Zavrieť

Špeciálny vlak RegioJet za malú chvíľu prejde z Prístavného mostu na estakádu na petržalskej strane

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (8/14)
Stiahnuť materiál
Špeciálny vlak RegioJet za malú chvíľu prejde z Prístavného mostu na estakádu na petržalskej strane.
Príspevok:
Lokalita: Prístavný most
Dátum: 24.2.2018
Vozidlo: #928.302-1
Galéria: Železnica
Špeciálny vlak a prezentácia RegioJetu o vstupe do IDS BK (28.2.2018)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 2586

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Hrošo

5.3.2018
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Hrošo #9:
Doprčíííc, samozrejme som myslel ZCP 😃 Ale zatiaľ som nenašiel možnosť upraviť príspevok 😞
Odpovedať

Hrošo

5.3.2018
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
v KCP sme mali 60 km/h, ktorú majster poctivo dodržiaval 🙂
Odpovedať

dupe

2.3.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #6:
V juni by sa mi takuto fotku neporarilo urobit ?
Odpovedať

dupe

2.3.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
Ako som uz spomenul, rychlost bola prisposobena stylu vyhliadkovej jazdy v tomto useku. Jednotka 628/928 ma vzduchove vankuse a nejakeho blazniveho poskakovania som si nevsimol.
Oproti voznu Bdghmeer v IC 523 pred tyzdnom, kde som mal pocit ze vozen dosadol na dorazy pri prejazde kazdou srdcovkou na koridore, toto bola luxusna jazda 🙂

A s tym kluckovanim po vyhybkach na UNS je to fakt hanba. Vieme z akeho dovodu su nezjazdne?
Odpovedať

david1

2.3.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #5:
Ja si počkám na Jún na riadnu prevádzku. ?
Odpovedať

dupe

2.3.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #4:
O jazdu cez Pristavny most bol obrovsky zaujem, takze to bola trochu vyhliadkova jazda aby si ju vsetci poriadne uzili.
Casu bolo dost, ved v Rusovciach bol planovany pobyt 23 minut. Vdaka tomu ked prisla od jedneho cestujuceho poziadavka ze potrebuje vystupit na ZST Petrzalka, rusnovodic mu vystiel v ustrety a cez vypravcu v Petrzalke zabezpecil aby mohol s vlakom na par sekund zastat pri nastupisti. ?
Odpovedať

david1

2.3.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #3:
To pekne sa stará ŽSR o túto trať. Nezjazdné výhybky. Aj tento vlak sa tam preto asi vlečie...
Odpovedať

fanatikmhd

2.3.2018
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Davidoshmhd #2:
Žeby? 🙂

Inak, medzi ÚNS a mostom, okrem toho že ste tam určite robili kľučky pre nezjazdné výhybky....ako sa chovala čo do komfortu jazdy tá 628/928 na tej trati pri plnej traťovej? Laminátka tam skáče ako koza, Eso troška lepšie, ale stále sa o nejakom komforte nedá hovoriť (napríklad v porovnaní s Petržalskou stranou kde je trať celkom fajn). A predsa len...na prepravu cestujúcich sú iné nároky než na lokomotívu....
Odpovedať

Davidoshmhd

1.3.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #1:
Však občas sa tam mihnú nejaké pekné cestujúce, nie?
Odpovedať

fanatikmhd

1.3.2018
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Denný pohľad pre nás, jazdiacich s nehundrajúcim tovarom vo vozňoch 🙂 Ale hrozne ma zaujíma, k čomu slúži pre rušňovodiča to vnútorné spätné - prvé dvere? alebo? u MHD rozumiem, ale u vlaku... 🙂
Odpovedať