Zavrieť

Pohľad na druhú konečnú električiek v Karlovej Vsi a nástupište autobusu do Devína

imhd.sk imhd.sk
  1. Galérie
  2. Vyhľadávanie (71/78)
Stiahnuť materiál
Pohľad na v poradí druhú konečnú električiek v Karlovej Vsi (v pozadí) a nástupište autobusu do Devína (v popredí). Konečná električky pri Riviére (na dnešnej Botanickej ul.) po predĺžení trate v roku 1950 od bývalej konečnej, ktorá predtým bola cca pri dnešnom internáte Družba. Vľavo dole vidno zastávku autobusu linky Dn do Devína. V týchto miestach sa dnes nachádza križovatka ulíc Karloveská, Botanická a Devínska cesta.
Príspevok:
Lokalita: Karloveská cesta, Botanická ul.
Dátum: 1952
Vozidlo:
Galéria: Karlova Ves
Zrušené električkové trate
Premeny električkovej trate do Karlovej Vsi (2.10.2017)
Linka: Dn
Autor: František Silavecký, reprofoto Hana Fábry
Počet zobrazení: 7057

Komentáre

Viac

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#11 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #10:
Ok, nový most som dal skrz pozíciu. Myslená je konečná električiek jazdiacich po Hviezdku na Vítezovu (Možno lepšie by bolo označenie v Zuckermandli, ale tak dúfal som že ak poznáš vývoj tratí tak vieš ktorú myslím).
Odpovedať
Miro

Miro

31.10.2019
#10 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #9:
Ďakujem, na túto fotku som už zabudol.

Kde bola konečná Nový Most?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#9 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #8:
Prakticky všade. Petržalka, Račko, Nový Most, Karlovka, ŽST Nivy....

https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/11140/premeny-elektrickovej-trate-do-karlovej-vsi-2-10-2017/131348/Konecna-elektriciek-v-Karlovej-Vsi-po-predlzeni-od-Svrcej-ul-po-hostinec-Riviera?&ref=ba%2Fgaleria%2Fupdate%2F11140%2Fpremeny-elektrickovej-trate-do-karlovej-vsi%3F

Tu máš bližší pohľad... Napríklad 🙂
Odpovedať
Miro

Miro

31.10.2019
#8 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #6:
Zrejme to bude tak. Môžeš dať link na ďalšie fotky tohto obratiska, nech nemusím hľadať? Ďakujem.

Kde inde boli ešte v Bratislave v minulosti takéto úvraťové obratiská?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#7 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #5:
Nie, ak odmyslím že máme fotky toho obratiska, tak pohľadom na stĺp TV pri viditeľnom konci jasne hovorí že z obojstranného je jednostranný - jedna koľaj.
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#6 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #4:
V pohode. Vzhľadom na polohu označníka tipujem že súprava došla až ku "šturcu", vyklopil ľudí, cúvol, odpojil, obehol, a zatlačil nazaddo šturcu....A následne odišiel. Posun s ľuďmi mi príde nepravdepodobný, naskakovanie do voza počas zachádzania motoráku tiež, a keď vidím čakáreň a označník, hádam že takto sa to riešilo.
Odpovedať
Miro

Miro

31.10.2019
#5 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #4:
Skôr som sa asi domnieval, že za domom v popredí sa možno skrýva ešte jedna slepá koľaj s nástupišťom. Nebolo to tak?
Odpovedať
Miro

Miro

31.10.2019
#4 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #3:
He, teraz vidím, že prvý príspevok som písal tiež ja. Musel som byť slepý, že som to nevidel. 🤕
Odpovedať
Miro

Miro

31.10.2019
#3 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: fanatikmhd #2:
Podľa mňa je spôsob obiehania jasný - súprava prišla po pravej koľaji v smere jazdy (ľavá z pohľadu fotografa), motorový vozeň obehol vlečniak a po vzdialenejšej spojke k nemu prišiel. Po spojení potom súprava prešla po tej vzdialenejšej spojke na správnu koľaj smerom do mesta.

Kde ale bolo presne nástupište a výstupište? Nastupovalo sa na tom istom mieste, kde sa vystupovalo? Alebo sa "obrátená" súprava ešte presúvala?
Odpovedať
fanatikmhd

fanatikmhd

31.10.2019
#2 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Reakcia na: Miro #1:
Akože nie? Slepá koľaj, výhybka vpravo, dvojkoľajne popri dvoch stĺpoch a za druhým stĺpom vidieť smerovo zhodnú spojku ako prvá výhybka, teda zľava doprava.
Odpovedať
Miro

Miro

2.10.2017
#1 Ohodnotiť kladne Ohodnotiť záporne
Na tejto konečnej museli motorové vozne obiehať prívešáky. Škoda, že na fotografii nevidno, ako presne vyzeralo koľajisko.
Odpovedať