Zavrieť

Linka 5 s netradičným cieľom Gaštanový hájik

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (4/33)
Stiahnuť materiál
Linka 5 s netradičným cieľom Gaštanový hájik.
Príspevok:
Lokalita: Kapucínska ul.
Dátum: 2.3.2018
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7901
Galéria: ČKD Tatra T6A5
Piatková dopravná kalamita (2.3.2018)
Linka: 5
Autor: CePo
Počet zobrazení: 3993

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
CePo

CePo

11.3.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #19:
Ftot v piatok sme zachytili objektivmi ciele Tunel, Kapucinska a Chatam Sofer na linke 8. Tyzden dozadu jeden z dispecerov na Legionarskej vodicom diktoval kod ciela, ktory si maju zadat.
Odpovedať
lostrail

lostrail

11.3.2018
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #10:
S bordelom a nekompetentnostou suhlasim aj ja, dokonca aj s tou volbou transparentov, akurat neviem, co si chcel povedat tym "čomu sa čudujem ešte viac, sú benevolentné reakcie tu na fóre ".
Totiz, toto nie je stranka DPB a je uplne jedno, ake nastvane, ci dlhe reakcie tu budu, k takym veciam, ako vidime na fotke, zrejme este dlho dochadzat bude a nejake litanie na tomto fore to nezachrania.

Ad #14:
Ftot v piatok som videl L8 s cielom Tunel, sla oproti nam, ked sme sli z Karlovky do mesta.
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.3.2018
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mrkvakj #11:
A práve o tom hovorím: v serióznej dopravnej firme si vodič nemá čo nastavovať ciele len tak zo srandy, lebo toto nie je jeho obývačkové koľajisko, ale verejná služba, kde sa podľa tých cieľov ľudia orientujú. V serióznej firme vodiči dostanú príkaz a ciele si nastavia koordinovane, nie na základe vlastného uváženia... ?
Samozrejme, pri fotojazdách, retro jazdách, nech sú ciele historické, hocijaké, predpokladám, že aj cieľ Gaštanový hájik je v databáze najmä kvôli nim. Ale prosím nie za bežnej premávky a nie na "nosnom systéme"...
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

11.3.2018
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #12:
Sorry za neskoršiu reakciu, cez týždeň som nestíhal. Jasné, údaj na tabuli Vláčik Vinohrady vs. názov zastávky ŽST Vinohrady je ďalšia vec, ale určite je to intuitívnejšie ako ten Gaštanový hájik...
S tým piktogramom Vláčik Vinohrady sa potom dostávame do ďalšej roviny bordelu v DPB (mimochodom v čase zavedenia vláčikových piktogramov som to tu na fóre tiež kritizoval, kritizovali to takmer všetci, nezmenilo sa nič...)
Čo sa týka druhej otázky, ak to bol zasa výsledok výluky, tak to aj škoda komentovať.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

7.3.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peon #13:
Mazanie nevidím ako odôvodenné..sú príležitosti..kedy sa to hodí. A je to práca navyše s nulovým efektom. Linky sú nastavené, alebo manálne nahadzuješ cieľe v prípade výnimky. AK manuálne..vieš kód..ke´d dáš zlý..je jedno či by dal gaštanový hájik, alebo Vyšehradská (btw, električky majú v kódovníku aj konečnú DVORY, dakde by som dohľadal aj fotku K2S s tým cieľom)...
Ten Tunel je celkom rozumný naopak - Chatámov šofér je zastávka, nie konečná, nie cieľ... Ani srnka bez znalých by netušila kam to ide. Tunel je len jeden (hádam to tda nechce ísť do Sitiny) a teda logicky viem, kade to polezie....a či horom..a či spodom..je to len nejakých pár minút rozdiel.... Takže unel dokonca ako Cieľ považujem za najrozumnejší, nakoľko tam nie konečná, a miesto vyberania či Kapucínska (netuší X% ľudí) a chatámov šofér (netuší XX% ľudí) sa zvolí Tunel a mimo turistov (ktorí tak či tak netušia nai jedno) aspoň miestny budú mať potuchu kam to smeruje....
Odpovedať
<a href='mailto:SuchSoft [zavinac] remakesystem [bodka] com' >SuchSoft</a>

