Zavrieť

Úprava spodku električkovej trate medzi budovou rozhlasu a ministerstvom dopravy

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (4/10)
Stiahnuť materiál
Úprava spodku električkovej trate medzi budovou rozhlasu a ministerstvom dopravy.
Príspevok:
Lokalita: Námestie slobody
Dátum: 8.6.2015
Vozidlo:
Galéria: Rekonštrukcia trate na Hlavnú stanicu (2015)
Rekonštrukcia električkovej trate na Hlavnú stanicu v obrazoch (29.6.2015)
Linka:
Autor: osa
Počet zobrazení: 3485

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

matus7532

30.6.2015
#15 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
"Paškova" Eurovia???? Eurovia je jedna z najväčších stavebných firiem v európe, patrí pod skupinu Vinci, preto sa aj vôbec mohla prihlásiť do medzinárodného tendra o výstavbu Starého mosta
Odpovedať

Ámos

30.6.2015
#14 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #13:
zabezpecit ferovy a hlavne medzinarodny tender, kde sa nedohodnu prepojene firmy na rozdeleni zakazok v republike.
Odpovedať

Solider

30.6.2015
#13 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
Jedna výhybka tam predsa bude a to rozraďovacia za NBS. Čo sa týka ceny, je potrebné si pripomenúť, že takéto nadsadené ceny sa objavujú už dlho. Čo sa s tým dá robiť? Nerobí sa veľa električkových tratí, nemá o výstavbu záujem viac než tri-štyri firmy, ako má potom klesnúť cena, ako dokáže samospráva znížiť cenu na „požadovanú“ úroveň?
Odpovedať

richardhudec

30.6.2015
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
Dnes som niekde čítal o cene za tunel Višňové. Mal by stáť cca 80 mil. €. Ten má mať 7,5km. Nerozumiem prečo je to len o tak málo viac na km v porovnaní s touto elektičkovou traťou, nerozumiem prečo je taký lacný oproti 4-miliardovému bratislavskému obchvatu a celkovo oproti všetkému, čo sa v Bratislave robí. A to sa vo Višňovom razia 2 tunelové rúry, čiže ak by táto trať stála toľko čo ten tunel, tak mohla byť rovno zapustená v zemi a vyšlo by to ešte lacnejšie 🙂
Odpovedať

richardhudec

30.6.2015
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #3:
Áno. Najskôr urobia jeden úsek, spustia tam skúšobne na týždeň električkovú dopravu a potom ju znova zastavia a výluka bude pokračovať ďalším úsekom 😃
Odpovedať

richardhudec

30.6.2015
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: kecho #9:
Jááj, u nás sa zubačka stvia 😃
Odpovedať

kecho

29.6.2015
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
lebo je v kopcovitom terene 🙂
Odpovedať

Ámos

29.6.2015
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Error 0x007 #7:
aj keby sa dvihla o 25% stale ten rozdiel ceny trate na 65km hod s dvoma priecestiami nesedi
Odpovedať

Error 0x007

29.6.2015
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ámos #6:
A ta cena 153 mil. € je definitivna? ?
Odpovedať

Ámos

29.6.2015
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Petto #5:
Len neviem preco to stoji tolko penazi.
Modernizacia koridoru Povazska Tepla - Zilina bude stat 153mil€. Na useku postavaju 6 novych železničných a 5 cestnych mostov, 9 eistujucich mostov zrekonstruuju, dalej 5 novych podchodov a protihlukove
steny v celkovej dlzke viac ako
12 kilometrov. Toto vsetko za 6,5mil€ za km trate na 160km/hod.

Preco teda 550m trate pre elektricku bez jedinek vyhybky bude stat 5,9mil€ na km?
Odpovedať

Petto

29.6.2015
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Solider #4:
Darmo , nema to "Paškova" EUROVIA, ale trnavska TSS Grade
Odpovedať

Solider

29.6.2015
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pharel #3:
Ako vidíš, tak áno. Táto stavba má na bratislavské pomery celkom dobrú logistiku a rozvrh práce, takže preto už tri týždne po začatí výluky boli položené koľaje pripravené na zváranie a betonáž.
Odpovedať

pharel

29.6.2015
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Inak to robia na etapy? Ze najprv usek Zilinska-Mytna a potom Mytna-Radlinskeho+krizovanie?
Odpovedať

Petto

29.6.2015
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: petob77 #1:
keby si videl trosku s rozhladom, tak vidis ze tam je taky minivalček ktorym prave zrovnavaju podlozie ?
Odpovedať

petob77

29.6.2015
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
ako vidim na rekonstrukcii sa intenzivne robi. ale lopata vam chyba chlapci ? ? ?
Odpovedať