Širšie nie, iba menšie a tenšie. Na vtedajšie vozidlá stačil bohate ľahší zvršok a v uliciach mesta "bosé" trate.
| Pôvodná električková trať do Karlovej Vsi viedla po úpätí svahu. Fotografia zachytáva stav počas výstavby budov Dunajského veľtrhu (neskôr Park kultúry) a výstavby Karloveskej cesty ešte pred zdvojkoľajnením električkovej trate. Vpravo sa ešte nachádza stavenisko tunela pod hradom a starý židovský cintorín. | |
|---|---|
| Príspevok: | |
| Lokalita: | Karloveská cesta; Nábrežie armádneho generála Ludvíka Svobodu |
| Dátum: | 1948–1949 |
| Vozidlo: | |
| Galéria: | Zrušené električkové trate Premeny električkovej trate do Karlovej Vsi (2.10.2017) |
| Linka: | |
| Autor: | František Silavecký, reprofoto Hana Fábry |
| Počet zobrazení: | 5432 |