Zavrieť

Zaprášená #6266 vytiahnutá na "nízkopodlažnú" linku 209

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Zaprášená #6266 vytiahnutá na "nízkopodlažnú" linku 209.
Príspevok:
Lokalita: Trenčianska ul., obratisko Mliekárenská
Dátum: 20.7.2016
Vozidlo: Škoda 14 Tr #6266
Škoda 30 Tr SOR #6016
Galéria: Škoda 14 Tr
Škoda 30 Tr SOR
Stalo sa v júli 2016... (27.7.2016)
Linka: 209
Autor: osa
Počet zobrazení: 4806

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mike

Mike

31.7.2016
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: AAA #32:
Tak firma pána exnámestníka Koladu to robí dlhé roky už tradične.
Iné projekčné firmy na to nemajú dostatok skúseností a znalostí, alebo ak aj majú znalosti, tak nemajú dostatok kapacít, lebo sú vyťažení inými, väčšími a zaujímavejšími projektami...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.7.2016
#33 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mike #31:
Čímže sa tak Bratislava líši od iných miest? Aj ja som si pred pár rokmi od TSV a Konárika vypočul, ako im nikto okrem Deltesu nebol ochotný ani schopný vyprojektovať križovatku pod hl.st. ale neznelo to veľmi dôveryhodne.
Odpovedať
AAA

AAA

31.7.2016
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #31:
A to prečo len Deltes?
Odpovedať
Mike

Mike

31.7.2016
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #30:
Ešte rok dva dozadu platilo že nové tbus trate v Ba nebol nikto schopný a ochotný nakresliť, iba deltes..
Odpovedať
Solider

Solider

31.7.2016
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #28:
Mňa teda veľmi zaujíma, ak sa Koladovci dostanú aj k projektovaniu trate cez Mlynskú dolinu (čo je vysoko pravdepodobné), čo tam zase v spolupráci s oddelením parovodu vymyslia, hlavne v podjazde pod diaľnicou a na priecestí pod Mostom Lafranconi.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.7.2016
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: trolejbus6207 #27:
Tak tak. Toto vyzerá, ako keby to projektoval absolvent priemyslovky ako svoju študentskú prácu.
Najlepšie trate pre Bratislavu projektovala a stavala EŽ s ing. Zrzavým (dnes Elektroline) - Kolibu a Trnávku.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.7.2016
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #26:
Čo sa stĺpov týka, celý projekt zle, vytrhať, hodiť Deltesu s Koladom na hlavu a postaviť znova. Po prvé sú ti stĺpy zbytočne blízko, po druhé je ich priveľa. Takéto otočky vedia v Pardubiciach (resp. Elektroline pre Pardubice) naprojektovať bez stredového stĺpu. Na toto miesto by sa ideálne hodila rúrková otočka, ako bola na Trenčianskej alebo na Búdkovej. Lenže ako predchodca Deltesu pchal rúrky všade, tak Deltes pod tlakom parovodnej sekcie DPB ich úplne odmieta kdekoľvek.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

31.7.2016
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #25:
ťažko mi hodnotiť z fotky, najlepšie by sa to dalo zhodnotiť spoza volantu, ale na to môžem zabudnúť ? ja som si vždy nadchádzal viac a potom šiel "naplno" do točenia, neviem, ako by takýmto štýlom vychádzalo minutie toho zadného stĺpa v stredovom ostrovčeku, v každom prípade tie stĺpy sú postavené úplne nezmyselne vzhľadom na to, že stavali tú otočku "na zelenej lúke"
Odpovedať
Solider

Solider

31.7.2016
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #24:
Tiež sa tu točí cez 2 pruhy + ostrovček + 2 pruhy, len oproti Ružovej doline je prejazd cez ostrovček užší a sú tu spomínané prekážky. Prejazd je síce komplikovaný, ale nie nemožný, tie 31 Tr točiace sa počas výluky ani jeden stĺp nechytili.
Odpovedať
Solider

