Zavrieť

Koľajová spojka so svetelnou signalizáciou

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Koľajová spojka so svetelnou signalizáciou.
Príspevok:
Lokalita: Jantárová cesta
Dátum: 16.12.2015
Vozidlo:
Galéria: Výstavba električkovej trate na petržalskej strane
Petržalská električka v detailoch od Štúrovej po Jungmannovu (16.12.2015)
Linka:
Autor: -mk-
Počet zobrazení: 11392

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
<a href='mailto:kecho [zavinac] post [bodka] sk' >kecho</a>

kecho

21.12.2015
#18 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: tr3mp #12:
To je uz priprava ma 2. fazu;-)
Ked spadne most (eurovia s tym ma dost skusenosti 🙂 ), tak z Janikovho dvora sa budu eliny tocit vlastne "za" zastavkou 🙂
Odpovedať
mku81

mku81

21.12.2015
#17 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: lupask #16:
Skor ako napises, skus si nastudovat... https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9708/petrzalska-elektricka-v-detailoch-od-sturovej-po-jungmannovu/149021/Vydlazdene-uvratove-obratisko-v-Petrzalke.html?
Odpovedať
lupask

lupask

21.12.2015
#16 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
je to riadna somarina. obe spojky mali byt "za" zastavkou a je po probleme, v pripade meskania v smere od mesta by si ostala na svojej kolaji ak uz na tej do mesta nieco stoji. bolo by jednotne vystupiste a jednotne nastupiste a kludne by mohli jedna druhu obchadzat. takto sa musia vymyslat kadejake obchvaty a zmatky
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

17.12.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #13:
Ďakujem za objasnenie. ?
Nuž, komplikovanejšie to už asi nešlo. Počas jednoho obratu 3 razy meniť stanovište alebo raz meniť stanovište a potom cúvať...
Odpovedať
S499.1023

S499.1023

17.12.2015
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: tr3mp #12:
Výhoda je taká, že je to unikátne bratislavské riešenie, ktoré sa nikde inde nepoužíva. Že oproti iným riešeniam má len nevýhody a žiadne výhody, tým pádom vôbec neprekáža.
Odpovedať
Valec

Valec

17.12.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #6:
Prejde cez výstupište, cez túto spojku a nacúva na nástupište. Preto je pred tu ľavou výhybkou ukazovateľ postavenia výhybky aj v protismere, rovnako, ako je v protismerne otočený aj ten o kus ďalej pred tu pravou výhybkou.
Odpovedať
tr3mp

tr3mp

17.12.2015
#12 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Mne hlavne nie je jasné, aká je výhoda konfigurácie jedna spojka pred a druhá za zastávkou? Ak by boli obe spojky za zastávkou, tak výstup je vždy na výstupišti, obrat pre každú linku na inej koľaji a nástup vždy na nástupišti. Ale pri tom, čo je tam postavené? Pravá slepá koľaj v smere z mesta sa dá ako tak použiť pre záložné vozidlo a potom je treba buď prejazd výstupištom a obrat pred zastávkou v smere do mesta, alebo dva obraty (na výstupišti a druhej slepej koľaji).
Odpovedať
Solider

Solider

17.12.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Rubber38 #9:
Toto sa môže stať, ale to sa dá vyriešiť tak, že v manipulačnom priestore vodič len zmení kabínu a na odchod bude vyčkávať na nástupišti. Tým pádom bude môcť vodič druhej električky prejsť do manipulačného priestoru, zmeniť kabínu a tiež pristaviť na zastávku, kde sa dva nové vozy zmestia. Prestoje by tam určite nemali byť väčšie ako pár minút. Ono sa nedá urobiť pri takom systéme nejaká blbuvzdorná organizácia, keď každý vodič jazdí ináč, nestíha svetlá, mešká, vlečie sa, pri takomto usporiadaní koľají je to o to ťažšie to minimalizovať.
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

17.12.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Ike #7:
Tomu všetkému síce rozumiem, ale to sa ako naozaj nikdy nestane, že vodič bude meniť stanovište na koľaji A?
Odpovedať
<a href='mailto:lukas.polonsky [zavinac] gmail [bodka] com' >Rubber38</a>

Rubber38

17.12.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: Solider #8:
Iste, to je teória. Ale môže sa stať, že napr. linka 3 príde z mesta s meškaním takým, že má mať práve odchod, no na koncovej kusej koľaji už stojí a "zavadzia" voz L1, ktorý prišiel presne, a čaká na svoj odchod. A čo teraz? Bude voz L3 čakať na odchod L1, a až potom začne obratový manéver (ktorý tiež netrvá 10 sekúnd)? Označník, a tiež neprítomnosť prístreškov na peróne smer Péétržka sú samozrejme problém, no v takýchto prípadoch je využitie oboch perónov na nástup logické
Odpovedať
Solider

Solider

16.12.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #6:
A prečo by mali jazdiť na tú koľaj napravo? Však normálne budú jazdiť, ako v lete pod Mostom SNP. Tak po bratislavsky. Obslúžia výstupište, prejdú na manipulačnú koľaj, prehodia kabínu, vyčkajú na odchod a pristavia k nástupištiu.
Odpovedať
Ike

Ike

16.12.2015
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #6:
Nazvime koľaj naľavo na tomto obrázku koľajou A a a koľaj napravo na tomto obrázku B.

Na Tebou priloženom obrázku je koľaj naľavo koľaj B a koľaj napravo koľaj A.

Vozidlo príde po koľaji A do zastávky, vyloží ľudí, prejde spojkou na koľaj B, vodič prestúpi do opačného stanovišťa a pokračuje po koľaji B do zastávky, odkiaľ pokračuje ďalej na most ?
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

16.12.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Nevidím, ale ako sa prosím električka z koľaje napravo: https://imhd.sk/ba/media/gn/00149021/Vydlazdene-uvratove-obratisko-v-Petrzalke.jpg?1450304059 dostane na nástupište, kde je osadený označník? Ja vychádzam jedine z toho... ?
Odpovedať
Adam3

Adam3

16.12.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Valec #4:
Vidis to som si ani nevsimol. Ale zober si aj tie semafary (alebo co to je). a mozu ten oznacnik dorobit alebo mozno je niekde inde aj ked to si nemyslim. a na co je tam ten zadny semafor? sak je v pretismere nie?
Odpovedať
Valec

Valec

16.12.2015
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Vy dvaja tu niekde vidíte označník aj na ľavej strane?
Odpovedať
Adam3

Adam3

16.12.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Gryzly65 #2:
to by mali pochopit aj podla elektronickych tabul
Odpovedať
Gryzly65

Gryzly65

16.12.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Adam3 #1:
Ja som najmä zvedavý, ako vlky pochopia, že zastávka na zaužívanej "výstupnej" strame bude fungovať teraz i ako nástupná. ?
Odpovedať
Adam3

Adam3

16.12.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Predpokladam ze ked tam bude jazdit L1, L3 tak L1 pride na zastavku vlavo a hned pojde spat na stary most cez tu spojku. L3 bude mat po dlhsej trase asi dlhsiu prestavku a ked ludia vystupia elina prejde cez tu druhu spojku a na pravu zastavku. Na fotke 53 bude prava kolaj asi pre odstavnu elinu pripadne L1
Odpovedať