Zavrieť

Informačný systém v historicky prvom spoji linky 1 na Jungmannovu

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Informačný systém v električke Škoda 30T ForCity Plus #7530 na historicky prvom spoji linky 1 vedenom na Jungmannovu.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 8.7.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7530
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Linka 1 z Hlavnej stanice do Petržalky (9.7.2016)
Linka: 1
Autor: Majo
Počet zobrazení: 5175

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Ike

19.7.2016
#39 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ilmaris #32:
tiez som bol svedok, ze tam zastala, ale vodic zahlasil, ze sme zastavili mimo zastavky a nikto nesmie vystupit.

Som zvedavy, ako to vysvetli ludom v tych elinach, ktore tam SNP maju ? .

Bordel a la DPB
Odpovedať

Solider

19.7.2016
#38 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #37:
Z béčkovej kabíny neprehodíš výhybku, pretože povelový kontakt nebol presunutý do väčšej vzdialenosti a stavanie vlakovej cesty prostredníctvom VETRA ešte nefungovalo.
Odpovedať

kecho

19.7.2016
#37 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: radoslavius #36:
Možné to je. V druhý deň L1 tiež stál pred križovatkou a vyšiel von vodič s "palicou na výhybky". Ale či to bolo B-čko, neviem.
Odpovedať

radoslavius

19.7.2016
#36 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ilmaris #32:
ja som sa pytal dispecera preco tam stoja na namesti SNP smer PE,vraj na B-ku kabine im nejde prehodit vyhybku preto tam musia vodici zastat,vystupit a rucne prehodit vyhybku na smer Sturova....na Acku to vraj ide ale na Bcku to neprehadzuje a musia rucne prehadzovat aspon tak mi to povedal ked som sa pytal..?
Odpovedať

810zssk

19.7.2016
#35 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Tak sa zda ze zas lava ruka nevie co robi prava.
Odpovedať

ceres

19.7.2016
#34 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #31:
Cez víkend som videl, že niektoré električky idúce do Petržalky mali na prednom transparente veľký cieľ "Petržalka", iné dvojriadkový "Petržalka Jungmannova" (a na bočnom transparente len Jungmannova). Predpokladám, že tie s dvojriadkovým cieľom už mali v trase aj zástavku Námestie SNP... A ako vraví anbis, vnútorný cieľ bol skutočne "Jugmannova", ani som si to pri tom Námestí SNP nevšimol...
http://i.imgur.com/8HRe6Zm.jpg
Odpovedať

kecho

19.7.2016
#33 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ilmaris #32:
Minule som si tú schému pozeral a naozaj som dobre videl, že v rámci elektronického veku a online update-ov tam je ešte stále roluje tá s dátumom vpravo dole tuším 2014? ?

Na SNP nezastavila pred križovatkou náhodou preto, že bola pred križovatkou a púšťala iné eliny, prípadne autá na hlavnej?
Odpovedať

ilmaris

19.7.2016
#32 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Minuly tyzden v 1ke svietila zastavka Nam. SNP a normalne tam zastala (ako stavala X13) ako na regulernej zastavke. Dnes sla 1ka bez Nm. SNP (ani tam nezastala), navyse v informacnom systeme svietila mapa s este "sedou" Patrzalkou ?
Odpovedať

Miro

19.7.2016
#31 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #30:
To je to v každom vozidle inak?
Odpovedať

ceres

18.7.2016
#30 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: anbis #29:
A dnes v 1 smerom do Petržalky, ktorá už mala cieľ "Petržalka, Jungmannova", vozidlový dezinformačný systém zobrazoval a ohlasoval aj ešte stále nejstvujúcu zástavku Námestie SNP... ?
Odpovedať

anbis

13.7.2016
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #28:
včera som sa jedným vozom s cieľom "Petržalka, Jungmannova" viezol, zaujímavé... keďže ale v DPB pracuje anafalbet systémom 1 krok dopredu 3 dozadu, na vnútornom displeji bol cieľ "Jugmannova", čiže s preklepom ☺
Odpovedať

