Miešanie individuálnej a verejnej dopravy na Hlavnej stanici spôsobuje problémy najmä na výstupišti trolejbusov.
Login: Heslo:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB).
Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový popis. Pridaním súborov súhlasíte s podmienkami používania.

Mike9.12.2018 20:04 #59 Re:
Reakcia na #58 od TomJ:
14 autobusov + 2 ZV plus prechádzajúce služobáky. Ak by sa využil každý meter, a stálo by sa aj na nástupišti 6 a boli by pravidlá čo ma kde a v akom poradí stáť, tak by to teoreticky šlo.
TomJ9.12.2018 19:57 #58 Re:
Reakcia na #56 od 810zssk:
Len si neviem dobre predstaviť, ako sa pod most napchá 14 autobusov, jedine, že by si mal prejazdové linky, ktoré by do terminálu nezachádzali, ale stáli by na nábreží.
Ike8.12.2018 22:49 #57 Re:
Reakcia na #56 od 810zssk:
Vidíš. A čo vlastne mostu SNP bráni? Veď miesta je tam dole dosť? a ľavé odbočenie sa pri kreativite projektantov DZ v BA nemôže považovať za problém (dodatok okrem MHD).
810zssk8.12.2018 17:33  +1#56 Re:
Reakcia na #53 od Ike:
Ja osobne by som z pohladu polohy za najlepsi povazoval Most SNP. Priamo v centre a s dobrym napojenim na viacero hlavnych komunikacii. Len by bolo nutne v noci umoznit lave odbocenie z terminalu.
Ike8.12.2018 16:55 #55 Re:
Reakcia na #54 od lostrail:
V krajine, kde sa robia štúdie realizovateľnosti štúdií realizovateľnosti za 100.000 a kde úrad zaplatí externému konzultantovi 400 € / hodina za to, že mu úradník povie, čo má povedať úradníkovi hej... utópia.

Len pre drobné porovnanie uvádzam, že v ČR sa rekonštruujú lokálky.
lostrail8.12.2018 16:42 #54 Re:
Z hladiska zlepsenia priepustnosti stanice sa davnejsie spominal tunel pre nakladnu dopravu, ktory by umoznil hlavnu stanicu obist uplne. Predpokladam, ze tiez utopia.
Ike7.12.2018 8:46 #53 Re:
Reakcia na #50 od Solider:
Ešte ma napadlo, či by sa nedalo riešiť Šafko pri Eurovei.

Hlavná stanica síce nie je terno, ale zase máš vyriešený neskorý príchod vlakov.
S499.10236.12.2018 19:07 #52 Re:
Reakcia na #51 od trolejbus6207:
Ja som bol na tom lepšie, keďže ten rozjazd nebol taký úplne taktový. Ku mne domov jazdili 134, 139 a 144, pričom jedna z nich (už si nepamätám, ktorá linka kedy) išla o 0:40, druhá o 1:10 a tretia o 1:25.
trolejbus62076.12.2018 18:29 #51 Re:
Reakcia na #50 od Solider:
Ja si tam pamätám nočáky zo študentských čias a ich prvý rozjazd o 0:40, keď som jazdieval poslednú 213-ku, ten som stíhal s odretými ušami(doviezol ma služobák z Hroboňky) 😁
Solider6.12.2018 11:47 #50 Re:
Reakcia na #47 od trolejbus6207:
SNP je rozhodne najlepšie miesto, len zatiaľ na to nie je stavebne prispôsobené.
Ike6.12.2018 10:06 #49 Re:
Reakcia na #48 od S499.1023:
Ale je, konal som nelegálne, priznávam 🙂
S499.10235.12.2018 8:19 -1#48 Re:
Reakcia na #44 od Ike:
A nie je tam zákaz státia aspoň?
trolejbus62074.12.2018 23:16 #47 Re:
Reakcia na #46 od Solider:
A kde by malo byť? Okrem SNP-čka mi nič vhodné na um nepríde...
Solider4.12.2018 23:08 #46 Re:
Reakcia na #45 od Melange:
Nie je. V xy mestách to tak funguje. Nevymýšľa sa nič nové.

A nie je vylúčené, že sa miesto rozjazdov nočákov zmení. Ono Hlavná stanica bola skôr taká voľba z nutnosti, keďže vhodnejšie miesto v centre sa neposkytovalo.
Melange4.12.2018 22:21 #45 Re:
Reakcia na #42 od Valec:
Autobusy, trolejbusy a električky počas celého dňa a s nočákmi teoreticky o 23:30.
Ale akože ak by to bolo tak spravené, aby to nerobilo problémy, tak nemám problém. Len sa pýtam, či to nie je "overkill".
Ike4.12.2018 22:19 #44 Re:
Reakcia na #43 od S499.1023:
Lenže K+R definované nemáme 😁 Rozhodnutie súdu bolo, že skutok sa nestal....
S499.10234.12.2018 22:05 -1#43 Re:
Reakcia na #27 od Ike:
Podľa popisu si pravidlo K+R nedodržal ani Ty.
Valec4.12.2018 21:34 #42 Re:
Reakcia na #39 od Melange:
V akom čase sa dnes autobusy, trolejbusy, električky a všetky nočáky stretnú pred stanicou?
Valec4.12.2018 21:32  +3#41 Re:
Reakcia na #31 od omg123:
1. Nepísal som o tom, či stanica postačuje, ale o tom, či sa (ne)má postaviť viac "hlavných" staníc.

2. Porovnávaš v Číne mestá s počtom obyvateľov 400 až 700 tis. alebo také, čo majú dvojnásobok obyvateľov ako celé Slovensko?
Solider4.12.2018 21:15  +2#40 Re:
Reakcia na #39 od Melange:
Nebudú sa tlačiť. Teraz sa tam tlačia s IAD.

Galérie (1/1)