Zavrieť

Na nové vozidlá si ešte musíme počkať

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (7/23)
Stiahnuť materiál
Na nové vozidlá si ešte musíme počkať. Bratislava sa však neospravedlňuje za vypravenie 23-ročného autobusu, ale za dočasné dopravné obmedzenia spôsobené opravou vozovky.
Príspevok:
Lokalita: Trnavské mýto
Dátum: 30.9.2015
Vozidlo: Karosa B 741 #2640
Galéria: Karosa B 741
Dopravné obmedzenia 30.9.2015 (30.9.2015)
Linka: 74
Autor: osa
Počet zobrazení: 3835

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Petto

5.10.2015
#14 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 1
Reakcia na: mathre #11:
Ale nie ich nasadzovat tam kde nepatria. Vid vikendova 32/3 kde kociky su dost case
Odpovedať

skopi

5.10.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andy #12:
A nevyuzivaju sa? Na vacsine liniek je natrafenie na vysokopodlazak uz raritou, tych par, kde sa Karosy a Kinderka objavuju, to je nic. S argumentom o menej mobilnych ludoch samozrejme suhlasim, ved to aj dava zmysel, ale novych nizkopodlazakov je tolko, ze ta uroven cestovania je pre nich uz teraz dost vysoka. To, ze cez vikedny vidame Karosy je uz druha vec, ale predpokladam, ze aj to ma svoje opodstatnenie ?
Odpovedať

Andy

5.10.2015
#12 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: skopi #10:
Ja osobne nemám žiaden problém cestovať aj vysokopodlažným vozidlom, pokiaľ je udržiavané, ale keď sa raz nakupujú nízkopodlažné vozidlá, robí sa to preto, aby mali menej mobilní ľudia ľahší prístup do MHD, tak keď už tie nízkopodlažné nakúpené sú, mali by sa využívať čo najviac pokiaľ je to možné.
Odpovedať

mathre

5.10.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Cez víkendy tie vozy jazdia aj preto, že treba míňať CNG, preto sú tam nasadzované, sú nejaké limity, ktoré sa musia odobrať.
Odpovedať

skopi

4.10.2015
#10 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne 4
Tiež neviem, čo je na tom problém. Bežný cestujúci sa v prvom rade potrebuje dostať z bodu A do bodu B a myslím, že pri toľkých, relatívne nových vozidlách je aj jedno, či mu náhodou príde Karosa, alebo akékoľvek staré vozidlo... Už ich ani nie je toľko po vlnách vyraďovania a najmä po vyradení väčšiny zlomených Ikarusov. Pohodlnosť cestovania je v nich na vysokej úrovni, a mnohé z nich sú stále v priateľnom stave - hádam aj lepšom, ako niektoré NB18tky.

Ale áno, vyraďme ich, lebo sú staré a vysokopodlažné, aby boli vonku samé nízkopodlažné mazlinká. No zaplnenie výpravy by som v takom prípade asi neočakával.
Odpovedať

Janik11

4.10.2015
#9 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Mne na týchto karosách prekáža len to, že sa do nich nevojdem na výšku. Ale inak čo do priestorového rozloženia a pohodlnosti cestovania, podľa mňa jeden z naj autobusov, čo som zažil.
Samozrejme, vysoké schody nie sú nič moc pre menších, starších, kočíky. Ale kým neboli nizkopodlažné, nik nepindal. Vždy sme si nejako poradili a dokonca aj pomohli.
Odpovedať

4004

3.10.2015
#8 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Rubber38 #7:
A podla teba by sme mali vyradit Karosy aj bez nahrady aby chudaci cestujuci nemuseli sa ponizit a zajazdit si na 23 rocnom autobuse? Fakt svely plan. ?
Odpovedať

Rubber38

2.10.2015
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: 4004 #5:
Sorry, ale to je úplne primitívny "argument." Akože, máme vzývať historické artefakty v premávke len preto, že sa za nich ešte nezohnala náhrada? Preto sú automaticky dobré, a je to v pohode akože?
Odpovedať

Base

2.10.2015
#6 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: 4004 #5:
Povedal niekto, že sa majú vyradiť bez náhrady?
Odpovedať

4004

2.10.2015
#5 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne 5
Reakcia na: Base #2:
Mozno by to bolo lepsie ak vyradia Karosy a linku zrusia lebo nebude co na nej jazdit.
Odpovedať

Petto

2.10.2015
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Jadran #3:
Ironia je,ze mas len ciastocnu pravdu. CNG vraky su prevadzkovane zbytocne aj cez vikendy na sluzbach 29/1,29/2,32/3,43/2 permanentne
Odpovedať

Jadran

2.10.2015
#3 Ohodnotiť kladne 4 Ohodnotiť záporne 2
Reakcia na: Base #2:
Bežní cestujúci toto stretnú akurát tak v čase dopravných špičiek, a hlavne musia naň natrafiť kvázi náhodou. Vo väčšine prípadov sa dočkajú SORu.
Odpovedať

Base

2.10.2015
#2 Ohodnotiť kladne 6 Ohodnotiť záporne 4
Reakcia na: Jadran #1:
Bežní cestujúci očakávajú už niečo iné, ako 23-ročnú kĺbovú Karosu...
Odpovedať

Jadran

2.10.2015
#1 Ohodnotiť kladne 5 Ohodnotiť záporne 6
Čo tomu autobusu je, okrem toho, že má v technickom preukaze rok výroby 1992? A samozrejme okrem toho, že #neninízkopodlažný?
Nebodaj sa rozpadáva?
Nie. Takisto odvezie ľudí, ako hociktorá SORka, a je v ňom dokonca viac priestoru pre prípadné tlačenice, a na rozdiel od SORiek je ešte aj CNG. Nerozumiem preto drobnej narážke.
Odpovedať