Zavrieť

Vznikajúci ostrovček pre peších pri bývalej zastávke Mariánska pred budovou Policajného riaditeľstva

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (5/9)
Stiahnuť materiál
Vznikajúci ostrovček pre peších pri bývalej zastávke Mariánska pred budovou Policajného riaditeľstva.
Príspevok:
Lokalita: Špitálska ul.
Dátum: 15.10.2017
Vozidlo:
Galéria: Rekonštrukcia trate na Špitálskej ul. (2017)
Začiatok prác na Americkom námestí (19.10.2017)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 4296

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

lostrail

3.11.2017
#54 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #52:
To je tiez uhol pohladu, kedze ano, z Marianskej oproti MPSVaR je dobry pristup na Cintorinsku, no napr. z povodnej polohy zastavky pred PR je zas dobry pristup na 29. augusta ;-P.
Odpovedať

lostrail

3.11.2017
#53 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #50:
Kedze mala vzniknut zastavka Viedenskeho typu, tak ju napr. mohli posunut tak, aby Stromcekovcom nevadila (napr. mohla zacinat na rohu s ulicou Holleho). Rovnako sa dala umiestnit za to inkriminovane miesto (tam by bolo treba prepracovat priechody pre chodcov), dalej oproti tej zltej budove, ktoru idu burat, pripadne aj oproti tej sivej, ktora je za nou. Jednou z alternativ by bolo aj posunutie cesty na ukor parkovacich miest pred MPSVaR, cim by sa dala vytvorit samostatna zastavka oproti tej, na ktorej sa ani povodne nic nemenilo (samozrejme aj os kolaji by bolo treba posunut, co uz nie je jednoduche a zrejme nespada do poslednych uvah, kedy riesili, kde tu zastavku daju, ked uz je trat hotova), cim som vymenoval vsetkych 5 moznosti.

Odpovedať

david1

3.11.2017
#52 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #51:
Stará poloha nebola zlá no mohla byť lepšia pre prestup z/na trolíky.
Odpovedať

Ámos

3.11.2017
#51 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #50:
Radsej nepostavit nic.
Na obyvatelov Spitalskej sa vy**at a zriadit zastavku v planovanom mieste bez stavebnych uprav, tak ako na Kamennom (oznacnik+cervena farba) Na to netreba stavebne povolenie.

Po dvoch rokoch urobit zastavku podla povodnych planov s tym, ze sa len upravuje existujuci stav.
Odpovedať

Solider

3.11.2017
#50 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #49:
A ktoré sú tie reálne možnosti?
Odpovedať

lostrail

3.11.2017
#49 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No dobre, takze bananistan sa zase raz nezaprel. Aj ked okrem toho, ze su tie zastavky daleko od seba, nevidim nejaku extremnu nevyhodu tejto polohy, bolo dalsich 5 moznosti, kde mohla byt nova zastavka. No co, pri tej nekompetentnosti, ktoru magoriat spolu s BSK predvadzaju, sa nic ine ani cakat nedalo.
Odpovedať

Solider

2.11.2017
#48 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #47:
Áno.
Odpovedať

Viko

2.11.2017
#47 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #46:
Coze? To chcu zasa rozburat? ?
Odpovedať

david1

2.11.2017
#46 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak aspoň posledných info sa sem vráti zastávka.
Odpovedať

lostrail

2.11.2017
#45 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: toldo #44:
No prave, ze to tam nebolo dobre vidno.
Odpovedať

toldo

1.11.2017
#44 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #43:
Klucove pre tuto diskusiu je pochopit fakt, ze kocky, jazdny pruh aj el. trat su v jedne urovni, co tu aj bolo ukazane na linknutej fotke nizsie.
Odpovedať

lostrail

1.11.2017
#43 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #42:
Tak potom asi naozaj vnimame ten pruh inak, pretoze odskok medzi tym pasom kociek a jazdnym pruhom vnimam rovnako vysoky ako v pripade chodnika pri PR. Pri tak velkom odskoku by nemalo zmysel, aby auta nieco obchadzali, skor naopak.
Odpovedať

Viko

31.10.2017
#42 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #39:
Kolega z #40 ti uz odpovedal, presne na to iste som narazal. Plnu sirku nemas sancu dosiahnut. Pre chodcov teda nic nevyriesis, vznikne ti divny technicky detail (kedze sikma plocha zaberie viac miesta ako dvojpas kociek) a ani auta to nespomali.
Odpovedať

Ibiza

31.10.2017
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: si #40:
Presne ako píše Si!
Odpovedať

si

31.10.2017
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #39:
to potom uvidis ako budu auta kluckovat po trati aby sa tomu hrbu vyhli (a ver ze ak by som tadial musel ist autom, budem prvy ktory ho tak obide)
a rovnako tak budes mat opar "skok" z hrbu na trat (tak ako je teraz z chodnika na cestu)
Odpovedať

lostrail

31.10.2017
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #37:
A naco by krizoval trat? Staci, ked bude vyvyseny na tom jazdnom pruhu, aby bol na celu sirku v jednej rovine. Tym sa zaroven zriadi spomalovaci prah pre vozidla. Nikde som nepisal o tom, ze by mal krizovat trat, to si si vymyslel ty.
Odpovedať

Valec

31.10.2017
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #37:
Keď to tu zvládli pre autobusy ?
http://imhd.sk/ba/media/gn/00082383/Podchod-pre-auta.jpg
Odpovedať

Viko

31.10.2017
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #33:
Opakujem ešte raz, ako si predstavuješ križovanie vyvýšeného priechodu a trate?
Odpovedať

lostrail

30.10.2017
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
No len otazka je, kedy to bude a ako sa budu medzitym zabijat chodci. I ked dobre, dvihat priechod asi nema zmysel na starom asfalte.
Odpovedať

Andy

30.10.2017
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #33:
Na ceste sa pravdepodobne bude meniť asfalt, a predpokladám, že tým dôjde aj k vyrovnaniu toho rozdielu, ktorý máš na mysli.
Odpovedať