Zavrieť

Design náteru navrhoval architekt Patrik Kotas

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (19/23)
Stiahnuť materiál
Design náteru navrhoval architekt Patrik Kotas. Cieľom bolo čo najviac omladiť "Retro" súpravu.
Príspevok:
Lokalita: ŽST Bratislava-Petržalka
Dátum: 24.2.2018
Vozidlo: #628.302-4
Galéria: Železnica
Špeciálny vlak a prezentácia RegioJetu o vstupe do IDS BK (28.2.2018)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 3249

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
gejza

gejza

2.3.2018
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #19:
už veeeeeeeeeeeeeeľmi dlho nie som študentom a pri spomienke na výtvarnú ma vždy strasie .... fakt ďakujem za ponuku ? ? ?
Odpovedať
Ike

Ike

2.3.2018
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #19:
To = Rj
Odpovedať
Ike

Ike

2.3.2018
#19 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: gejza #18:
Dúfam, že si ťa všimne marzy a zoberie do tímu. Určite môžeš to kvalitatívne obohatiť.
Odpovedať
gejza

gejza

2.3.2018
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: dupe #17:
ak už chce RJ dobrý PR, tak nech nechá ten návrh urobiť študentov a odmenu/honorár dať škole ....
Odpovedať
dupe

dupe

2.3.2018
#17 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Troll #16:
RJ za snazi mat dobre PR a k tomu patria aj zvucne mena ktorymi sa v tlacovych spravach moze chvalit. Podla dohladatelnych info navrhol aj povodnu farebnost vlakov RegioJet, interier vozna Astra. Nevidim dovod preco by nemal riesit aj nater tejto jednotky.

To ze je Kotas preferovany pri statnych zakazkach je problem ludi co to schvaluju. Ak na vizualizaciach nevidia ze je to hnusna opacha s extremne problemovou udrzbou tak tu nemame co riesit. Kotas navrhne zial len to s cim zadavatel suhlasi, schvali a nakonec zaplati a postavi. AS Cheb je krasny priklad. ?
Odpovedať
Troll

Troll

1.3.2018
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ja si myslím, že dobrý dizajn má "dobre vyzerať" a "efektívne slúžiť účelu". A to sa IMHO pri tomto farebnom návrhu DMJ 628/928 podarilo.
Odpovedať
Troll

Troll

1.3.2018
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Troll #14:
V skratke: Tak ako nadávate na Kotasa, mali by ste nadávať aj na tých, ktorí sa zaslúžili o to, že jeho diela, predovšetkým tie v podobe budov, boli zrealizované.
Odpovedať
Troll

Troll

1.3.2018
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: N/A #13:
Veď OK, ja vám ten názor neberiem... Len ako je podľa vás dvoch možné, že najmä tie "architektonické" sa skutočne postavia?

Vieš ako, navrhnúť sračku je jedna vec, druhá vec je o tej sračke rozhodnúť, že sa postaví v podobe ako je navrhnutá a nakoniec ju aj postaviť.

Preto by som nehádzal všetku špinu na Kotasa, hoc jeho výtvory tiež nejako extra nemusím, hlavne čo sa týka stavieb. ?
Odpovedať
N/A

N/A

1.3.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Troll #11:
Alfa a omega celej tejto debaty je, že Kotas robí sračky. Bodka.
Odpovedať
Dispecer

Dispecer

1.3.2018
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Príspevok bol odstránený na základe žiadosti jeho autora.
Troll

Troll

1.3.2018
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #10:
Môže, ale ako je možné, že mu to prechádza?

Seriously, on nie je jediný, kto rozhoduje o tých stavbách, ktoré postavil...
Odpovedať
shaggy

shaggy

1.3.2018
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Troll #9:
Kotas nemôže za to, že využíva situáciu na trhu? Nemôže za to, že navrhuje predražené veci? Nemôže za to, že navrhuje neefektívne veci.
Normálne mi ho začne byť ľúto.
Odpovedať
Troll

Troll

1.3.2018
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: shaggy #7:
To je dané tým, že v mestách často sedia ľudia, ktorí majú radšej zbytočne komplikované, obrovské a neefektívne stavby s vysokými prevádzkovými nákladmi, než stavby, ktoré môžu byť pekné, ale v prvom rade sú ekonomicky efektívnejšie (rozumej nepredražené a s efektívne využitým priestorom o ktorý sa dá starať za rozumný peniaz).

Za to Kotas nemôže, skôr využíva situáciu na trhu...
Odpovedať
N/A

N/A

1.3.2018
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Troll #6:
Inými slovami, Kotasove diela z hľadiska kvality siahajú od obludností až po šedý priemer. Kde aké protirečenie?
Odpovedať
shaggy

shaggy

1.3.2018
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Troll #6:
Možno by bolo dobré zlepšiť čítanie s porozumením.
Vadí mi to, že mu to dali robiť, vďaka čomu sa stále drží v povedomí, stále sa môže prezentovať, že má zákazky.
A potom si ho najímajú mestá za peniaze všetkých ľudí, aby im navrhol predražené a neefektívne stavby.
Odpovedať
Troll

Troll

28.2.2018
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: shaggy #5:
Na jednu stranu hejtuješ, že "toto je štandard, na ktorého ani Kotasa nepotrebovali", na druhú stranu hejtuješ jeho "dizajnérsko-architektonických obludností".

Tak neviem, či ti vadí viac to, že z 628/928 neurobil nejakú dizajnérsku obludnosť alebo že je to príliš obyčajné. ?
Odpovedať
shaggy

shaggy

28.2.2018
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Troll #4:
Ako?
Odpovedať
Troll

Troll

28.2.2018
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: shaggy #3:
Mám pocit, že si trochu odporuješ...
Odpovedať
shaggy

shaggy

28.2.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Ike #2:
Však práve, že je to štandard, na ktorého ani Kotasa nepotrebovali.
Iba mu tým dvíhajú ego a robia z neho žiadaného a keď potom zase navrhne jednu zo svojich dizajnérsko-architektonických obludností, tak si neprizná, že je to fakt odpad.
Odpovedať
Ike

Ike

28.2.2018
#2 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: shaggy #1:
Na tom nátere je zlá jedna vec - vozidlo na ktorom je aplikovaný. Kotas je imho za zenitom, ale tuto urobil štandard, ktorý zapadá do korporátnej identity RJ. Čo viac si chcel?
Odpovedať