Zavrieť

12-ročné tyristorové trolejbusy Škoda 9 Tr čakajú na zošrotovanie

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (41/124)
Stiahnuť materiál
12-ročné tyristorové trolejbusy Škoda 9 Tr čakajú na zošrotovanie.
Príspevok:
Lokalita: Vozovňa Trnávka
Dátum: 29.7.1991
Vozidlo: Škoda 9 Tr #6009
Škoda 9 Tr #6024
Škoda 9 Tr #6029
Škoda 9 Tr #6033
Škoda 9 Tr #6036
Škoda 9 Tr #6041
Škoda 9 Tr #6045
Galéria: Škoda 9 Tr
Vraky vozidiel
Spomienka na tyristorové trolejbusy Škoda 9 Tr (19.6.2019)
Linka:
Autor: Ivan Jaborník
Počet zobrazení: 3316

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
trolejbus6207

trolejbus6207

19.6.2019
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #3:
Naše myšlienkové pochody sa zjavne nestretli - Ty si to myslel všeobecne a ja som mal na mysli práve tieto 9Tr-ky, určite nie som zástancom prevádzkovania B741, tie už mali byť dávno vo večných lovištiach 🙂
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

19.6.2019
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JaNa #9:
9Tr bol svojou konštrukciou takmer nezničiteľný aj pri bratislavskej neúdržbe 😏
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.6.2019
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JaNa #9:
O takmer nových dvanásťročných vozidlách si písal akurát ty. Tak pre začiatok si doma naštuduj rozdiel medzi rámovou konštrukciou a samonosnou karosériou, ty fachman,
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

19.6.2019
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Pokiaľ je mi známe, rozhodol o tom barón de B., otázne je, či už tomu bordelu velil, to by si skôr mal vedieť Ty, ja som tam bol len do 89-teho a vtedy tam šéfoval OH
Odpovedať
si

si

19.6.2019
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JaNa #9:
ono je zas ale dost rozdiel medzi vozidlami elektrickej a spalovacej trakcie, tie elektricke obvykle vydrzia (alebo aspon vydrzali) o pekny kus dlhsie
ci to je aj rozdielnou urovnou udrzby to posudit neviem....
Odpovedať
JaNa

JaNa

19.6.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #7:
Takmer nove 12 rocne vozidla😃 . Ty budes nejaky humorista alebo fanda veteranov. 12 rocne vozidla pri udrzbe aka je v DPB su vacsinou vhodne prave na zosrotovanie resp. GO. Vid Tudomy, Shitelisy, vsetky SORy pred NB12/NB18.
Odpovedať
dupe

dupe

19.6.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #4:
Napocital som ich 10 + #001 a sluzobak

http://transphoto.ru/list.php?did=109
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.6.2019
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #3:
Hovorí sa o dvanásťročných vozoch 9Tr, ktorých technická životnosť bola podstatne dlhšia.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.6.2019
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
Vtedy bol už ten francúzsky šľachtic, či ešte Oszkár H.?
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

19.6.2019
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #1:
Našťastie doba bilančných prídelov a šrotovania takmer nových vozidiel (T1 v Košiciach po 10 rokoch) je preč.
Toto neboli vozidlá na šrot.
Odpovedať
Mike

Mike

19.6.2019
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Iba ako poznámku uvediem ukrajinské Rivne (Rovno), kde doteraz jazdí zopár secondhandových ex. brnenských a ostravských 9Tr

http://transphoto.ru/list.php?serv=0&mid=608&cid=57

http://transphoto.ru/list.php?serv=0&mid=610&cid=57

Takto pred rokom ich tam jazdilo výrazne viac, ale príchodom nových vozov začali 9Tr hromadnejšie vyraďovať ...
Odpovedať
mku81

mku81

19.6.2019
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
zachovanie historického vozidla predsa nemôže byť argumentom pre prevádzku 20ročných polorozpadnutých črepov, ktoré častokrát ani nedokážu odslúžiť celú službu
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

19.6.2019
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #1:
Ja osobne s Tebou nesúhlasím a pridám inú myšlienku - tieto vozy sa v tej dobe dali bez problémov posunúť ďalej, ale vtedajší vedúci trolejbusovej prevádzky zastával práve tento názor, že treba všetko zošrotovať, preto napríklad nemáme historickú T11...
Odpovedať
mku81

mku81

19.6.2019
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
hmmm... toto by možno bola cesta k modernému vozovému parku... po 12tich rokoch bez milosti zoštrotovať každý voz... a miesto nekonečného nasadzovania a údržby starých črepov "aby sme udržali výpravu" by sa riešila neustála obnova a nahrádzanie dosluhujúcich vozov novými... utópia, čo...
Odpovedať