Zavrieť

#7501 na Starom moste

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (5/16)
Stiahnuť materiál
#7501 na Starom moste.
Príspevok:
Lokalita: Starý most
Dátum: 15.3.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7501
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Ďalšie testy na električkovej trati do Petržalky (15.3.2016)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 5024

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

pharel

17.3.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #18:
Ja by som siel z Mosta SNP na RegioJet bus za 2E (1h15m) k Stadionu k metru U2 a to je do centra asi 10 min, Pratru 2 min.
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #20:
Pardon oprava ohľadom Badnerbahn: Teraz sa dívam : Oper–Schedifkaplatz: 600 V= Schedifkaplatz–Inzersdorf: 750 V= Inzersdorf–Baden: 850 V = Ale tam predpokladám, že je to upravené len nejakými odpormi tých +- 200V. Prípadne nech niekdo doplní. Rozhodne vozidlá nemusia mať objemný transformátor na 15kv stredavého napätia.
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Rubber38 #19:
Dnes by to tiež nebolo o moc rýchlejšie pri takom rozmiestnení zastávok a umiestnení trate. Len úsek Wolfsthal - Wien Mitte má dnes čas 1hodinu 15 minút. A to na území Viedne ide súprava po železničnej trati a namiesto pôvodných 13 zastávok zastavuje len na 7. Aspoň dve rôzne napájacie sústavy je treba tiež riešiť i dnes. Buď preprah, alebo drahé viacsystémové vozidlo. Veď len dnes Badner Bahn čo je taktrocha obdoba Pressburgerbahn s vyše polovičnou vzdialenosťou od Oper do Baden Jozefsplatz jazdnú dobu 1h:2min a tam je aspoň výhoda že medzimestký úsek má rovnaké napájanie a prevádzkuje sa to len zo zotrvačnosti. Ako samozrejme, možnosť previesť sa priamo od hotela Carlton v Bratislave do Centra Viedne by bolo krásne, ale finančne neúnosné.
Odpovedať

Rubber38

17.3.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #18:
Takže hovoríš, že medzimestská doprava spred sto rokov vrátane vtedajších prepravných časov a riešenia rôznych napájacích sústav pri komforte nulového pešieho presunu bola pomalšia, než je dnes? Gratulujem, Einstein
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak keď už sa rozoberá Pressburgerbahn, dnes by také vlakové spojenie nič moc nebolo. Celková jazdná doba z konečnej na konečnú trvala dve a trištvrte hodiny. Len taký preprah lokomotív v Petržalke trval 18 minút. To dnes je fakt časovo kratšie napr. z Hviezdoslavovho námestia zájsť 5min. pešo pod most SNP, počkat na L91/191 dajme tomu 10minút. Jazdná doba L91 na ŽST Petržalka 5minút +10min na presun do vlakovej súpravy. Jazdná doba Bratislava - Wien Hbf - 59minút. Tam dajme tomu presun do metra 5minút a jazda metrom U1 plus napr. U4 do Wien - Mitte - pôvodnej konečnej Prešporskej dráhy nepresiahne 15minút. Napriek všetkým tým prestupom, peším presunom, za využitia súčasných liniek verejnej dopravy mám ešte skoro jednu hodinu k dobru oproti priamemu vlaku, resp vozňov od hotela Carlton do Wien Mitte. Dnes by sa tie mestké úseky neoplatilo prevádzkovať a prípadne kupovať drahé viacsystémové vozidlá tram-train, len aby sa ušetrilo pár prestupov. Jedine, čo ešte malo zmysel prepojiť ŽST Petržalka so stanicou Wolfsthal.
Odpovedať

pharel

17.3.2016
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: S499.1023 #10:
Dik ?
Odpovedať

S499.1023

17.3.2016
#16 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: patrik444 #14:
Keď je mama ročník 1949, tak samozrejme nemohla jazdiť žiadnou električkou ani pseudoelektričkou do Viedne a do Prátra akurát tak v krátkom období pseudouvoľnenia.
Odpovedať

patrik444

17.3.2016
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
ešte raz pripomeniem, že od môjho narodenia až do roku 1989 bolo veľmi ťažké si predstaviť,že niekto z mojej rodiny chodil do viedne za prácou, za zábavou do prátra. dokonca, že si niekde v centre mesta sadol na "električku" a išiel iba tak. ja som videl iba ostnaté drôty a protitankové zábrany. do viedne a do prátru som moje deti a bratove deti zobral asi 7 rokov dozadu. tiež iba tak, ako dedo a mama. inak S499.1023 všetko Ti môžem ukázať na fotografiách. dedo sa tými víkendovkami u gazdu zdokonalil v nemčine tak, že celý život rozprával plynulo nemecky až do konca !!! to je všetko
Odpovedať

