Zavrieť

Medzinárodný regionálny expres do Viedne zabezpečuje spojenie linky S20 medzi Hlavnou stanicou a Devínskou Novou Vsou v rámci IDS BK

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (9/52)
Stiahnuť materiál
Medzinárodný regionálny expres do Viedne zabezpečuje spojenie linky S20 medzi Hlavnou stanicou a Devínskou Novou Vsou v rámci IDS BK.
Príspevok:
Lokalita: Železná studienka
Dátum: 17.6.2015
Vozidlo: #80-73 011-3
Galéria: Železničná spoločnosť Slovensko & ÖBB
Regionálne vlaky (28.12.2016)
Linka: S20
Autor: Ike
Počet zobrazení: 7087

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Rubber38

3.1.2017
#41 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #40:
Zase v Bratislave nemáš hneď niekoľko dodnes obsluhovaných železničných tratí, ktoré sú v celé v stave ako priemerné lokálky v (max.) 90. rokoch, či už preto, že čakajú na sľubovanú rekonštrukciu (ala naša HlSt), alebo proste kvôli príliš malému významu.

Druhá vec je, že ani na jedna z tých tratí nemá taký význam, ako táto 110
Odpovedať

Error 0x007

3.1.2017
#40 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #34:
To je dost mozne, ale zase v Bratislave oproti Prahe spocitas vsetky stanice a zastavky pomaly na dvoch rukach.
Odpovedať

ufo

3.1.2017
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #38:
A v prípade, že na tej Železnej stojíš s Os a do Lamača máš vchod 40 km/h, tak ťa zabezpečovač ani nepustí rozbehnúť sa na viac ako 40 km/h za týmto návestidlom, ktoré je predzvesťou vchodu.
Odpovedať

Ike

3.1.2017
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #37:
Máš pravdu. Pri prejazdne krížom vlastne musíš začať pripravovať spomaľovací manéver už pri vstupe do posledného oddielu (teda v prípade Lamača za návestidlom, ktoré je na fotografii)
Odpovedať

ufo

3.1.2017
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #36:
Tak to je dosť veľká časová strata ísť od vchodového návestidla 40 km/h.
Pri jazde bez obmedzenia tam s touto súpravou začínaš na výhybkach brzdiť.
Odpovedať

Ike

3.1.2017
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #31:
Prejazd cez výhybku (mimo priameho smeru) je rýchlostne obmedzený, čo však pri spomaľovaní vlaku, ktorý sa blíži k nástupišťu problém nie je. Problém je však tom, že takýto vlak reálne skríži cestu protiidúcemu vlaku, ktorý by za predpokladu, keby prechod cez kríž nenastal, mohol prejsť cez stanicu plnou traťovou rýchlosťou bez obmedzenia.
Odpovedať

Ike

3.1.2017
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #32:
oddiely automatického bloku môžu byť dlhé minimálne na zábrzdnú vzdialenosť a maximálne na jej dvojnásobok. To platí pri trojznakovom AB (ktorý tam teraz reálne je). Pri štvorznakovom môže byť dĺžka oddielu polovica zábrzdnej vzialenosti.
Odpovedať

Mirtschi

3.1.2017
#34 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #33:
Je to samozrejme na ostudu , ale taká Praha na žel.zastávkach tiež nemá všade peróny , min. Praha Bubny ani Dejvice.
Odpovedať

Error 0x007

2.1.2017
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #23:
Podla mna riadna hanba, ze ZST v hlavnom meste SR nema perony.
Odpovedať

Adam3

2.1.2017
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
a inak ked tam vlaky chodia tak natesno nepomohlo by viac semaforov na trati? by sa to rozdelilo na viac usekov
Odpovedať

Adam3

2.1.2017
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #29:
tak niake vysokorychlostne asi nie... Ale podla mna prejazd cez vyhybku to nemoze az tak spomalit hlavne ked vlak uz brzdi/rozbieha sa do/zo stanice
Odpovedať

david1

2.1.2017
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #25:
Viedenské Rexy sa určite neskrátia po DNV.
Skôr sa natiahnu časy osobákov od Kútov , ktorým môže ešte hroziť obiehanie Rexami.
Odpovedať

S499.1023

2.1.2017
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #28:
Ale stále odbočkou. Aké sú tam výhybky?
Odpovedať

Adam3

2.1.2017
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
minimalne smer hlst by to slo bez krizenia
Odpovedať

S499.1023

2.1.2017
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #26:
Pretože jazda krížom by ešte ďalej znižovala priepustnosť.
Odpovedať

tr3mp

2.1.2017
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #23:
Inak jedno "normálne" nástupište v Lamači je, to pri staničnej budove. Až dve zvyšné sú len tie polovičné nasypané. Prečo nemôžu vlaky v oboch smeroch zastavovať na ňom ale stoja na sypanách a pekne ďaleko od budovy? Bolo by to aj výrazne komfortnejšie a bezpečnejšie pre cestujúcich, než sa štverať z nízkych a úzkych nástupných hrán. Dva vlaky naraz v Lamači nestoja, takže len jedna hrana by nebránila zastavovaniu vlakov v oboch smeroch.

Smer hl.st. idú vlaky cez Lamač cca :16 (REX) a :35 (Os), smer DNV :24 (Os) a cca :46 (REX).
Odpovedať

tr3mp

2.1.2017
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #23:
Hlavne, že nám pribudnú zastávky DNV sídlisko, Bory a Kramáre. To sa potom možno viedenské vlaky skrátia po DNV, kde bude prestup na osobáky s polhodinovým čakaním 🙂
Odpovedať

S499.1023

2.1.2017
#24 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #23:
A že by sa súdruhovia od ŽSR miesto prepínania celého Slovenska na 25 kV a iných megalomanských šotoplánov zamysleli nad tými chýbajúcimi koľajami a peronizáciou?
Odpovedať

Mike

2.1.2017
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #22:
Odbor dopravy na BSK to dáva každoročne ako pripomienku ku GVD, odpoveď ŽSR je každý rok "nedá sa", lebo sa ešte viac znižuje priepustnosť trate a Lamač nie je peronizovaný a v čase prejazdu týchto viedenských REXov cez Lamač má ísť tade v opačnom smre tušim nejaké EC, či čo..
Odpovedať

tr3mp

2.1.2017
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #9:
Ja som túto pripomienku k novému CP pred pár rokmi dával. Z Lamača alebo Dúbravky treba pri ceste do Viedne ísť buď na hl.st. alebo do DNV, čo cestu dosť predlžuje. Pritom vlak je v pešej dostupnosti značnej plochy oboch MČ.

V Bratislave je medzistaničná vzdialenosť medzi jedinými dvoma stanicami 13 km (hl.st. a DNV), vo Viedni je od Hbf. po Hausfeldstrasse 14 km, teda porovnateľná vzdialenosť. Vlak však stojí ešte na dvoch medziľahlých staniciach: Simmering a Stadlau. Jednotlivé vzdialenosti sú 4-7-3 km.

V BA by to bolo po zavedení zastavovania v Lamači 8 a 5 km, po doplnení aj Žel. st. 8-2-3 km.

Okrem zlepšenia dostupnosti vlaku do Viedne by sa zlepšil aj interval a tým aj použiteľnosť vlakov v Bratislave.
Odpovedať