Zavrieť

Umiestnenie úsekového deliča spôsobuje problémy pri návrate do Petržalky

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Umiestnenie úsekového deliča spôsobuje problémy pri návrate do Petržalky.
Príspevok:
Lokalita: Starý most
Dátum: 30.7.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7513
Galéria: Trolejové vedenie a napájanie
Škoda 30T ForCity Plus
MHD počas sobotného sprievodu (30.7.2016)
Linka: X1
Autor: DuPe
Počet zobrazení: 4366

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

S499.1023

4.8.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #24:
Nepotrebovala.
Odpovedať

pharel

3.8.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JamaVOku #19:
A inak nepotrebovala by takato dlzka eliny uz 2 zberace? Tak ako napriklad CAF alebo Siemens v Budapesti, tie najdlhsie 🙂
Odpovedať

S499.1023

2.8.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #21:
Pred tými rokmi som v tej Rači s tou súpravou 3 x T6 jazdil. Odvolali to nie kvôli zastávkam ale kvôli škreku Ing. Poltretinu. Ono absolútna väčšina zastávok je pre dve súpravy, takže 3 x T nepredstavuje žiadny zásadný problém, najmä nie, keď máme redukovaný počet liniek.
Odpovedať

mku81

2.8.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #21:
len to by sa radialy museli naozaj modernizovat, tj okrem zvrsku a spodku aj infrastruktura... lenze to, co sa deje v bratislave nie je modernizacia ale rekonstrukcia roky neudrzaivanej trate... modernizaciou sa to nazyva kvoli cerpaniu eurofondov
Odpovedať

Mirtschi

1.8.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Myslím, že pred rokmi, ako bolo v Rači Vinobranie sa na chvílu vypravovali vozy 3xT6, čo si matne spomínam, ale hneď to odvolali, asi kvoli tým zastávkam. V jednej knihe mám vyfotenú tiež skúšobnú jazdu 3xT6 ešte v 90tich rokoch. Ono zase tie zastávky aspon niektoré sú dosť dlhé, čo si pamatám, napr. pri Lafrankoni, možno by to popredlžovať taký problém nebol. Teraz bude nato dobrá šanca , keď sa budú modernizovať radiály.
Odpovedať

S499.1023

1.8.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JamaVOku #18:
Máš pravdu, však to je "Anticombino", podvozky sú okrem čelných článkov pod párnymi článkami.
Odpovedať

JamaVOku

1.8.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Konkretne si to predstavujem nejak takto
http://oi64.tinypic.com/zthg12.jpg
Odpovedať

JamaVOku

1.8.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
V 7-clankovej verzii koncepcie 29/30T moze byt zberac v strede, kedze stredny clanok by bol s podvozkom, bol by od oboch ciel vzdialeny rovnako ako teraz od B kabiny.
Odpovedať

S499.1023

1.8.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: mku81 #14:
Tak ona je to Hlava XXII - nemôžeme kúpt dlhšie vozy, lebo na to nemáme zastávky - načo by sme predlžovali zastávky, keď nemáme dlhšie vozy - nemôžeme kúpiť dlhšie vozy, lebo na to nemáme zastávky.
Odpovedať

S499.1023

1.8.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #13:
Fakt závažný problém. Malé mestečká ako Freiburg či Würzburg kupujú sedemčlánkové vozidlá 42 - 45 m dlhé ale polmiliónová Bratislava nedokáže prekročiť magickú hranicu 2 x T3.
Odpovedať

S499.1023

1.8.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zlomok #12:
Nemôže byť na strednom článku, stredný článok je pri tejto koncepcii vždy zavesený.
Odpovedať

mku81

1.8.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #13:
No to je veru pravda, s tymi zastavkami sa nic neda robit... Naopak, zastavky by sa mali predlzovat a rozsirovat, aby prestupneuzly boli prestupnymi uzlami s moznostou pojazdovania abusov a tbusov, kde sa to da... ale ked sa na to pozrieme s toho uhla, ze ved naco su nam dlhsie vozy, ked nie su zastavky, tak to potom vyzera s tou mhd, ako to vyzera...
Odpovedať

pharel

1.8.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zlomok #9:
Pochybujem, ze tu v BA budu niekedy dlhsie elektricky nez tych 32.5m. Nemame na to prisposobene vsetky zastavky.
Odpovedať

zlomok

1.8.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Môže byť aspoň na strednom článku. Lišta bude voči osi vozidla o pár cm posunutá, to je pravda.
Odpovedať

S499.1023

31.7.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zlomok #9:
Nikdy nebude zberač uprostred.
Odpovedať

zlomok

31.7.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zlomok #9:
prípadne hnací, ak by niekto plakal že to slabo ťahá...
Odpovedať

zlomok

31.7.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Zaujímavé že v iných mestách vodiči nemajú problém s tým, že v jednom smere jazdy majú zberač nad 2. a v opačnom nad 3. podvozkom (napr. Frankfurt). Nič nebráni tomu aby sa v budúcnosti 29T a 30T predĺžili vložením dvoch článkov (jeden hnaný a jeden zavesený) na celkovú dĺžku cca. 42 metrov. Potom si mal aj zberač uprostred.
Odpovedať

S499.1023

31.7.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: zlomok #6:
Načo komplikovať vodičom život ešte tým, aby museli myslieť na to, ktorým stanovišťom idú?
Či koncepcia vozidla nie je zlá, by ti asi najlepšie povedali v Düsseldorfe, kde, podľa mojich neúplných znalostí, jazdia jediné vozidlá rovnakej koncepcie ako v BA NF8 a NF8U (otočný podvozok - pevný podvozok - nesený článok - pevný podvozok - otočný podvozok) ako aj predĺžená verzia NF 10 (otočný podvozok - pevný podvozok - nesený článok - pevný podvozok - nesený článok - otočný podvozok).
Odpovedať

MatejBA

30.7.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Isidor #4:
Isidor a S499 - vdaka, uprimne to by ma ani nenapadlo - obcas "najjednoduchsia" odpoved nenapadne na prvy pokus 🙂
Odpovedať

zlomok

30.7.2016
#6 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #2:
Koncepcia vozidla nie je zlá, zberať umiestnený mimo stred (alebo mimo čiel) by prúser nebol. Prúser je keď trate nezodpovedajú vozovému parku ktorý na nich jazdí.
Odpovedať