Zavrieť

Vizualizácia 2. časti električkovej trate v Petržalke - zastávka Stred (Nám. Jána Pavla II.) - 2. variant

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (1/3)
Stiahnuť materiál
Vizualizácia 2. časti električkovej trate v Petržalke - zastávka Stred (Nám. Jána Pavla II.) - 2. variant.
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: marec 2016
Vozidlo:
Galéria: Projekty › Električková trať do Petržalky
Vizualizácie 2. časti električkovej trate v Petržalke (9.3.2016)
Linka:
Autor: bratislava.sk
Počet zobrazení: 10664

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Solider

14.3.2016
#26 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #25:
Toto zistíme, až keď budú zverejnené pozdĺžne profily.
Odpovedať

Technopol

14.3.2016
#25 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #23:
Nevedel som, že sa bude zasypávať, ale asi nie v celej dĺžke(100m), či ?
Odpovedať

Technopol

13.3.2016
#24 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #22:
Kvôli tej PTK stene ? Trať sa posunie bližšie k Jantárovej ?
Odpovedať

Solider

12.3.2016
#23 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #20:
Jama za podjazdom v smere ku Kauflandu je bezpredmetná, keďže sa bude musieť zasypať kvôli násypu na most cez Chorvátske rameno. A rovnako je aj tvrdenie, že zastávka vznikne už vo vyhĺbenej jame nepravdivé, keďže sa jama bude musieť najprv vykopať a cesta nadvihnúť asi o dva metre (ďalšie zemné práce), aby sa tam električka zmestila.

Ale súhlasím s tým, že toto riešenie je v porovaní variantov to lepšie, ale ak by bol ešte tretí variant, dalo by sa to vymyslieť efektívnejšie a lacnejšie. Takisto aj riešenie križovania s Rusovskou cestou, kde sa bude tiež zasypávať kvôli novej úrovňovej križovatke, pričom tam mohla ísť električka mimoúrovňovo, ak by sa len predĺžil most cez Chorvátske rameno o pár metrov, tým by sa zabezpečilo mimoúrovňové križovanie. Ale pri Draždiaku by akýkoľvek zárez alebo bariéra takéhoto typu bola viac na škodu.
Odpovedať

Ámos

11.3.2016
#22 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #20:
Pri ZS Strecianska sa bude musiet upravovat poloha trate, skrz chraneny objekt v trase.
Odpovedať

pharel

11.3.2016
#21 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Technopol #20:
Mozes to pripomienkovat a davat navrhy spolocnosti Ekojet do procesu EIA do 14.3. kym to poslu na schvalovanie do Bruselu. Sup sup, napad je to dobry.
Odpovedať

Technopol

11.3.2016
#20 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
Ale za križovatkou tá jama potom zas pokračuje. Podľa googlu to je 150m ktoré treba prekopať. Navyše na tej strane od Ch. ramena kde je kostol je terén vyššie ako na strane Kauflandu t.j ak bude pri kostole v jame, tak bude menej musieť klesať ku Kauflandu.
Škoda ,že sa do projektu nenavrhol podjazd aj pod Šintavskú tam by stačilo prekopať 100m aby električka vyliezla pred zdravotným strediskom na úroveň okolitého terénu.
Odpovedať

Ámos

10.3.2016
#19 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #18:
Cize budu mat kam upotrebit zeminu z vykopu podjazdu.
Odpovedať

Solider

10.3.2016
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: eMDi #17:
Hej, ale končí asi sto metrov pred križovatkou s Pajštúnskou. A zas vykopaná jama pri Šintavskej sa bude musieť zasypať, lebo tam električka stúpa na úroveň cesty.
Odpovedať

eMDi

10.3.2016
#17 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #16:
a ta jama, kde je luna?
Odpovedať

Solider

10.3.2016
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Mike #14:
Minimálne v okolí budúceho podjazdu vyhĺbené nič nie je ?
Odpovedať

petob77

10.3.2016
#15 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Petto #12:
a teba sa kto pytal, saso?
Odpovedať

Mike

10.3.2016
#14 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #13:
Lebo trasa električky rešpektuje už pripravený koridor a vyhĺbenú jamu. Cesta ide o niekoľko metrov vyššie ako vedľa vyhĺbený koridor. Takže tu sa dá krásne dosiahnuť segregácia električky za cenu minimálnych stavebných nákladov.
Napr. tu
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/6954/Hlbka-jamy-metra?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie-gt-vyhladavanie%3Fghp%3Djant%25C3%25A1rov%25C3%25A1%2Bcesta%2B%2B%2Bjama%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=jant%C3%A1rov%C3%A1+cesta+++jama&ghg=

príp. tu
https://imhd.sk/ba/galeria-media/galerie-vyhladavanie/103219/Koridor-rezervovany-pre-rychlodrahu-metro-elektricku-pohlad-na-Pajstunsku-a-Topolciansku-ul?&ref=ba%2Fgaleria%2Fgalerie-gt-vyhladavanie%3Fghp%3Dpaj%25C5%25A1t%25C3%25BAnska%26ghe%3D%26ghv%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo_d%3D%26ghdo_m%3D%26ghdo_r%3D%26ghdd_d%3D%26ghdd_m%3D%26ghdd_r%3D%26ghg%3D0&ghp=paj%C5%A1t%C3%BAnska&ghg=
Odpovedať

Miro

10.3.2016
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Priatelia, riešite prkotiny. Mňa zaujalo, že cestujúci majú chodiť na zastávku električky po schodoch. Prečo nejdú radšej podjazdom alebo nadjazdom autá?
Odpovedať

Petto

10.3.2016
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: petob77 #11:
daj sa uz liecit !
Odpovedať

petob77

10.3.2016
#11 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 3
Reakcia na: Rubber38 #10:
ja viem, budem vam chybat. bezomna by tu bola nuda. a teraz mi vysvetli co robi 15T na 1000 mm trati.
Odpovedať

Rubber38

10.3.2016
#10 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: petob77 #9:
Uznávam, je to rozhodne niečo, čo prežiť nemôžeš. Tak nič no, bude ťa tu veľká škoda
Odpovedať

petob77

10.3.2016
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jano3224 #5:
to by som este prezil . ale elektricka s 1435 rozchodom na 1000 mm trati??
Odpovedať

petob77

10.3.2016
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
inak sa mi strasne paci ako je vsade zelen, panelaky nikde. len neviem pre koho potom tu trat robia?
Odpovedať

petob77

10.3.2016
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jano3224 #5:
OMG to nemyslis vazne?
Odpovedať