Zavrieť

Keď ani plot nepomohol, pribudli zákazové značky. Taktiež nepomohli

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Keď ani plot nepomohol, pribudli zákazové značky. Taktiež nepomohli.
Príspevok:
Lokalita: Krížna ul., Trnavské mýto
Dátum: 10.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Ostatné dopravné fotografie
Aktuality: Čoraz chránenejší plot na Trnavskom mýte a asfaltovanie (11.4.2018)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 3264

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Solider

Solider

13.4.2018
#21 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #20:
Skôr preto, lebo chcel zavrieť komplet celý podchod počas jeho rekonštrukcie, s čím mesto nesúhlasilo. Ale určite priechody, ktorými sa budú ľudia vyhýbať podchodu, nebudú v ich záujme. V ich záujme je, aby sa vložená investícia do rekonštrukcie vrátila, aby ľudia nakupovali v obchodoch (tzn. boli obsadené obchodné prevádzky, ktoré platili nájom) a podľa atraktivity si mohli pýtať aj zvýšený nájom.
Odpovedať
shaggy

shaggy

13.4.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Emilius #19:
Developera by som do toho neťahal. Ak si dobre pamätám, on chcel vybudovať dočasný priechod.
Odpovedať
Emilius

Emilius

13.4.2018
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Cisto hypoteticky. Napadlo niekomu, ze ucelom developera a magistratu je znizit atraktivitu tohto priestoru - najma krytej trznice? Znizi za pocet nakupov v trznici, znizi sa jej vyznam a cena. Zacne chatrat. Pre developerov to bude raz skvele "susto". A mozno sa ujde sucasnemu investorovi prerabky. Za predpokladu, ze kazde rozhodnutie ma nejaky zmysel (najma pre koho). Co myslite?
Odpovedať
Solider

Solider

13.4.2018
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: baran #17:
Áno, to ja viem, že pre policajtov dráhové zákony neexistujú. Lenže toto dopravné značenie má nulovú relevanciu, neplatí tam.
Odpovedať
baran

baran

12.4.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #15:
Imho ich výklad je taký, že nejde o dráhu na samostatnom telese, a teda obvod dráhy neexistuje.
Odpovedať
shaggy

shaggy

12.4.2018
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: omg123 #10:
Moja babka za druhej svetovej vojny tiež vedome porušovala zákon a pomáhala židom. Mala kvôli tomu problémy, určite ju udali ľudia ako ty 😉
Odpovedať
Solider

Solider

12.4.2018
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: omg123 #10:
Slovami krajského dopravného inšpektorátu a bratislavskej mestskej polície, „dopravné značky na chodníku neplatia“.

Zaujímalo by ma však, odkedy má operatívna komisia zákonné oprávnenie umiestňovať dopravné značenie v obvode dráhy.
Odpovedať
mku81

mku81

12.4.2018
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: omg123 #11:
akurat ze tadial ludia prechadzali uplne bezne aj ked bol podchod v prevadzke... ked ho zavreli tak sa problem stal len vypuklejsim, ale to neznamena, ze predtym tam nebol
Odpovedať
omg123

omg123

12.4.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Miro #12:
pisal som "ina normalna moznost"
Odpovedať
Miro

Miro

12.4.2018
#12 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: omg123 #11:
Áno, kto má zdravé nohy, pre toho to problém nie je. A akože nebola iná možnosť? Nepamätáš si schému, podľa ktorej sa malo chodiť až na križovatku Krížnej s Legionárskou a tam po priechode?
Odpovedať
omg123

omg123

12.4.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Miro #9:
chapal som lezenie na vozovku ked nebola ina normalna moznost. ale teraz uz sa da do stat bez problemov k elektrickam tak treba pokutovat. alebo si pockame kym zrazia prveho lenivca.
Odpovedať
omg123

omg123

12.4.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: omg123 #7:
dve minusky chapem tak, ze dvaja vedome porusuju zakon
Odpovedať
Miro

Miro

12.4.2018
#9 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: omg123 #7:
Ja osobne ak som sa na tomto mieste niekedy v minulosti vyskytol, tak som išiel vždy podchodom a aj teraz by som išiel, nohy mi ešte slúžia a schody pre mňa nie sú problém. Len sa zabávam na tom, ako sa úradníci usilujú o naše dobro a ak to nechceme pochopiť, tak sa snažia naviesť nás na správnu cestu za každú cenu.

Môj názor je, že keď obrovské množstvo ľudí nechce to dobro, ktoré úradníci prezentujú, tak je niečo zle.

A najhoršie na tom je, že jednoduché riešenie ku všeobecnej spokojnosti - legálny priechod cez cestu na tomto mieste so semaformi, za žiadnu cenu nemôže byť.
Odpovedať
Ibiza

Ibiza

12.4.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: omg123 #7:
Tiež nerozumiem tej histérii tu na iMHD.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
omg123

omg123

12.4.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: Miro #2:
ten zákaz je tam zbytočný, nemáš čo hladat na električkovom páse ani na ceste ani prekonávať zábrany. už otvorili vchody do podchodu, dá sa dosť od busov/trolejbusov k električkám a opačne.
Príspevok je skrytý z dôvodu udeleného výrazne záporného hodnotenia ostatnými používateľmi. Odkryť Odpovedať
baran

baran

12.4.2018
#6 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
To čo vyrába IvoN na Trnku (vrátane toho krásneho vyhotovenia vstupov do podchodov) by naša bývalá triedna nazvala psí grc. ?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.4.2018
#5 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #3:
Obdivujem, koľko energie dokáže táto magistrátna mašinéria vynaložiť na tento hnus ?
Odpovedať
TeBeCe

TeBeCe

11.4.2018
#4 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
https://scobak.blog.sme.sk/c/481920/neprojdou-vs-preskocime-to-stav-po-21-hodinach.html
Odpovedať
Valec

Valec

11.4.2018
#3 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Ďalší level:

https://scontent.fbts6-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/30595051_1495945430513844_7100053829072191488_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeEdlpYij9SpyDOZmvjefzzp13qVQwjI-9uGA67c69Wc_fawTkZymSyKBR2e97MiCbxBhGylfQYQ6O22ds3yx3EcqtyCGoFtbKI0L6g8hZdShw&oh=9553a408f4260b84028cf5642e8f7cee&oe=5B590302
Odpovedať
Miro

Miro

11.4.2018
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: omg123 #1:
A je ten zákaz vidieť aj od zastávky autobusov?
Odpovedať