Zavrieť

#7502 na konečnej v Petržalke

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (15/16)
Stiahnuť materiál
#7502 na konečnej v Petržalke.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta; obratisko Jungmannova
Dátum: 15.3.2016
Vozidlo: Škoda 30T ForCity Plus #7502
Galéria: Škoda 30T ForCity Plus
Ďalšie testy na električkovej trati do Petržalky (15.3.2016)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 5981

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Petto

17.3.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: pharel #22:
S tymi obojsmerkami uz hadam neuvazuje nikto poca celej REKO v KV. AK sa bude robit usek jednosmerne napr Chatam vyhybka - zast-Lafranconi tak pojdu proste bez zastavenia cez PKO zastavku 3-4 supravy za sebou bez zastavenia pri PKO a netreba na to ani obojsmerky.
Odpovedať

pharel

17.3.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mirtschi #20:
Unik tepla pri vacsom pocte dveri? Kadial unika to teplo? Ked otvori dvere, tak otvara stale rovnaky pocet ako 29T 🙂 neotvara obidve strany naraz 😃
Len som zvedavy, ci bude dostatok obojsmernych vozov, ked budu rekonstruovat/modernizovat KV-Dub radialu kde by tie vozy na useky mohli pouzivat.
Odpovedať

Error 0x007

17.3.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: petob77 #16:
"zase iba utocis?"
To hovori ten spravny ?
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
To je síce tiež pravda, že z tejto konečnej by doplnková linka nemala moc zmysel. Tak mohli ešte tú trať potiahnuť niečo ďalej a vybudovať obratisko tam. Takto bude Petržalská radiála odkázaná do otvorenia druhého úseku len na obojsmerné vozidlá, čo sa môže v niektorých situáciach aj nevyplatiť. Ono celkovo obojsmerné vozidlá sú diskutabilné. Výhodu majú v prípadoch výluk, že na obracanie vozidiel stačí spojiť oba smery dať "kaliforňanom" -napr. pri plánovanej modernizácií karloveskej radiály. Daň za to je však vo vozidlách väčší únik tepla cez viac dverí, menší počet miest na sedenie/státie a celkovo vyššia cena vozidla.
Odpovedať

Solider

17.3.2016
#19 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Mirtschi #14:
Zase šotoušoviny? Prosím, nie.
Odpovedať

Rubber38

17.3.2016
#18 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #17:
Nehovoriac o tom, že ak by nejaká linka jazdila z mesta len po Jungmannovu (reálne pravdepodobne dokonca len po Farského, aby postávaním na Jungmannovej nebrzdila spoje idúce z Jan. Dvora ešte viac), tak by cez most vozila len vzduch, resp. priemerne do 20 ľudí (predstava, že by všetci cestujúci zo zast. Farského čakali len a len na túto linku, a ostatné od Jan. Dvora nechávali zastávkou prechádzať bez využitia, je samozrejme hovadina
Odpovedať

Petto

17.3.2016
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Mirtschi #14:
Po slovensky obratisko
A zrovna tam je blbost mat to obratisko, to sa malo urobit niekde pri Technopole/Kostole Sv.J.Pavla kde je miesta na to habadej.
A sucasne uvratove "obratisko" v navrhu 2.fazy bolo zachovane - no to bude vsak sposobovat brzdenie vozidiel a zaroven ak by tam aj koncila L6 tak kym prejde na 2.kolaj a zmeni si sofer stanoviste,tak bude zbytocne brzdit L1/L3 prichadzajucu z Janikovho dvora.
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#16 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: Gryzly65 #15:
ma nepoznas tak nepis bludy. a k teme nic nemas? zase iba utocis? ubohe.
Odpovedať

Gryzly65

17.3.2016
#15 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: petob77 #10:
On je človek, ktorý má na rozdiel od teba aspoň štipku súdnosti.
Odpovedať

Mirtschi

17.3.2016
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 4
Niekde to tu síce na IMHD možno už bolo, ten rozšírený rozostup kolají tam už zostane aj po predĺžení trate alebo sa to bude kompletne prerábať ? Inak som názoru, že radšej sa v tomto mieste mohla vybudovať smyčka ako sa pôvodne plánovalo, kde v budúcnosti mohla končiť nejaká posilová linka, napr. 6. hoci i so staršími vozmi typu T alebo K2. 1 a 8 by šli ďalej. Plánuje sa tam aspoň úvraťové obratisko zachovať? A k tým odparkovaným autám: Ako, netreba riešiť prkotiny vzhľadom k iným problémom. Na sídlisku Lúky autá parkujú už všade kde sa dá po chodníkoch, po ktorých desatročia si nikto nedovolil ani prejsť.
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#13 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: kecho #12:
musel som ti dat plusku, pekne ma kopirujes. a samozrejme mas pravdu.
ale priprav sa ze ti tu niektori eksperti budu klikat na minusku.
Odpovedať

kecho

17.3.2016
#12 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: piggee #9:
Stavba nemusí byť niejako označená? Alebo bežne môžu po stavbe behať ľudia "bez prilby"? Fakticky som celkom zvedavý, ako by sa riešil nejaký prípadný úraz...
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: kecho #6:
co ma napodobnujes? aj ty chces pokutovat??
Odpovedať

petob77

17.3.2016
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 6
Reakcia na: Jadran #3:
ved to , zbytocna.?
inak ty si kto?
Odpovedať

piggee

17.3.2016
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: kecho #8:
To nie je stale ziaden chodnik, je to stale stavba, objekt stale nebol uvedeny do prevadzky.
Odpovedať

kecho

17.3.2016
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: piggee #7:
Podla okolia a toho, ze trat ma otvoreny zvrsok, mi to vychadza tak, ze ak sa nedokazali teleportovat, museli tam prist po chodniku...
Odpovedať

piggee

16.3.2016
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #6:
Su to vozidla stavby na stavbe. Ani jeden.
Odpovedať

kecho

16.3.2016
#6 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Rubber38 #5:
Skus porozmyslat, ako sa tam dostali a kolko predpisov pritom porusili...
Odpovedať

Rubber38

16.3.2016
#5 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: kecho #4:
Áno, mohli tie autá odparkovať hoci aj v Jurajovom dvore a spraviť si do Petržky prechádzku po čerstvom vzduchu, ale v čom konkrétne je súčasne zvolené riešenie horšie? Okrem toho, že šotouši nebudú mať "čistý" záber električky?
Odpovedať

kecho

16.3.2016
#4 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 1
To bolo take komplikovane odparkovat tie IGK na parkovisku pri TPD? ?
Odpovedať