patrik444

17.3.2016
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #3:
moja mama je rok narodenia 1949 a bratislavčanka ! je pri plnom vedomí a všetko, čo mi spomínala je pravda. ja som žil celé detstvo v centre bratislavy a medzi pravými prešpurákmi. najradšej som mal moju susedu, a tá keď začala rozprávať svoje spomienky, tak bola lepšia ako holčík. samozrejme, že tá "električka" bolo niečo medzi električkou a vlakom. mne to bolo jedno a nie je to podstatné. dedo bol ročník 1920 a on mi rozprával, o tom ako si kúpil v piatok ráno lístok do viedne, odviezol sa tam a na stanici sa pýtal miestnych na prácu na víkend. poslali ho na nejaké námestie, kde prišli gazdovia z okolitých dedín a kde nabrali na vozy takých ako dedo. ešte po vojne sa navštevovali a chodila aj moja mama. potom sa zavreli hranice na 40 rokov a mne tieto ich príhody pripadali ako niečo z inej dimenzie. dovolil som si, preto vyzdvihnúť, že pre istú generáciu bratislavčanov je električka do petržalky mítnikom, ktorý síce mladším generáciam pripadá ako nič, ale mne to pripomenula tie časy z rozprávania susedky teti anči, dedula a mojej mamy. dedo sa dožil krásnych 90 a určite by ocenil aj električku k TPD !
Odpovedať

Rubber38

17.3.2016
#13 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #12:
Som si istý, že si touto tvorivou urážkou mienil naznačiť, že máš na vec iný, a správnejší názor
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: S499.1023 #10:
ano, vsetci su debili a blbeckovia. len ty si lokomotiva.?
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Mirtschi #6:
ja viem ze nebola. ten co sa vola ako lokomotiva ale napadol patrika444 ze je matka si vymysla. on pritom pisal ako jazdili do viedne, nepisal nic o tom ako a kde sa museli menit lokomotivy. dakujem za reakciu, vidim ze sa tu najdu aj taki ktori vedia normalne reagovat.
Odpovedať

S499.1023

17.3.2016
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: pharel #9:
Hej, viem - lebo sú to debili, ktorí nepoznajú normy a nevedia projektovať. Našťastie dnes už máme aj elektricky zjazdné deliče.
Odpovedať

pharel

17.3.2016
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: S499.1023 #8:
Heh vies teda ty reagovat na moj prispevok dolu? 🙂
Odpovedať

S499.1023

17.3.2016
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: mrkvakj #5:
Mr. Morkou: Pojazd na batérie nemá nič spoločného s jazdou cez úsekové deliče, už som ti to aspoň raz napisal.
Odpovedať

S499.1023

17.3.2016
#7 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: petob77 #4:
To tvrdím kde? Máš problém s funkčnou gramotnosťou, blbeček?
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #4:
S499.1023 tým myslí to, čo jazdilo po štreke Pressburgerbahn z Bratislavy až do Viedne nebola v skutočnosti po správnosti električka, ale vlak pozostávajúci z vagónov a elektrickej lokomotívy. "Viedenská električka" je len ľudový názov dráhy. Inak zaujímalo by ma prečo tomu ľudia začali nadávať električka, keď šlo o klasický vlak. Električky, teda samostatné motorové vozne premávali iba na mestkých úsekoch trate, teda možno aj preto a elektrické lokomotívy neboli v tú dobu skoro vôbec rozšírené. Inak, na "Prešporskej dráhe" sa stanica Praterstern ani nenachádzala i keď, kto chcel ísť na Prater, tak mohol vystúpiť i na zastávke Rotundenbrücke a prejsť pešo.
Odpovedať

mrkvakj

17.3.2016
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #2:
30T by mali mat baterie, ktore umoznuju jazdu aj bez zberaca/bez napetia v troleji(viem nudzove,ale videl som to uz vyuzivat), cize problem by tu nemusel byt
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: S499.1023 #3:
chces tvrdit ze viedenska elektricka nejazdila, ze je to vymysel? no teraz si sa pekne strapnil.
Odpovedať

S499.1023

16.3.2016
#3 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: patrik444 #1:
Koľko rokov má tovja mama? Lebo dôchodcovia často spomínajú aj na veci, ktoré sa v skutočnosti neudiali.
Odpovedať