Zavrieť

Interiér #7723 po vyradení

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (14/89)
Stiahnuť materiál
Interiér #7723 po vyradení.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 5.5.2016
Vozidlo: ČKD Tatra T3 #7723
Galéria: ČKD Tatra T3
T3-ky po doslúžení (21.11.2016)
Linka:
Autor: imhd.sk, archív
Počet zobrazení: 2948

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
medzernik

medzernik

22.11.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #9:
Tam hlavne treba vo vsetkych vozoch zabezpecit normalne akusticke hlasenie a nie ten prezitok minulosti, ktory zabezpecuje to absolutne minimum, co zakon vyzaduje.

Ale ked uz sa nepouzivaju teplomery, suhlasim, ze by sa mohli premontovat a douzivat. Ked uz sa nieco kupilo, tak nech to aj dosluzi, ak to funguje. Plus tie LED z vonkajsej strany by som osobne uvital s otvorenou narucou.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

22.11.2016
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #9:
Však ale o plošnom dovybavovaní vozidiel tu nikto nehovoril, tu sa hovorilo len a len o možnosti presunúť BS 212 z vyradených vozidiel do vozidiel, ktoré ostávajú v premávke a teplomer nemajú.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

22.11.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Podľa mňa sa nechápeme obojstranne.
Píšem "Ak by sme doty v T6 mohli nahradiť za obojstranné BS212, spravme to. " Čiže vôbec nemám záujem ich vyhodiť. Akurát som sa vyjadril, že nepodporujem plošné dovabavovanie vozoparku, lebo to nepokladám za potrebné zo spomenutých dôvodov - jednak neviem, či si Ukrajinci trolejbusy neberú aj s IS, jednak sa na prítomnosť teplomerov nebude stále dať spoľahnúť (a teda radšej si cestu pozriem s niekoľkými zastávkami, aby som vedel, pri akom červenom nápise resp. hlásení zbysriť a očakávať moju zastávku) a v horších časoch je otázne, či sa k nemu vôbec prepchám, ak tam aj bude.

nepotrebnosť trasy - ak cestujem linkou, ktorou zvyčajne nie, tak sa mi zíde skontrolovať si napríklad, ktorou vetvou ide cez centrum - a ak som ďaleko centra, teplomer mi je rovnako ako LCD na dve veci. Áno, mal som to spraviť už na zastávke, ale objektívne sa to nie vždy dá.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

22.11.2016
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #7:
Ešte stále si ma, zdá sa, nepochopil. Nehovorím o nevyhnutnosti. Teplomery proste sú. Majú sa vyhodiť? Červený LED riadok po prvé, proste nie je a nie je preň ani kabeláž, po druhé, nezobrazuje ani tých x zastávok súčasne, po tretie, nevypisuje obvykle všetky zastávky. Normálny človek nepotrebuje mať na teplomeri celú trasu, pozrie sa, či ide vozidlo jeho smerom a na koľkátej zastávke má vystúpiť. Ak tam jeho zastávka ešte nie je, pozrie sa neskôr. Ani na LCD obrazovkách nebýva vypísaný priebeh celej trasy. Účel teplomera je iný, ako účel riadkového displeja.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

21.11.2016
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #6:
1) Nie LCD, ale VFD. Mea culpa.

2) Sú teplomery reálne prospešné? Červený LED riadok má väčšie písmo i lepšie umiestnenie a ponúka priebeh celej trasy, nie len najbližších iks zastávok. Ak by sme DOTy v T6 mohli nahradiť za obojstranné BS212, spravme to. Ale cielene vybavovať všetky T6 teplomermi ako náhrada obrazoviek nie je z môjho pohľadu nevyhnutné.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.11.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Viko #5:
1) Tam žiadne LCD nie sú.
2) Z hľadiska nových vozidiel a novo dodaných kompletných IS máš samozrejme pravdu. Ale dúfam, že nikto, ani len ing. Polák, neuvažuje o vybavení T6 nejakými novými LCD obrazovkami.
Odpovedať
<a href='mailto:viko [zavinac] atlas [bodka] sk' >Viko</a>

Viko

21.11.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #2:
U väčšiny používateľov Buse sa k teplomerom pristupuje ako k prežitej technológii, keďže servisné náklady na jednotlivé LCD riadky sú dosť vysoké.

Som však za to, aby sa zachovalé dot-ledky využili na náhradu DOTov (prípadne aj najvyblednutejších dot-led v Citelisoch) ako spomína Solider, plus aby sa pokračovalo v presúvaní hlásičov do autobusov. Akurát je otázne, či zmluva na predaj trolejbusov ráta pod pojmom "nekompletný" možnosť, že bude odovzdaný bez IS, alebo nie.
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

21.11.2016
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Isteže by sa vyplatilo, len neviem, či to nie je pod rozlišovacou schopnosťou kompetentných z DPB. Možno už nachytali móresy kolegov z Drážďan, kde sa krásne reko-T4 šrotovali aj s transparentmi, polpantografmi a pod.
Odpovedať
Solider

Solider

21.11.2016
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: ufo #2:
Presne na to som minule myslel, že by mohli nahradiť aj staré DOT displeje novšími DOT-LED.
Odpovedať
ufo

ufo

21.11.2016
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Buse s "teplomermi" z T3, 14Tr, 15Tr sa neoplatí premontovať napr. do T6?
Odpovedať
pharel

pharel

21.11.2016
#1 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Niektore tieto T3 vyzeraju este lepsie nez niektore, ktore este stale jazdia, tie pedalove vacsinou. Kolko pedalovych este mame?
Odpovedať