Zavrieť

Najskôr plot, až potom otvorenie vstupu do podchodu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (1/4)
Stiahnuť materiál
Najskôr plot, až potom otvorenie vstupu do podchodu.
Príspevok:
Lokalita: Krížna ul.; Trnavské mýto
Dátum: 7.4.2018
Vozidlo:
Galéria: Zastávky › Kritickým fotoobjektívom
Na Trnavskom mýte pribudol plot medzi zastávkami (7.4.2018)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 4393

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Miro

11.4.2018
#46 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Logiku v tom netreba hľadať. Skrátka niekto vymyslel kravinu a aby nemusel priznať, že je to kravina, tak ju stále "vylepšuje".

https://scobak.blog.sme.sk/c/481920/neprojdou-vs-preskocime-to-stav-po-21-hodinach.html
Odpovedať

kecho

11.4.2018
#45 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #42:
Dobre vidim, ze ta obchadzkova znacka prikazuje autistom vpalit na nastupisko tramov, ked maju obchadzat prekazku zlava? ?
Odpovedať

kecho

11.4.2018
#44 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #42:
Nakolko autisti pri parkovani na chodniku hned vedla priechodu tvrdia, ze je to ok, lebo chodnik nie je cesta (ked ma byt medzera aspon 5 metrov), pri rovnakej logike nevidim dovod platnosti “cestnej” znacky zakazu vstupu chodcov na chodniku. ? Navyse znacky sa maju umiestnovat vpravo a ked idem spod oznacnika 39, nie je sanca vidiet, co za plech mi znemoznuje vojst na zastavku na druhej strane cesty. 😉
Alebo podla logiky policajtov prejdem 2 pruhy, zbadam znacku a pojdem cez 2 pruhy naspat. ?
Odpovedať

Solider

11.4.2018
#43 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #41:
Ja vychádzam z toho, že prišli v debnách s nápisom Fuji (logo trojuholníka v krúžku) a sú označené vyrazeným nápisom Fuji s týmto logom, čo podľa vyhľadávania v Googli je čínsky výrobca.
Odpovedať

piggee

11.4.2018
#42 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Level demencie magoriatu kazdym dnom rastie https://www.facebook.com/cupka2018/photos/p.722570157867133/722570157867133/?type=3&theater
Odpovedať

S499.1023

11.4.2018
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #39:
Aj Fujitec vyrába v Číne. POroblém nie je vôbec v tom ,že sa vyrába v Číne, problém je v tom, že sa evidentne zvilili tie najlowcostovejšie.
Ja mám mimochodom najhoršie skúsenosti s eskalátormi Schindler.
Odpovedať

ceres

11.4.2018
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #37:
...alebo aj z Číny 🙂

http://www.fujitec.com.cn/en/about/shanghaihuasheng.html
Odpovedať

Solider

10.4.2018
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #37:
Lenže to by tam museli byť eskalátory Fujitec z Japonska a nie Fuji eskalátory vyrobené v Číne.
Odpovedať

Viko

10.4.2018
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #37:
Trocha rozdiel ?
Odpovedať

gejza

10.4.2018
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #36:
http://www.fujitec.com/

.... z Japonska
Odpovedať

Solider

10.4.2018
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #35:
A ešte to sú nejaké eskalátory niekde z Číny.
Odpovedať

Ámos

10.4.2018
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #34:
Milion isiel hlavne na eskalatory a vytahy.
Co sa mi osobne zda hrozne vela, kedze sa nejedna o eskalatory pre stanicu metra Náměstí Míru.
Odpovedať

Mike

10.4.2018
#34 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #30:
Presne to som chcel napísať ako lostrail predo mnou, že ten milión od Magistrátu poslúži zrejme na také doplnky, ako sú tie betónové zábrany aj s plotom ...
Odpovedať

lostrail

10.4.2018
#33 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #30:
Kolko z toho stala ta cerstvo doplnena bezbarierovost? ;-P
Odpovedať

lostrail

10.4.2018
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #29:
Tak zas projekt pripravovali asi dlhsie, cize je to tak trochu aj zhoda okolnosti (keby sa veci hybali rychlejsie, to by bolo o samozrejme o inom), ale zasa ma raz maslo na hlave magoriat, ved keby ten podchod zvacsili o nejaky ten kus, este sa tam aj dalsie dve prevadzky mohli "ubytovat" a cela zastavka sa mohla zvacsit a komplexne prebudovat.

No ale co chceme v meste, kde sa asfaltuje bez riesenia kanalovych vpusti, obrubnikov, chodnikov a osvetlenia?
Odpovedať

Ámos

10.4.2018
#31 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #29:
"zhodou okolnosti pred komunálnymi voľbami" - za to si môže tento narod len a len sam. Za to, ze si nedokaze pamatat, co sa dialo posledne 4 roky v ich meste a hlasuju podla aktivit pocas volebneho roku.

Ale tieto ponosy pocuvam, uz 3 roky.
1) lebo predsednictvo EU
2) lebo volby do zupy
3) lebo komunalne volby
Ako by teta Kateřina povedala: "Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde."
Odpovedať

ceres

10.4.2018
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #29:
"Vyše miliónom eur prispeje aj magistrát, a to najmä do zabezpečenia bezbariérovosti."
https://www.bratislavskenoviny.sk/zivot-v-meste/49037-video-a-foto-chaos-na-trnavskom-myte-chodci-obchadzaju-osadene-zabrany-nakrutili-sme-i-nebezpecny-pad-zeny-na-ceste
Odpovedať

Mike

10.4.2018
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #28:
Len tuto iba súkromný investor rekonštruuje na vlastné náklady iba podchod (zhodou okolnosti pred komunálnymi voľbami).
Odpovedať

lostrail

10.4.2018
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Trnavske Myto je doslova ikonicka zastavka na integrovanie. Navyse, keby uz teraz trochu rozmyslali, mohlo to cele vyzerat inak. Vylez na povrch pri trznici mohli posunut dalej. Tym by sa mohlo odbocenie zo Sancovej na Kriznu vyriesit skor, no hlavne cela cesta posunut blizsie k trznici, cim by vznikol vacsi priestor prave na zastavke v strede (povodna autobusova by bola zrusena). To posunutie by slo az po priblizne polovicu budovy trznice bez vacsieho obmedzenia parkoviska.

Ako druhy krok mohlo byt prelozenie kolajiska do stredu (zrusenie samostatnej odbocky smer Ruzinov) a vytvorenie dalsich nastupisk pre autobusy po okrajoch podobne, ako je to navrhnute na Molecovej. Miesto tam na to je, len...
Odpovedať

TomJ

9.4.2018
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 3pa3ck3 #26:
X31 vyhadzuje ľudí na Šancovej a na Krížnu odbáča už ako SJ. Smerom na CSU príde ako SJ od Trnavskej.
Odpovedať