Zavrieť

#1414 na testovacej jazde v Dúbravke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (13/22)
Stiahnuť materiál
#1414 na testovacej jazde v Dúbravke.
Príspevok:
Lokalita: Ul. Pri kríži, zastávka Štepná
Dátum: 14.5.2017
Vozidlo: TAM 260 A 180 M & TAM 272 A 180 M #1414
Galéria: TAM 260 A 180 M & TAM 272 A 180 M
Jazdy historických vozidiel v tomto roku (29.12.2017)
Linka:
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 2263

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ike

Ike

29.12.2017
#8 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Heh, vždy keď čítam napr. o Hawkingovom žiarení, vesmírnej misii na mesiac Europa alebo o starobu-spomaľovacom hormóne pri niektorých medúzach, spomeniem si na bratislavské TAMbusy, ktorým nielen, že dielenskí nevedeli transparenty vypnúť, nevedeli ich ani odmontovať a ani decentne zakryť ?
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

29.12.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 4004 #6:
Ano, hovoril som o tom, ze BS210 s velkymi tercikmi (tusim 15mm) nie su povodna vybava.
Ale Mike ma pravdu, ze je lepsie mat historicak v reprezentativnom prevadzkovom stave, nez sa snazit o povodne (nefunkcne) riesenie. Predpokladam, ze DPB uz ani ziaden Peled nema.

Inak, zaujimalo by ma, ci to bol celkovo problematicky vyrobok, alebo im len nesedelo nejake specifikum tunajsich podmienok (a la Fok-Gyem a hrbolate madarske cesty, s ktorymi americka licencia neratala). Neviete niekto nahodou?
Odpovedať
4004

4004

29.12.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Sorry, zle som pochopil tvoj prispevok. Myslel som, ze si hovoril o tych obrovskych BS 210/4kach.
Odpovedať
Mike

Mike

29.12.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #4:
Ano, povodne tam boli tie izraelske Peledy. Ale keďže tento 1414 má slúžiť (snáď) ako reprezentatívne historické vozidlo, tak to BUSE (po úprave na správnu veľkosť čelného transparentu), bude lepšie ako prapôvodné transparenty.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

29.12.2017
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 4004 #3:
Davam doraz na slovo povodne, lebo neviem o tom, ze by dosadzanie IS po opravach sprevadzal ten typ handrovych problemov ako povodne Peledy.
A jediny velkoplosny exemplar Brose - skoncil pretrety farbou ?
Odpovedať
4004

4004

29.12.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Viko #2:
Minimalne 1411 ich mala.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

29.12.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #1:
Ked uz sme pri tom, ziaden z dlhych TAMov predsa povodne nemal velkoplosne BUSE, ci mylim sa?
Odpovedať
810zssk

810zssk

29.12.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ocenujem snahu o vernu simulaciu prevadzkoveho stavu displeja na TAM Busoch, ale predsalen, nebola by vhodnejsia legendarna handra? ?
Odpovedať