Zavrieť

Vlak do stanice Bratislava hlavná stanica stojí pri prvom nástupišti

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (18/23)
Stiahnuť materiál
Vlak do stanice Bratislava hlavná stanica stojí pri prvom nástupišti. Mimoriadny vlak využili aj dvaja zahraniční turisti, ktorí pricestovali z Viedne. Dočkajú sa niekedy cestujúci pravidelných vlakov na tejto trase?
Príspevok:
Lokalita: ŽST Bratislava-Petržalka
Dátum: 24.2.2018
Vozidlo:
Galéria: Železnica
Špeciálny vlak a prezentácia RegioJetu o vstupe do IDS BK (28.2.2018)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 2955

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

fanatikmhd

1.3.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #9:
Pri eurovei síce končí trať, ale súkromná vlečka prístavu... Prakticky koľajovo sa tam dostaneš ako vlak na pálenisko, pod trolejou po úroveň cca tej novej slovnaft pumpy... A pochybujem že strážený areál by nechal cez seba jazdiť Os dopravu....
Naopak, čo sa týka trasy, ako vieme, všetky zastávky trasy sú v posudzovaní. Einsteinova, Slovnaftská, Cintorín Vrakuňa, Astronomická(Súhvezdná), Mladá Garda....
Odpovedať

dupe

28.2.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #10:
to som nikde netvrdil, neni to ani v trase business centier
Odpovedať

Valec

28.2.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #8:
"vlaky z napr. z Trnavy"

Z Trnavy cez Hlavnú stanicu do Petržalky?
Odpovedať

Ike

28.2.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #8:
Tá trať by spájala väčšinu business centier s pešou dostupnosťou a využívala by most, ktorý je zároveň najvyťaženejším cestným úsekom na Slovensku vôbec. Po určitých úpravách by sa dala rozhýbať aj Eurovea - koľaj končí za vonkajším parkoviskom.

Objektívne si ale myslím, že v prípade využívania týchto tratí by sa do financovania mal zapojiť aj kraj a mesto. Mesto by samozrejme malo dostávať viac financií do rozpočtu ako v súčasnosti.
Odpovedať

dupe

28.2.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #3:
Aj autor si moze nenapadne rypnut na rozprudenie diskusie ?
Zial tak ako sa najdu zastancovia Filialky, obcas zazneju hlasy na tuto trasu.

Na druhu stranu ak by sa dobudovali zastavky v style S-bahnu napr. Einsteinova, Ekonomicka univerzita, Astronomicka,... vlaky z napr. z Trnavy by mohli kludne robit navoz do business centier.
Odpovedať

Ike

28.2.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
V júni ?
Odpovedať

810zssk

28.2.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #5:
To nie je az tak relevantne.
Odpovedať

Miro

28.2.2018
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Ja si myslím, že autor má v poslednej vete na mysli všetkých cestujúcich, nie len zahraničných.
Odpovedať

Viko

28.2.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tiež si vravím, či mi niečo uniklo a cestujúcim na Hlavnú už nie sú k dispozícii spoje cez Marchegg, alebo čo chcel autor tou zmienkou naznačiť...
Odpovedať

810zssk

28.2.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #2:
Tiez som prekvapeny ze sa takyto popisok ocitol na imhd...
Odpovedať

Valec

28.2.2018
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
No pre tých dvoch zahraničných turistov by tie vlaky mali okamžite zaviesť.
Odpovedať

Gryzly65

28.2.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
*zahraniční 🙂
Odpovedať