Zavrieť

Pohľad na križovatku Patrónka a nemocnicu na Kramároch

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Pohľad na križovatku Patrónka a nemocnicu na Kramároch.
Príspevok:
Lokalita: Lamačská cesta, Patrónka
Dátum: júl 2018
Vozidlo:
Galéria: Nové Mesto
Netradičné pohľady na Bratislavu (14.11.2018)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 2472

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ike

Ike

14.11.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #5:
Áno, na úrovni od Patrónskeho pivovaru to bolo 2+2 až po Patrónku, takže tu chýbal BUS pruh. Ak sa nemýlim jedno rozšírenie robili v 2003 a druhé v 2006 pri výstavbe Sitiny?

Vodičák mám od 2005 a mám pocit, že strana do mesta už hotová bola, kým smerom do Lamača som púštal pri Hoteli MAX busy.
Odpovedať
Mike

Mike

14.11.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #3:
Tak vtedy sa vychádzalo z predpokladu, že človek je tvor obratný a prispôsobivý, a preto keď mu ponúknu bezkolízne široké mimoúrovňové križovanie veľkej cesty, tak to bude rýchlejšie aj pre chodcov aj pre IAD (na bezbariérovosť = na vozíčkarov, invalidov a kočíky) sa vtedy samozrejme vôbec nemyslelo.

Odpovedať
tr3mp

tr3mp

14.11.2018
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Ten zelený pás je už trochu menší. Na strane Brnianskej bol každý smer rozšírený o jeden pruh, keďže mimoúrovňové križovanie bolo v nedohľadne a zúženie z 3 pruhov na 2 spôsobovalo zbytočné problémy (najmä pre MHD).

V tejto križovatke však stále chýba priechod (napr. pre ľudí idúcich z domov vľavo pešo do Kauflandu). V určitých fázach sa síce dá bezpečne prejsť a je tu aj vyšľapaný chodník, ale chodník by tu mal byť. Smutné je, že sa projektuje cyklopriechod a projektant napriek pripomienkam nevidí potrebu spraviť priechod aj pre chodcov.
Odpovedať
Ike

Ike

14.11.2018
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #3:
Iba vtedajší? 😁
Odpovedať
810zssk

810zssk

14.11.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #2:
Mna stale strasne fascinuje ako vtedajsi projektanti vnimali podchody ako riesenie v prospech chodcov.
Odpovedať
Ike

Ike

14.11.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #1:
Presne tak. Do roku 1992 bola plán spojiť časti obchvatu priamo cez Patrónku. Až potom vznikla myšlienka tunela Sitina.

https://static.etrend.sk/uploads/tx_media/2015/10/12/gallery_1000_666/model-povodneho-planu-vystavby-okolo-patronky.jpg

Celý článok je zaujímavý:
https://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/podzemne-obchodne-centrum-takto-mala-vyzerat-patronka.html
Odpovedať
Valec

Valec

14.11.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Zelený pás uprostred cesty značí minulý zámer mimoúrovňovej križovatky?
Odpovedať