Zavrieť

Bezbariérová električka a bariéry

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Mesto Bratislava obstaralo pre ľudí bezbariérové električky a na zastávke bariéry.
Príspevok:
Lokalita: Trnavské mýto
Dátum: 11.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Ostatné dopravné fotografie
Aktuality: Čoraz chránenejší plot na Trnavskom mýte a asfaltovanie (11.4.2018)
Linka:
Autor: Max
Počet zobrazení: 3566

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ámos

19.4.2018
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #19:
Minule som cez neho isiel o pol druhej v noci. Zamknuty nebol.
Odpovedať

Mike

19.4.2018
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #23:
Hej? tak potom už asi nie. Keď bol novo zrekonštruovaný tak sa zamykal.
Odpovedať

Solider

19.4.2018
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #19:
Odkedy? Nepamätám si na to za uplynulých 6 rokov.
Odpovedať

lostrail

18.4.2018
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A zas mozno sa stane to, ze ked tam budu tie nove prevadzky, tak najomcovia odidu, pokial im tam niekto nieco ukradne alebo znici a vznikne tlak na realizaciu priechodov a zatvaranie podchodu v noci, ktovie...
Odpovedať

lostrail

18.4.2018
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #20:
A s tymi kamerami a straznou sluzbou je to teda ako? Aspon teda, nejake take sluby si pamatam...
Odpovedať

Miro

18.4.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #19:
Je fakt, že na Hodžovom je možné prechádzať po priechodoch na povrchu, takže nie je problém podchod zamykať, keď sú zatvorené obchody v ňom.
Odpovedať

Mike

18.4.2018
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #18:
Ale podchod na Hodžovom sa pokiaľ viem na noc zamyká .. možno aj to hrá nejakú rolu.
Odpovedať

lostrail

18.4.2018
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Spacer1 #17:
Nemaju tam byt nahodou kamery a strazna sluzba? Ci to si zle pamatam? Ono, napr. podchod na Hodzovom vyzera celkom slusne vzhladom na pomery, tak snad sa to aj tu zlepsi.
Odpovedať

Spacer1

18.4.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ozaj, na akú dobu tipujete premenu zrekonštruovaného podchodu do opätovnej podoby podzemného smetiska, keďže v uliciach a na exponovaných miestach naša krajina vôbec nepoužíva prítomnosť policajných hliadok?
Odpovedať

Spacer1

18.4.2018
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Vôbec sa tu neriešia prestupné terminály. Zastávky sa prišpendlia tak, ako ide cesta a potom je výsledok taký, že zastávky sú rozhádzané po celej ploche obrovského priestoru veľkého dopr. uzlu. Lacné a v podstate nanič. Akurát tak na hanbu.
Odpovedať

lostrail

15.4.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #14:
Pointa bola, ze aj ked Schlosser mal svoje muchy (ktore zas neboli lahko prehliadnutelne), tak stale partia, pri ktorej posobil, vychadza z toho lepsie, ako toto.
Odpovedať

Solider

13.4.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #13:
Pri tých „zalomených“ výhybkách myslíš rekonštrukciu trate na Ul. I. Karvaša? Tam bol problém viac s tým, že sa išlo podľa pôvodného projektu z konca 70. rokov a tým pádom boli zachované aj odbočné koľaje (t. j. nechcelo sa im to prerábať). Lebo pokiaľ ide o ostatné projekty, v Dúbravke, ani v Petržalke/Štúrovej nie sú žiadne „zalomené“ výhybky.
Odpovedať

lostrail

13.4.2018
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #10:
A to som si kedysi ani nepomyslel, ze i budem nostalgicky spominat na Schlosserove zalomene vyhybky a svetelne krizovatky. Lebo aj to je lepsie, ako TOTO.
Odpovedať

lostrail

13.4.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #11:
Veruze nebudes prvy ani posledny.
Odpovedať

pharel

13.4.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #9:
Nastastie ja som este mlady a ak by mi mal fakt ist takto na tesno spoj, preskocim ten plot 🙂 alebo vyuzijem medzierku medzi pristreskom a plotom.
Odpovedať

Solider

13.4.2018
#10 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #4:
Veru, takúto bezmocnosť nebolo cítiť ani na pokraji Ftáčnika, i keď aj tam sa verejne prejavovala strata kontaktu s realitou a mierna forma arogancie. Ako smiali sme sa z paradajok na Štúrovej, z bômb v Dunaji, ale toto čo je teraz, to je hrôza.
Odpovedať

kecho

12.4.2018
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #8:
Dufam, ze si na to spomenies, ked ti vdaka “2-minutovej” zachadzke cez pidchod zdrhne cez vikend/vecer tram s intervalom 15 minut...
Odpovedať

pharel

12.4.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: kecho #6:
O 5 min dlhsie? To by mi tolko netrvalo prejst podchodom ani keby som pospajal chodzou vsetky vychody (na povrchu by som sa otocil a ciel dole a na dalsi vychod a zas otocil atd). Prehanate. Aj na FB niekto komentoval, ze obchadzka je 1.1km. Sak prejdu cez elektrickovu trat do vchodu co je pri smere Polus a vyjdu pekne pri trznici. To je 2 minutova zalezitost. Ak je niekto stary a pomaly, tak je mu to jedno ci pojde o tie 3 min dlhsie ked aj tak je celkovo pomaly kamkolvek ide.
Odpovedať

Qwerty68

12.4.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #2:
Nedá (aspoň teraz nie) keďže momentálne je vchod s električkového nástupišta smerom do mesta uzavretý...
Odpovedať

kecho

12.4.2018
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #2:
Pôjdeš z tramu na zastávku Abus/Tbus pri vchode Novej tržnice cez cestu alebo sa budeš trepať podchodom a pôjdeš tak o 5 minút dlhšie?
Odpovedať