Zavrieť

Schörling na vlnitej Štúrovej ulici

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (11/26)
Stiahnuť materiál
Schörling na vlnitej Štúrovej ulici.
Príspevok:
Lokalita: Štúrova ul.
Dátum: 8.6.2016
Vozidlo: Schörling #8431
Galéria: Schörling
Brúsenie trate na Štúrovej a Vajanského nábreží pred spustením premávky (8.6.2016)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 6384

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Svehlo1

15.6.2016
#30 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Prosím Vás, ak niekto viete o dokumente, ktorý vysvetľuje dôvody takto vlnitej trate (podotýkam vlnitej v zvislej aj vodorovnej osi), prosím dajte sem naň link, naozaj by ma to zaujímalo. Osobne si myslím, že ak boli dôvody akékoľvek (potrubia v zemi, inžinierske siete, intenzita WIFI signálu v Richmanovi atď.) v 21. storočí sa dali vyriešiť aj estetickejším spôsobom. Rozumiem, že záber je skreslený, ale krivoľakosť trate (a aj chodníka) je jednoznačne viditeľná aj voľným okom. Nemôžem si pomôcť, ale pre nezainteresovaného človeka (napr aj turistu) to vyzerá ako absolútna fušerina. Mimochodom, naozaj si nepamätám, že by pôvodná jednokoľajná trať bola v zvislej osi vlnitá. Som sklamaný, opäť tu máme stavbu, ktorú budeme 30 rokov obchádzať krútiac hlavou, kde "Soudruzi z NDR udelali chybu".
Odpovedať

piggee

14.6.2016
#29 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #26:
Po spravnosti shinkansen. Hikari je iba oznacenie ako expresny je vlak 😛
Odpovedať

pharel

14.6.2016
#28 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #26:
Kuzelovost kolies? To je co? 🙂
Odpovedať

Ámos

14.6.2016
#27 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #26:
Dik ?
Odpovedať

S499.1023

14.6.2016
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #25:
Všetky vlaky vrátane ICE, TGV a Hikari na trati sínusujú vplyvom kužeľovitosti kolies a ničenie GPK nepozorujem.
Odpovedať

Ámos

13.6.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #19:
A to je vhodne iba pri pevnej jazdnej drahe? Na normalnej trati to nenici casom geom.polohu trate?
Odpovedať

kecho

11.6.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #23:
A okrem toho má predsa tram prednosť pred chodcom.
Odpovedať

pharel

11.6.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #22:
Sofer stojaci na zastavke tu znacku bude vidiet dobre 🙂 Je dalej nez sa zda na tejto fotke.
Odpovedať

Adam3

10.6.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Ako vidim tak na dopravnu znacku prechod prechodcov bude dobre vidiet, hlavne ak sa tam pridaju tie cedulky s cislami liniek
Odpovedať

danlo

10.6.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
predpokladam, ze vyskovo je to "krive" kvoli odvodneniu a smerovo kvoli cyklopruhom a chodnikom, pripadne to co je spomenute podomnnou
Odpovedať

Solider

10.6.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
Lenže v prípade spomínanej Záhradníckej je vzniknutá smerová odchýlka spôsobená pravdepodobne zlým technologickým postupom výstavby pevnej jazdnej dráhy. V prípade Štúrovej je výškový rozdiel úmyselný, nedávno to spomínal aj stavbyvedúci UČS 10.
Odpovedať

S499.1023

10.6.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #16:
Keď je trať mierne cik-cak, tak sa nákolesníky striedavo opierajú o pravú a ľavú koľajnicu a vozidlo "neločká" len tak voľne v žliabkoch.
Odpovedať

Andy

10.6.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ibiza #14:
Aha, tak asi som napísal blbosť, kľukatá je tam vlastne len cesta, nie električková trať. Myslel som križovatku s Ružovou dolinou.
Odpovedať

kecho

10.6.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Debata síce o trati, ale ten Pracovný voz má vypálenú žiarovku?

Odpovedať

Ámos

9.6.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #15:
a toto zaujima aj mna. Vedel by si hlbsie a podrobnejsie vysvetlit? Tak klasicky, polopate ?
Odpovedať

S499.1023

9.6.2016
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ceres #13:
Napríklad pre dosiahnutie lepšieho sínusového pohybu dvojkolesí, keďže bratislavský profil kolesa je dosť málo kužeľovitý. A samozrejme ťa vlnitosť nie je ani zďaleka taká, ako to vyzerá na fotke. Napríklad kedysi kritizovaný trávnatý úsek na Záhradníckej môže prejsť električka plnou rýchlosťou, vyššou než traťovou a cestujùci vo vozidle nič nepocítia.
Odpovedať

Ibiza

9.6.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #10:
Akej odbočke?
Odpovedať

ceres

9.6.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
A aké sú teda oprávnené dôvody pre tú krivosť v rôznych osiach? Netrollujem, normálne sa pýtam.
Odpovedať

S499.1023

9.6.2016
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #11:
Obzvlášť červený pes v tom vyniká.
Odpovedať

S499.1023

9.6.2016
#11 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Mňa už celkom prestáva baviť toto hejtovanie detičiek, čo síce feces vedia ale papuĺovať musia.
Odpovedať