zrkadle? dokopy som to našiel ale na 2-3 fotkách, a v CZ to funguje dobre, prečo sa u nás od tohoto upustilo?
Odpovedať