Ike

11.7.2016
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #27:
Plne suhlasim. Mne osobne by Petrzalka, Jungmannova neprekazalo ani na celnom transparente, obzvlast, ak vieme, ze je to konecna na 4 roky.
Odpovedať

810zssk

11.7.2016
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ike #24:
Nikde som nenapisal ze v poriadku nie je. Len ze by sa to malo pouzivat konzistentne a nie spoliehat na to ze kazde nemluvna na planete vie kde je Petrzalka.
Odpovedať

810zssk

11.7.2016
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #23:
Proti tomu som nenapisal ani slovo 🙂
Odpovedať

S499.1023

11.7.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #22:
Optimálny bol podľa mňa bývalý pražský model - NUSLE, Vozovna Pankrác; VOKOVICE, Divoká Šárka; HLOUBĚTÍN, Černý Most etc.
Odpovedať

Ike

11.7.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #22:
Model "všeobecný cieľ na dráhovú dopravu za predpokladu, že je jednoznačný" je v poriadku. Dokonca, za určitých podmienok, aj pri trolejbusoch. Napr. Rádiová by pokojne mohla byť Trnávka. Čiližská pokojne Dolné Hony a Koliba (aj je) môže zostať Koliba.

Ale aj pri všeobecných cieľoch by malo existovať nejaké prepojenie so skutočným znením zastávky. Či už je to pomenovanie zastávky všeobecným cieľom (IMHO nie najšťastnejší variant), alebo práve, ako som spomínal, výnimka v podobe sadistického pomenovania zastávky.

Možno som v tomto perfekcionista, ale každá zastávka v BA by mala pozostávať z troch premenných, podobne ako sadisti $mestska_cast, $lokalita, $zastavka a podla vhodnosti by sa uvádzala len konkrétna časť z celého názvu, pričom by cestujúci mal byť (aspoň prostredníctvom moderných vnútorných transparentov)
Odpovedať

Rubber38

11.7.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 810zssk #22:
OK, proti konzistentnosti nič nenamietam, len hovorím, že električkový cieľ "Petržalka" povie cesťákovi viac, ako Jungmannova, či Dvory (ktorých hlavná časť sa rozkladá trochu inde, a z toho vychádza aj súčasná (a-bus) zastávka Dvory)
Odpovedať

810zssk

11.7.2016
#22 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #21:
Kazdopadne by vsak mala existovat konzistentnost v oznacovani ciela - cize rovnaky napis na transparente, cestovnom poriadku (ako "smer") a zastavkovej tabuli. Potom je v poriadku aby sa zastavka volala inak ako pouzivany ciel.

Skusme sa zas vyhnut argumentacii "miestni poznaju", nie sme v Slovak Lines.
Odpovedať

Rubber38

11.7.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Juro_BA #20:
Cestnú dopravu ale neporovnávaj, tá môže premávať naozaj "kamkoľvek" a v rámci jednej MČ obvykle existujú mnohé konečné - ak by si cestujúci, ktorý bežne (BA) MHD nepoužíva, prečítal pri ceste z mesta napr. na L212, či na L205 "Nové Mesto," tak by mu to moc nepomohlo, resp. ho akurát zmiatlo.

Ale ak plánuje použiť z mesta električku do Petržalky, a prídu mu L1/L3 s cieľom "Petržalka," tak vie, že ide správne, rovnako ako pri ceste električkou do Rače mu stačí cieľ "Rača" a nepotrebuje tam mať napísané "Komisárky, cez Záhumenice"
Odpovedať

Juro_BA

11.7.2016
#20 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #19:
Prahu som uviedol ako dobrý príklad. Podľa mňa, nie je moc dobré, ak sa konečná zastávka označí názvom celej mestskej časti, ktorá má viac ako 100 000 obyvateľov... Petržalka má svoje časti, Dvory, Lúky, Háje, Ovsište... je pozoruhodné, že v iných častiach mesta tento systém čiastočne funguje.
Odpovedať