Zavrieť

Prvá električka Škoda 30T s vitrínami na reklamy

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (4/9)
Stiahnuť materiál
Prvá električka Škoda 30T s vitrínami na reklamy.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 18.7.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7501
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Stalo sa v júli 2016... (27.7.2016)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3848

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

pharel

3.8.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: JamaVOku #23:
Jaaaj ok toto je v podvozkovom klbe, ja som myslel ze to je hned za kabinou vodica 😃
Odpovedať

JamaVOku

2.8.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: pharel #22:
Tam neni
Odpovedať

pharel

2.8.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Pockat, teraz mi doplo, oni to dali cez svetlo tu uplne prvu hned za kabinou???
Odpovedať

kecho

29.7.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #17:
Ale že si to ty, tak Recar pôvodná verzia - od zamestnaneckej spoločnosti po zlikvidovanie Gardenerom s ostatnými z KV:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=24653&SID=2&P=1

Recar updatnutá verzia, ktorá "sa nevydarila":
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=167246&SID=2&P=1

A Recar súčasná verzia so vznikom v 2010:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=169554&SID=2&P=1
Odpovedať

kecho

29.7.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #18:
Gardener v 2007 tvrdil, ež uzavreli zmluvu na 10 rokov. Dá sa nájsť na nete.
http://strategie.hnonline.sk/media/757000-primarnym-cielom-je-zarobit
Odpovedať

kecho

29.7.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Aby som odpovedal tvojim štýlom, tak X-tá verzia firmy s názvom Recar, keďže si stačí pozrieť "len" orsr.sk, ako sa tento názov zaujímavo (a v kombináciách s ďalším slovom, prípadne s právnou formou) vyvíjal 😉

Myslím, že v #13 je to celkom presne vysvetlené, akurát tam chýba pár detailov, ku ktorým sa ťažk odostať. Ale gro vystihol.
Odpovedať

Ámos

29.7.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #15:
Fakt? Vies to potvrdit nejako?..
Odpovedať

S499.1023

29.7.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #13:
Tak že je to tunel, to je bez diskusie. Mňa len zaujalo, že "ze Gardenera", keď Recar vznikol chvíľku po prevrate.
Odpovedať

pharel

29.7.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #14:
Dnes som siel T6kou a v prvej polovici vozna bolo asi 5 oznamov o vylukach, a 4 papiere s oznamami ohladom hladania vodicov, dalej IDS, nove trolejbusove linky...cize dokopy 10 papierov tam viselo. To si fakt DPB takto predstavuje pohodlnu a pre autickarov pritazlivu dopravu? 😃
Odpovedať

piggee

29.7.2016
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
Zmluva s Recarom mam dojem konci buduci rok. Staci ju nepredlzit.
Odpovedať

Solider

29.7.2016
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
Ja si naopak myslím, že vnútorné displeje by sa mohli využiť aj tak, že namiesto schémy, ktorá sa tam premieta a takmer NIKTO nemá šancu za tých pár sekúnd v takej výške niečo z tej mapy vyzistiť, by v spodnom riadku bežal text s oznamom výluky, tak by to malo operatívnejší a efektívnejší charakter, než A4 oznamy na lepkách na okne.
Odpovedať

Solider

29.7.2016
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Za Gardenera iba Bigmedia zväčšila svoj podiel v Recare na 80%. Čiže pôvodne mestská firma zriadená pri DPB (tiež zaujímavý biznis model) bola sprivatizovaná a zároveň s ňou bol sprivatizovaný aj reklamný priestor vo vozidlách a na vozidlách. Boli už aj rôzne prepočty v porovnaní s DPMB, že ak by to DP robil vo vlastnej réžii, mohol na tom získať ešte viac. Každopádne, vypovedanie zmluvy s Recarom by mala byť podľa mňa jedna z priorít do budúcnosti.
Odpovedať

pharel

29.7.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #10:
Sakra 🙂 kolko stoji inak na rok taketo policko na reklamu? Urcite nepytaju vela nakolko za zastavku ako tu uz pisali mnohi ze 3000 Eur rocne, co pre firmy nie je vela.
Odpovedať

S499.1023

28.7.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: kecho #7:
Prečo menej reklám a nie viac peňazí? Inak aká firma sa k tomu dostala za Gardenera?
Odpovedať

S499.1023

28.7.2016
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: pharel #8:
Tak to nevydá ani na jeden malý letáčik nalepený na okne v jednej električke. Máš smolu, budeš cestovať len vozmi s celovozovou reklamou aj cez okná.
Odpovedať

Troll

28.7.2016
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #8:
Tak to je dosť málo, 12 € ročne... ?
Odpovedať

pharel

28.7.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #5:
O 1 Euro viac pri mesacnom PCL 🙂
Odpovedať

kecho

28.7.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #5:
Otázka je, o koľko reklám menej s rovnakým finančným efektom by bolo, ak by si DPB zabezpečoval tú reklamu vo svojej réžii a nie cez firmu, ktorá sa k tomuto kšeftu dostala za Gardenera...
Odpovedať

S499.1023

28.7.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #4:
Tak to je blbé, ale ak si tie fabiony reklamná spoločnosť zaplatila a bude platiť aj za reklamu, tak prečo nie. Oznamy by samozrejme mohli byť tlačené aj väčšími písmenami, nemusí byť navždy vzor KK.
Odpovedať

S499.1023

28.7.2016
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: pharel #3:
Koľko by si bol ochotný priplatiť k cestovnému za to, že by vozidlá boli bez reklám? Inak tu vo Freiburgu už majú aj najnovšie CAF-y celovozidlové reklamy a dokonca, ó hrôza, aj cez okná.
Odpovedať