Zavrieť

Počas akcie Dobrý trh bol do odstavenej električky T6 #7941 netradične, po nástupišti, privedený kábel

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (37/120)
Stiahnuť materiál
Počas akcie Dobrý trh bol do odstavenej električky T6 #7941 netradične, po nástupišti, privedený kábel.
Príspevok:
Lokalita: Námestie SNP
Dátum: 16.12.2018
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7941
Galéria: ČKD Tatra T6A5
Chceme živé námestie, alebo výluka na Námestí SNP (17.12.2018)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 3715

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
tr3mp

tr3mp

19.12.2018
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #23:
Takisto som tam nedal ani prepravu bicykla na streche auta či vo vozidle MHD 😁 To preto, že som porovnával možné spôsoby jazdy vo vozovke, kde je aj bus pruh. Čiže nie napr. na chodníku.
Odpovedať
Ámos

Ámos

19.12.2018
#26 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #18:
To urcite nie.

No pri reko namestia bude treba pouvazovat so s tratou. Ci ju neposunut blizsie k OD Dunaj. Momentalne rozbija, uz tak nekompaktne namestie na dve polovice.

Aby pripadne dalsie akcie, rozsirenie vianocnych trhov napriklad, nemuseli obmedzovat elektricky.
Odpovedať
omg123

omg123

19.12.2018
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: omg123 #24:
tam 😮
Odpovedať
omg123

omg123

19.12.2018
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #22:
nedal si tma moznost 4. coraz viac sa rozsirujucu rychlu jazdu po chodniku na bicykloch , kolobezkach.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

19.12.2018
#23 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ešte doplním, že vylúčenie MHD bolo zbytočné. Námestie je dostatočne veľké a stánky nemuseli byť orientované do električkovej trate. Dokonca by sa pri ponechaní električiek dalo lepšie preskúmať možné využitie námestia - zostal by tam želaný prvok (MHD) a vylúčený by bol neželaný (povrchové parkovanie).
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

19.12.2018
#22 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #8:
K prvej vete: aj pešia doprava je individuálna doprava 😁 Inak prvé dve miesta v tomto rebríčku nie sú (podľa mňa) stanovené až tak podľa prepravnej kapacity, ale kvôli zraniteľnosti. Najzraniteľnejší sú úplne vpredu.
S bus pruhmi je to komplikovaná záležitosť. V bratislavských podmienkach prakticky neexistuje taký, kde by jazda povolená bola. Keďže pri drvivej väčšine z nich neexistuje prakticky použiteľná alternatíva, vedie to k tomu, že 1. skupina cyklistov ide ilegálne v bus pruhu, 2. ide v pruhu vľavo od bus pruhu a 3. po krajnici (ak je). Reálne ale pri prípade 2. musí ísť cyklista "stredom" vozovky a dosť často je tlačený prechádzajúcimi autami ku kraju pruhu, do bus pruhu. Vodič autobusu ho potom musí obiehať niekedy aj opatrnejšie, ako keby šiel v pravej časti bus pruhu. Najlepšie riešenie tam, kde je dostatočne široká cesta (tri pruhy v jednom smere) je zúžiť ľavé pruhy na minimum a rozšíriť bus pruh na 4 m a povoliť jazdu cyklistov.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

19.12.2018
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #20:
Ja si nie som vedomý, že by som mu niečo také pripisoval, a ani to nebolo mojím cieľom... Naozaj píšem tak nezrozumiteľne? 😃
Odpovedať
Ike

Ike

18.12.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #19:
Myslím ze valcovi trocha krivdis. Ma hodne ďaleko od autickara.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

18.12.2018
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Valec #17:
Mne išlo o to, ako vyšší počet áut zavinený zlou MHD podľa teba podporuje argument, že niekto je príliš vyčerpaný na MHD ale nie príliš na šoférovanie.

Ale veď ok, môžem s tebou hrať hru na odbiehanie od témy... Pseudoargument je, že cyklistika je nepoužiteľná, lebo vyčerpaní robotníci v strednom veku radšej sadnú za volant. (Aj takto prerozprávané sa ti to ešte zdá logické?)

A neviem, v živote si nevidel, ako sa žije mimo veľkomesta? Proste buď sa ľudia naladia na jeden robotnícky spoj, alebo sa dohodnú a idú viacerí jedným autom, alebo použijú - čuduj sa svete - bicykel. Príde mi klapkovitý pohľad obmedziť balans VHD:IAD len na to, či som svieži a dostatočne obslúžený. (Si to porovnaj, potom by som mohol tvrdiť, že uľahčením pracovných pozícií dosiahnem odstránenie áut napr. z Brna).

Odpovedať
S499.1023

S499.1023

18.12.2018
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #11:
Projekt zákazu parkovania sa propaguje zákazom vjazdu MHD?
Odpovedať
Valec

Valec

18.12.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #16:
Neviem čo je v tvojom ponímaní extrémny a prekrútený pseudoargument. Takže sa mi nechce opäť rozpisovať to, čo som tu už uviedol.