SuchSoft

6.3.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ešte ul. K. Zetkinovej. ?
Odpovedať
david1

david1

5.3.2018
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peon #13:
Kedy sa vlastne v novodobej ére používal? Minimálne od 80-tych rokov to bola vždy zastávka ŽST Vinohrady a pre Slovak lines /ČSAD/ Predmestie.
Odpovedať
<a href='mailto:peon [zavinac] chello [bodka] sk' >Peon</a>

Peon

4.3.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #5:
Tak ale prečo DPB nevymazal z databázy názov zastávky "Gaštanový hájik" keď už sa nepoužíva?

A stále môžu pri výlukách použiť aj názov zastávky "Tunel"? Dnes je to "Chatam sofer". Mimochodom "Tunel" by sa teoreticky mohla volať aj zastávka "Kapucínska", lebo tiež je pri tuneli (len z opačnej strany).
Odpovedať
Solider

Solider

4.3.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #10:
S nekompetentnosťou a bordelom súhlasím, ale odpoviem protiotázkou, odkiaľ sa má cestujúci dozvedieť, že údaj na tabuli Vláčik Vinohrady je ekvivalentný názvu zastávky Železničná stanica Vinohrady? Opäť len istou dávkou dôvtipu. A druhou protiotázkou, že ako sa cestujúci stojaci na ružinovskom nástupišti na Trnavskom mýte dozvie, že prichádzajúca električka s nápisom 3 PETRŽALKA pôjde naozaj do Ružinova?
Odpovedať
mrkvakj

mrkvakj

4.3.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #10:
Nemyslim si, ze Gastanovy Hajik je oficialne od DPB...skor to vidim na vodica, co pozna ciele.?
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

4.3.2018
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
To beriem, ale pointa príspevku bola inde: pokiaľ raz DPB tú zastávku nazval ŽST Vinohrady a uvádza ju tak v mapách, schémach a CP, tak ju tak má uvádzať aj na transparentoch. Odkiaľ sa, ak to nepoznám, dozviem, že Gaštanový hájik = ŽST Vinohrady? Podľa mňa je toto len ďalší dôkaz bordelu a nekompetentnosti v DPB, ale čomu sa čudujem ešte viac, sú benevolentné reakcie tu na fóre ?
Odpovedať
gejza

gejza

4.3.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: MatejBA #4:
možno žije aj niekto, kto si ešte pamätá na Adolf-Hitler-platz ...
Odpovedať
Solider

Solider

4.3.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #6:
Čudoval by si sa, ale množstvo ľudí, ktorí necestujú račianskou radiálou, ani nemá predstavu, kde sa železničná stanica Vinohrady nachádza ?
Odpovedať
lostrail

lostrail

4.3.2018
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Klasika :-))
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

3.3.2018
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #5:
Síce to nie je retro názov, ale roky sa nepoužíva, veď sa dávno prešlo na ŽST Vinohrady. Miestni to poznáme, fandovia MHD tiež, ale bežní cestujúci nemusia, o mimobratislavských ani nehovorím...
Odpovedať
Valec

Valec

3.3.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #2:
Akurát, že Gaštanový hájik na rozdiel od vymenovaných nie je "retro" názov.
Odpovedať
MatejBA

MatejBA

3.3.2018
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #3:
Bude aj Leninova ci Stalinovo namestie? (ci ako sa to volalo) ?
Odpovedať
gejza

gejza

3.3.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #2:
Jakubovského, Lunačarského či Furcevovej ? ? ?
Odpovedať
Ike

Ike

3.3.2018
#2 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #1:
Dúfam, že sa dočkáme aj BAZ, Lignoprojekt a Cesty Antónie.
Odpovedať
<a href='mailto:andrej.bistak [zavinac] gmail [bodka] com' >anbis</a>

anbis

3.3.2018
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
DPB ? ?
Odpovedať