Solider

31.7.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #22:
Keď si pozrieš túto (https://imhd.sk/ba/media/gn/00154830/Zlozite-otacanie-klboveho-trolejbusu.jpg?1469962902) fotku, tak vidíš, že strednou nápravou už zametá okolo stĺpa po trávniku, pričom pri tom stĺpe naľavo má ešte dostatočnú rezervu aj na zrkadlo, ktorú by mal krútič kolieska vhodne využiť. Riešenie podľa mňa teda spočíva v tom, že ten ostrovček je potrebné zmenšiť, prípadne úplne zrušiť a stĺp s tým jedným napínaním prevesu (načo tam vlastne ten preves je, keď tam mohol byť teoreticky bočný držiak?) by sa mohol odstrániť s tým, že buď by sa zriadil bočný držiak alebo by sa preves ukotvil na stĺp č. 22, resp. 24.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.7.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #21:
A navyše, ako pozerám na tú fotky, na Trenčianskej sa točilo cez 2 pruhy + stredový ostrovček + 2 pruhy a tu je na výjazde len jeden, lebo druhý je parkovisko.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

31.7.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #21:
To chápem, že problém nie je s vedením, to tak nejako dáva logika, problém nebude ani s obrubníkom (kĺbák nemá väčší rázvor 1. a 2. nápravy než sólo), problém bude evidentne v tom stĺpe.
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

31.7.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #21:
ja skôr vidím problém v tom ľavom stĺpe na obrázku(smerom k nástupišťu), ten je umiestnený príliš blízko cesty
Odpovedať
Solider

Solider

31.7.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
Projektovú dokumentáciu k trolejovému vedeniu vypracoval Deltes, ale problém nie je s trolejovým vedením, ale s tým, že pôvodné vedenie mesta zgrlošilo a nedalo ani cent do rozšírenia cesty v ostrovčeku, tak, aby kĺbak druhou nápravou nepobral všetky obrubníky, a v neposlednom rade aj zbytočný stĺp v popredí tejto fotky (https://imhd.sk/ba/media/gn/00125145/Trencianska-ul-obratisko-Mliekarenska.jpg?1469923021), ktorý pri otáčaní vychádza uplne natesno.
Odpovedať
Mike

Mike

29.7.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: trolejbus6207 #17:
Počas maratonu je to vždy za asistencie dispečera..
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.7.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
prekonal som lenivosť a našiel som tú diskusiu - https://imhd.sk/ba/doc/sk/14050/Zacnu-jazdit-dalsie-nove-klbove-trolejbusy, tu som si s Mike-om písal o zfušovanej otočke na Mliekárenskej a je tam aj BigMacove upresnenie riadenia v 9TrHT, je to Rába, ja neviem, prečo mne sa vždy zjaví v hlave Csepel... ?
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.7.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
a na pôvodnej Trenčianskej mali problém s otočením hlavne 9TrHT26/28 s tým Csepel riadením, čo mali osadené, s Falbovou 6017-kou bol to menší pôrod ?
Odpovedať
trolejbus6207

trolejbus6207

29.7.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #16:
áno, projektoval to zjavne nejaký diletant, to som tu písal už viackrát(dalo by sa vyhľadať v diskusii). Otočiť sa tam s kĺbom dá, však dvakrát sa tam už L201 a tuším aj L202 pri nejakom maratóne točili, ale podľa vyjadrenia niektorých vodičov to nie je zrovna jednoduché, že 31Tr má iný prejazdový profil ako 15Tr/TrM. Ja vtedy som nemal čas sa tam ísť pozrieť, tak neviem, aký chaos tam bol. Podľa mňa by to Sanos dal bez problémov, 15Tr/TrM som nezažil, tak sa neviem vyjadriť. Stará otočka je samozrejme znesená
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

29.7.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: trolejbus6207 #8:
Akože na starej Trenčianskej, kde mali s otočením problém aj niektoré 14Tr, som sa s klobásou otočil bez problémov a na novej otočke nie? To aký debil naprojektoval, podpísal, skolaudoval a prevzal? To ako keď bude niekde na križovatke Miletyčova x Košická strhnuté vedenie, tak sa kĺby nebudú môcť operatívne otočiť na Mliekárenskej? A stará otočka sa vlastne zniesla alebo ostala?
Odpovedať
Mike

Mike

29.7.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Peter6607 #12:
Aj 3 31Tr sério-paralelne.
Odpovedať