Ale kľudne napíš, ako by si cestoval z/do práce v meste, kde je MHD len preto, aby bola.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

18.12.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #14:
Tá druhá veta je proste všeobecná pravda, netuším, prečo by sa mala vzťahovať na tento tvoj extrémny a prekrútený pseudoargument, ale veď nech sa páči, pokojne vysvetľuj.
Odpovedať
Valec

Valec

18.12.2018
#15 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #11:
Ak projekt Živé námestie začne tým, že na ňom spraví trh tak, že z námestia vylúči aj verejnú dopravu a zaklincuje to električkou ako statickým exponátom, nemožno sa čudovať tomu, že je pochopený zle.
Odpovedať
Valec

Valec

18.12.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #9:
Že si si neprečítal aj tú druhú vetu môjho príspevku.
Odpovedať
Valec

Valec

18.12.2018
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #7:
Ty máš tiež problém prečítať si a pochopiť nadväznosť príspevkov?

Celá diskusia sa tu točí o tom, ako sa vyjadril trnavský primátor vo veci cyklo vs. MHD. Primátor krajského mesta, ktoré má najmenšie výkony MHD, ktoré sú dokonca nižšie ako v o 20tis. obyvateľov menších mestách PB a ZV. Porovnateľne veľká aglomerácia MT má výkonov dvojnásobok. Najmä preto je trnavská MHD horšia v rôznych ukazovateľoch, ako km priebeh vozidla, alebo v počte prepravených cestujúcich v prepočte na obyvateľa mesta.

Ten príklad 50 ročného robotníka som použil zámerne ako extrém. Lebo inak sa k dochádzaniu do práce bude stavať mladý človek, inak starší, inak pracovník z kanclu, inak niekto, kto stojí v práci celú dobu na nohách.
Odpovedať
Ámos

Ámos

18.12.2018
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #8:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=XuBdf9jYj7o
Odpovedať
Ámos

Ámos

18.12.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
Vsetci potencialni ciklisti su 50tnici robiaci za pásom.

Zda sa, ze projekt zive namestie tu bol trochu zle pochopeny.
Hovori o kvalite verejneho priestoru a o tom, ze ako Nam SNP, tak ani Kamenne namestie by nemalo byt velkym parkoviskom pre cca 200 aut. A to si nasi invadlidni spoluobcania zvykli, ze modra karticka je povolenie "parkuj kde chces"

A kedze je stav taky aky je, a uzatvorenie spodnej casti SNPcka ako regulacia aj tak nestacila, pripravil sa projekt uzatvorenia SNP na parkovanie. Vzniknut maju len miesta pre rezidentov z pesej zony. Uplne by sa malo ukoncit parkovanie na Klobucnickej a Nedbalovej s tym, ze autom sa tam ani nedostanes.
Este sa popasovat s vozidlami s diplomatickymi znackami...

SNPcko sa ma sancu stat niecim takymto: https://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD_Svobody_(Brno)#/media/File:Brno-Freiheitsplatz2.jpg

Odpovedať
si

si

18.12.2018
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #2:
ja by som si aj vcelku vedel predstavit podmienenie novej registracie auta na prekuazanie moznosti kde ho parkovat...
aspon v meste by to casom viedlo k tomu ze by neboli ulice permanentne obsypane autami a aj ti co stavaju garaze by si prisli trosku na svoje (zakupenie alebo dlhodoby prenajom miesta na parkovanie)...
a najviac ma toto udivuje v okrajovych mestskych castiach, kde aj v starsej zastavbe s rodinnymi domami (kde ma este kazdy nejakey normalny dvor aj s branou) musia tie auta parkovat vonku na ulici (lebo kazdy den otvarat branu je asi prilis namahave)
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

17.12.2018
#9 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
Ak je naozaj niekto tak uťahaný zo zmeny, že sa už nevládze hýbať, potom je otázne, prečo vôbec sadá za volant - veď v stave vyčerpania nie je spôsobilý na šoférovanie.
Odpovedať
Ike

Ike

17.12.2018
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: johnnyjanko #4:
Ono sa často spomína rebríček pešia doprava, cyklodoprava, VOD a IAD. No myslím si, že cyklo a VOD by si mali vymeniť miesta. Hoci som vášnivý cyklista a bicyklujem po meste rád, cyklodoprava je stále druh individuálnej dopravy. Preto nie som ani zástanca toho, aby jazdili cyklisti v BUS pruhoch a jeden cyklista zdržiaval 70 ľudí v autobuse.

Aj keď sa nájde kopec výnimiek, pre veľa ľudí je cyklodoprava (aj tá mestská v rádiuse 5 km) sezónna záležitosť. A predsa nechceme aby mimo sezóny chodili autami.
Odpovedať