Zavrieť

Linka 12

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie (1/1)
Stiahnuť materiál
Príspevok:
Lokalita:
Dátum: 8.1.2001
Vozidlo:
Galéria: Cestovné poriadky
Historické cestovné poriadky (29.1.2016)
Linka: 12
Autor: osa, zbierka
Počet zobrazení: 1729

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.

Miro

25.11.2020
#12 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: birch #9:
Aha, ďakujem za vysvetlenie.
Odpovedať

N/A

25.11.2020
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne 1
Príspevok bol odstránený.

pressburger

25.11.2020
#10 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: birch #9:
Len k tomu doplním, že ešte cca 5 rokov dozadu takto fungovala L98 (predtým než sa zaviedli dojazdy do VJD - či teraz už DJD). V smere z Petržalky boli spoje označené ako "ide po OD Slimák". Tak isto aj L31 mala kedysi spoje "ide po TT mýto"
Odpovedať

birch

25.11.2020
#9 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #8:
Šafárikovo nám. bola priebežná konečná, bolo možné pokračovať do Dúbravky. Iba výstupište pre tieto končiace spoje bolo inde a to práve preto, aby do nich nezačali nastupovať cestujúci.

Kedysi v Prahe som videl spôsob označovania vozidiel, že cez plastovú linkovú tabuľu bola položená 'preložená A4' (materiál som neskúmal) bielej farby so zeleným textom z oboch strán, že spoj ide do vozovne. Takéto niečo sa myslím v Bratislave nepoužívalo, takže jediná informácia o tom, že určený spoj L12 nepokračuje do Dúbravky a ide do vozovne, bol na smerovej tabuli za čelným sklom.
Odpovedať

Miro

25.11.2020
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pressburger #4:
Takže nebolo možné bez vystúpenia pokračovať do Dúbravky?
Odpovedať

dupe

25.11.2020
#7 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
https://imhd.sk/ba/galeria-media/62715/Oh%C3%BDbanie-ko%C4%BEajnice?gsd=0&ghp=%C5%A0af%C3%A1rikovo+n%C3%A1m.&ref=ba%2Fgaleria%3Fghp%3D%25C5%25A0af%25C3%25A1rikovo%2Bn%25C3%25A1m.%26ghv%3D%26ghe%3D%26ghl%3D%26gha%3D%26ghdo%3D%26ghdd%3D%26gsd%3D0
Odpovedať

Ma178rek

25.11.2020
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: pressburger #4:
To som napríklad nevedel... nie som z BA prišiel som tu až v septembri 2012
Odpovedať

Andrej

24.11.2020
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Dakujem vam za informacie 🙂
Odpovedať

pressburger

24.11.2020
#4 Ohodnotiť kladne 1 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Ma178rek #2:
Výstupište pre tieto spoje bolo pred výjazdom z obratiska a-busov (teda tam, kde je dnešná zastávka električiek). Riadna zastávka bola až za výjazdom zo Šafárikovho nám.
Odpovedať

Jadran

24.11.2020
#3 Ohodnotiť kladne 2 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #1:
Zrejme išlo o končiace spoje (linka bola okružná), ktoré nepokračovali naspäť do Karlovky/Dúbravky ale zo Šafka išli do vozovne (dojazdové spoje vtedy ešte neboli v móde), aj časy tomu celkom zodpovedajú.
Odpovedať

Ma178rek

24.11.2020
#2 Ohodnotiť kladne 3 Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Andrej #1:
Asi to, že sa to netočilo naspäť do Dúbravky
Odpovedať

Andrej

24.11.2020
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Co je to za poznamka? Ved vsetky spoje isli po Safko?
Odpovedať