Arriva finišuje so zaraďovaním nových regionálnych autobusov

Na regionálnych linkách IDS BK postupne končia staršie vysokopodlažné a neklimatizované autobusy.

Dopravca Arriva Mobility Solutions v týchto dňoch zaraďuje na regionálne linky Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji ďalšiu veľkú várku nových autobusov Iveco Crossway LE Line 12M. Dopravca už má k dispozícii 76 autobusov tohto typu, posledné štyri vozidlá sa očakávajú v krátkom čase. Vo väčšom rozsahu sa tak tieto autobusy začínajú nasadzovať aj na linky v regiónoch Pezinok a Senec.

Po sprevádzkovaní všetkých nových autobusov bude vozidlový park Arriva Mobility Solutions tvorený 200 novými klimatizovanými, čiastočne nízkopodlažnými autobusmi Iveco Crossway LE, SOR CN, Rošero First a 20 staršími 8-ročnými vozidlami Irisbus Crossway LE 12M získanými od dopravcu Slovak Lines.

Na nových autobusoch ešte zatiaľ nebol do finálneho stavu uvedený optický informačný systém. Plánovaný polep autobusov propagujúci jednoduchšie cestovanie autobusmi za rôznymi aktivitami bol zatiaľ aplikovaný len na niektorých autobusoch SOR.

So zaraďovaním nových autobusov do premávky spoločnosť Arriva Mobility Solutions postupne zo svojho vozidlového parku vyraďuje dočasné autobusy, ktoré mala zapožičané z iných prevádzok Arriva, resp. od SAD Zvolen. I keď je už väčšina vozidiel dopravcu s bezbariérovým prístupom, ešte stále je možné stretnúť na niektorých spojoch aj vysokopodlažné autobusy Crossway. Pôvodne dopravca plánoval vymeniť dočasné vozidlá do mája tohto roka.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hroch #12:
Možno že takúto nálepku s logom mali aj na sklade a nebolo treba nič nové vyrábať na dva mesiace. Minimálne tie linky sú tam ale zlepšením oproti doterajšiemu stavu.
Reakcia na: S499.1023 #1:
Podľa hesla: Piť síce neprestanem, ale fajčiť budem ďalej.
Reakcia na: Arrivaderci #10:
Tu musia nastať pokuty, inak je to porušovanie povinností pri správe cudzieho majetku - majetku VUC!
Reakcia na: Joyki #11:
A mohli to tiez urobit aspon trochu v sulade s manualom. Ale tak "dajme tam logo" je ocividne nadalej najlepsie riesenie.
Reakcia na: hroch #8:
V Pezinku to je dočasný polep, lebo tam boli len ikony autobusov bez zmienky o tom, ktoré je to nástupište a ktoré linky tam zastavujú. To je z ich dielne, a mohli to spraviť už v októbri.
Reakcia na: eMDi #7:
Raz to tu nejak fungovalo, tak nemozeme a nesmieme akceptovat "ale vsak su novi" ako argument pre slendrian. Vedeli dopredu, co sa pozaduje, v akej kvalite a akom standarde.

Informacny system nefunguje, ani len trapne docasne cedule nevedia dat podla pravidiel IDS BK, dopredu nevedia informovat ktore spoje nepojdu (to vazne zistia az o 4 rano v dany den?), postupne okresavaju niektore spoje, nevedia zabezpecit nahradneho vodica (799), opat sa vraciame k dennym vypadkom, IDS BK/BSK rezignovali na vsetko co pozadovali v zmluve, a do toho Laszlo sa tvari, ze je torta na policke...

Uprimne? BSK by mala zacat sutazit noveho dopravcu a teraz nie jedneho pre cely kraj ale po okresoch, aby presne takyto pruser nenastal. A samozrejme riadne pokutovat Arrivu za vsetko nesplnene podla zmluvy.
Reakcia na: majana20 #4:
Hej, zazil som si tych "100%".
Reakcia na: eMDi #3:
No to som teda zvedavy. Lebo priklad Pezinok ukazuje, ze sa pokojne vyprdnu na standardy...
Reakcia na: Arrivaderci #6:
slovak lines fungoval na 100% od sameho zaciatku? alebo sa to nejako za tie roky vyladilo takmer na 100% ?
Reakcia na: mku81 #5:
Ako... oproti Arrive? Urcite. Aj bez zmluvy, ktoru ma Arriva, to (zialbohu, ze chvalabohu, ze zialbohu) fungovalo lepsie.

Oproti tomu ako by to malo fungovat? Ani zdaleka.
Reakcia na: majana20 #4:
Na 130% 😃
Slovak Lines fungoval ma 100%
Reakcia na: hroch #2:
oznacniky sa uz menia postupne v celom kraji. aktualne sa riesi stupava a okolie.
A to ze "opticky informacny system" funguje uplne blbo - vonku nie je v sulade so standardami a vnutri zobrazuje ako konecnu vzdy zastavku, na ktoru vozidlo pride tak o 15-20 minut -, ze hlasenia vo vozidlach sa nadalej sepkaju, ze niektori vodici vydavaju aj registracne listky, aj ked by nemali, ze oznacenia zastavok su ako v roku 1986 a ze aj niektore tie nove SORky su uz v katastrofalnom stave... to si asi nik nema vsimat, lebo po osmich mesiacoch uz nebudu jazdit pozicane vozidla... 🤔
Takže dôjde k úžasnému zlepšeniu tým, že miesto vysokopodlažných vozidiel nebudú vypravované nízkopodlažné.