Na Trnavskom mýte zaparkoval double-decker

Po električke T3 sa pri Tržnici objavil britský poschodový autobus.

Necelý rok po tom, ako sa od Tržnice na Trnavskom mýte presťahovala na petržalské nábrežie električka T3 #7807, sa pri Tržnici objavil ďalší statický prostriedok hromadnej dopravy. Zo strany od Šancovej ulice bol k Tržnici pristavený pôvodne britský poschodový autobus, tzv. double-decker, ktorý by mal slúžiť ako kaviareň/bar. Autobus do Bratislavy "pricestoval" zo svojho predchádzajúceho pôsobiska v Štúrove, kde v uplynulých rokoch slúžil na rovnaký účel.

Poschodový autobus Bristol VRT/SL3/6LXB vystriedal počas svojho 27-ročného pôsobenia vo Veľkej Británii množstvo majiteľov a prevádzok: Alder Valley #975 (1979), Berks Bucks Bus Co (Bee Line) #529 (1986), Reading Transport #529 (1992), Nottingham Omnibus (1993), Stephenson, Rochford (1994), Osborne, Tollesbury (1995), Hedingham & District #L261 (1997).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #3:
To si musim najst, ako to vyzera.
Reakcia na: Rubber38 #3:
To ale bolo v krajinách, kde to vedenie bolo "trocha" vyššie.
Reakcia na: 810zssk #6:
Konečne niekto pochopil, prečo museli trolejbusy prejsť na dvojciferné čísla 😉 (aj keď teda na Trnavskom mýte by som čakal skôr X71)
Prosím vás, idete na Dolné hony?
Reakcia na: Ike #4:
SL3 by mal mať výšku 4,17m takže do tých 4,2 sa zmesti s odretými ušami 😃
Reakcia na: lostrail #2:
Na to sú celoeurópske, alebo dokonca celosvetové normy. V Európskej únii nemôže byť vozidlo vyššie ako 4 m s výnimkou vozidla, v ktorom je inštalované chladiace zariadenie, tam je výnimka 4,2 m. Takže všetky značky nad 4,2 m nemajú zmysel, pretože ak ide niekto s vyšším vozidlom tak porušuje predpisy (a takého človeka asi značka neodradí) alebo je to nadrozmerné vozidlo, ktoré musí mať jazdu presne naplánovanú cestným správnym orgánom.

Tento autobus, v prípade, že by nerešpektoval uvedené, by sa musel dopraviť do BA ako nadrozmerný náklad/vozidlo.
Reakcia na: lostrail #2:
Keď sa pod trolejové vedenie zmestili poschodové trolejbusy, tak sa zmestia aj poschodové autobusy 🙂
Vzdy som si kladol otazku, ci by toto voslo popod trolejove vedenie. Tak teda asi voslo.
Akože určite zaujímavé, len neviem, či tá správna lokalita. Z kaviarne bude akurát výhľad na búraný Istropolis... To už by bolo lepšie pôvodné miesto - odtiaľ aspoň vidno konskú železnicu a tržnicu a predsa len je to prívetivejšie prostredie, viac stromov a podobne.