Zavrieť

#7925+7926 testuje rozšírené priecestie Legerského

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
#7925+7926 testuje rozšírené priecestie Legerského.
Príspevok:
Lokalita: Račianska ul.
Dátum: 1.5.2017
Vozidlo: ČKD Tatra T6A5 #7925
Galéria: ČKD Tatra T6A5
Koľajové trate › Račianska radiála
Lepšie aj horšie príklady preferencie MHD v Bratislave (26.6.2017)
Linka:
Autor: insider
Počet zobrazení: 2784

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ámos

Ámos

29.6.2017
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #8:
Vajanskeho plava? Ved to bolo robene ako pevna jazdna draha..
Odpovedať
Ámos

Ámos

29.6.2017
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: david1 #10:
Hadam budu mat obe plnu preferenciu elektriciek.
Odpovedať
david1

david1

29.6.2017
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Vyrástla tam aj ďalšia svetelná križovatka.
Odpovedať
mku81

mku81

29.6.2017
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Hlavne by clovek cakal, ze ked urobia takyto zasah, tak to bude od Racka znacene ako "Zmena organizacie dopravy" a nie, ze je clovek zvyknuty tam odbocit a zrazu zisti, ze sa neda. Plus, ked sa rusia pricestia, tak by som cakal, ze niekde na trase sa bude dat legalne otocit cez elektrickovu trat. Nerobi mi problem zajst si niekolko stoviek metrov, tiez som proti tomu aby bolo priecestie na kazdom rohu, ale ked uz sa rusia, nech je to poriadne oznacene...
Odpovedať
Solider

Solider

28.6.2017
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #7:
Toto neviem, či podbíjali. Ten úsek po bývalom priecestí Kraskova sa podbíjal tou malou beusáckou podbíjačkou, ktorá nepodbíja, len sa natriasa, takže tam ako keby sa ani nepodbilo. Toto nevyzerá, že by bolo podbité, keďže to úplne lieta. To mal zabezpečiť objednávateľ, inak developer priľahlého projektu, ktorý to hradil ako vyvolanú investíciu. Úplne rovnaká technológia bola použitá uplynulý víkend pri reko priecestia na Malých Krasňanoch a tam to vôbec nehádže, krásne je to plynulo napojené na pôvodnú trať. Takže buď tuto niekto zlyhal (zle to vymerali), alebo sú len žabáci, alebo bol zlý projekt (priecestie umiestnil do novej výšky, pričom staré priecestie bolo nižšie). Ale táto istá zostava opravovala aj trať na Vajanského nábreží, pričom po roku a pol od rekonštrukcie si trať žije svojim putovným životom. Trate samozrejme treba podbíjať a nové trate, ktoré sadajú, treba podbiť viac než raz.
Odpovedať
Ámos

Ámos

28.6.2017
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #6:
A nemalo by sa to este podbit? To sa robi pri reko az po nejakom case, nie?
Odpovedať
Solider

Solider

27.6.2017
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jezo #5:
Pri pohľade in situ si môžeš všimnúť nedostatočnú výškovú a smerovú rektifikáciu polohy, teda hovorovo povedané, že trať putuje hore-dole a do strán. A testujú to, či to drží. Vykoľajiť nevykoľají, ale cestujúcich a vozidlá to poriadne vytrasie.
Odpovedať
<a href='mailto:jessus [zavinac] centrum [bodka] sk' >Jezo</a>

Jezo

27.6.2017
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Co si tu ako amater mozem vsimnut za nedokonalosti? Do oci mi udrela iba vlnka za priecestim smerom na Racko.
A co sa potom testuje? Iba ze nevykolaji elektricka? 🙂
Odpovedať
Ámos

Ámos

26.6.2017
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #3:
Ake lajdacke. Je to v ramci standardu. Standardu DPB ?
Odpovedať
Solider

Solider

26.6.2017
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Áno, Trnavská stavebná spoločnosť a Rail Ways, zástupcovia týchto firiem sa z obidvoch strán prizerajú na toto technické veľdielo – stačilo mi úplne vidieť, ako žabovali podklad na podštrkové rohože, na ktoré išla vrstva štrku a vyradené DZP panely z depozitu – potom sa ani nemôžeme čudovať, že to je také lajdácke.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

26.6.2017
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #1:
To je v Bratislave dlhoročná tradícia. Inak, toto robila externá firma? Takéto veci, v rovnako sfušovanej kvalite, kedysi robila traťovka DP cez noc.
Odpovedať
Solider

Solider

26.6.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Otras. Toto by si v žiadnom civilizovanom meste nedovolili takto sfušované odovzdať do užívania. Prečo majú tieto firmy aj napriek neustále zlým referenciám dovolené čokoľvek robiť na koľajových tratiach?
Odpovedať