Zavrieť

Linka 1 presmerovaná na ŽST Vinohrady počas požiaru domu na Nám. slobody

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (5/6)
Stiahnuť materiál
Linka 1 presmerovaná na ŽST Vinohrady počas požiaru domu na Nám. slobody.
Príspevok:
Lokalita: Račianska ul.
Dátum: 16.8.2017
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7514
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Spomienka na letné výluky (12.1.2018)
Linka: 1
Autor: insider
Počet zobrazení: 2575

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

dupe

19.1.2018
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #16:
Pride na zastavku smer KV, neriesim interny kod ?
Odpovedať

kecho

19.1.2018
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #2:
Ak Chatam zastavky v oboch smeroch maju rovnaky kod, tak by mal.?
Odpovedať

Mike

19.1.2018
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #12:
Ved ano, bavime sa (teda o tom bol povodny prispevok ktory to cele zacal) iba o vlakoch L8 a L9, co maju dojazd z Ruzinova do VJD.
Odpovedať

810zssk

19.1.2018
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Ja hlavne dodnes nechapem preco dojazdy z L6 do Juraku nejdu oznacene ako L4 ked uplne kopiruju jej trasu. To nedava absolutne ziaden zmysel.
Odpovedať

lostrail

19.1.2018
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #6:
OK, pointa mojho prispevku je vsak v tom, ze na transparente by malo byt to, aky je aktualny ciel (a pripadne aj cislo nejakeho spoja, ktory tadial jazdi normalne, pripadne nejake vylukove, napr. X3 alebo X1).
Odpovedať

810zssk

19.1.2018
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #10:
Toto je podla mna vhodne len pri dojazdoch z Ruzinova do JD. A aj tam si skor predstavujem nieco ako

NAMESTIE SNP
> Voz. Jurajoc dvor

Pri ostatnych dojazdoch by urcite mal byt od prvej zastavky ciel konecnej. Ale na zvazenie by bol druhy riadok s "cez".
Odpovedať

S499.1023

19.1.2018
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #10:
Hej, však ja s ním súhlasím. Ale podstatné je, aby to malo nejaké číslo linky, optimálna je tá desina.
Odpovedať

Mike

19.1.2018
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #9:
Súhlas, ale TomJ má v tomto prípade pravdu, že najprv by tam mohol byť so šípkou nejaký cieľ v centre (podľa toho, či ide el. cez Obchodnú na Kamenné, alebo cez Špitálsku na SNP), a až v meste by sa to mohlo preklopiť na Vozovňu. (Keby to mal na starosti kvalifikovaný zamestnanec ...)
Odpovedať

S499.1023

18.1.2018
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #8:
To je preto, lebo ľudia pozerajú na číslo a keď cieľ nie je v súlade s linkou, sú v keli. Lebo keď som tam ešte za čias 4CPO jazdil ja, tak na "správne" tabule 12 a "Cez Šafárikovo nám. a nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" čumeli ako teľa na nové vráta a keď som tam nalistoval 10 a len Jurajov Dvor, tak sa každý okamžite zorientoval.
Odpovedať

TomJ

18.1.2018
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #7:
Pri električkách je to v pohode až na tú linku 9. Podľa mňa veľa ľudí, ktorí by chceli ísť do centra nechá v Ružinove voz s cieľom Vozovňa Jurajov dvor odísť, lebo buď nevedia, kde to je, alebo si neuvedomia, že daný spoj tam musí ísť obchádzkou cez mesto.

Čo sa dojazdov busov týka, tam by som to riešil tak, že priamo v CP by boli vypísané všetky zastávky na dojazdovej trase, hlavne u liniek, kde je rozporuplná dojazdová trasa alebo sa jedná o predĺžené riadne spoje (20, 29, 59, 68, 94, 196). V prípade liniek, ktoré sa odpájajú uprostred trasy by bola iba poznámka, po akej trase ide, lebo tam by sa pri súčasnej kvalite zastávkových CP nedali dojazdové zastávky prehľadne uviesť.
Odpovedať

pharel

18.1.2018
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #3:
Podla mna su elektricky iduce do vozovne este stale jak tak prehladne, mame malo trati, iba 2 vozovne, vacsina ludi uz pozna trasu. Ale co taka linka 29, ktora pride k Eurovea a ma na displayi vozovna Trnavka - kadial ide? Kde bude zastavovat? To je otazka. 😃
Odpovedať

Adam3

17.1.2018
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lostrail #4:
No ak bol poziar na Namesti slobody tak asi jazdila Petrzalka - Obchodna - Vinohrady a teda spravny ciel by mal byt 1 Petrzalka. Este by mohlo byt 3 Petrzalka kedze 3ka vtedy premavala cez Obchodnu kedze bola Spitalska uzavreta.
Odpovedať

david1

14.1.2018
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: TomJ #3:
To tam ostalo ešte z výlukovej trasy po most SNP. Aj L8 kedysi už z Poštovej mala Ružinov pri smere na nám.Ľ.Štúra.
Tiež to tam ostalo ešte z L3/8.
Odpovedať

lostrail

14.1.2018
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Jednak ciel a za druhe aj cislo. Neviem, preco je to taky problem, ked ide aj o mimoriadny stav, jednoducho navolit nieco ako "5 Dubravka" a ide sa po 5-kovej trase. Vsetkym je vsetko jasne, okrem toho, ze pride, ked ju nikto necaka, no ludia sa na zastavkach najdu vzdy.
Odpovedať

TomJ

13.1.2018
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: dupe #2:
Tá linka 6 by sa mala upraviť. Cieľ by sa mal meniť až po odchode zo zastávky Most SNP smer Šafko. Takisto dojazdy linky 9 z Ružinova do VJD jazdia už z Astronomickej s cieľom VJD, čo tiež môže ľudí zmiasť.
Odpovedať

dupe

13.1.2018
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: jr1961 #1:
Zial na inych linkach sa jedna o normalny stav. Taka linka 6 v smere Safko ukazuje na transparente Karlova Ves uz od PKO. Myslite ze ked nastupim do tejto elektricky na zastavke Chatam Sofer a vystupim na konecnej v Karlovke, bude mi stacit na tuto cestu 15 minutovy listok (CP uvadza 13 minut)?
https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/11674/predvianocne-elektricky-22-12-2017/188063/ForCity-7430-so-svetielkovou-vyzdobou?&ref=ba%2Fgaleria%2Fupdate%2F11674%2Fpredvianocne-elektricky%3F
Odpovedať

jr1961

13.1.2018
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Niečo mi je veľmi čudné. Tie činžiaky sú po pravej strane električky. Dobre ich poznám, nachádzajú sa medzi Račianskym mýtom a Kraskovou ulicou po pravej strane Račianskej ulice v smere z Rače do centra. To znamená, že električka práve vchádza do zastávky Račianske mýto (alebo ako sa to dnes volá, býval som tam pred vyše 30 rokmi. To znamená, že stanica Vinohrady je 6 zastávok smerom dozadu. To znamená, že označenie cieľa je akosi divné a ako cestujúcemu by mi bolo nafigu, lebo nemám šajnu, kde je druhý koniec.

Skúste si predstaviť návštevníka Bratislavy, ktorý sa chce dostať na vlak a nastúpi vďaka tomu na opačný smer.

Horí alebo nehorí, označenie má byť správne. Tak už viem prečo of New Yorku po Viedeň cestujem všade verejnou dopravou, len do Bratislavy si radšej požičiam auto.
Odpovedať