Zmena trás regionálnych autobusov (od 22.11.2021)

Arriva neplánovane mení trasy regionálnych liniek, aby obslúžili viac zastávok.

Z dôvodu výpadku spojov sa Arriva rozhodla od 22. novembra 2021 zmeniť trasy regionálnych liniek tak, aby obslúžili čo najviac zastávok. Cestujúci dostanú cestovné lístky z najbližšej zastávky na pôvodných trasách zmenených liniek. Nie je jasné, či zmenenými trasami pôjdu všetky spoje, alebo iba vybrané spoje v časoch vypadnutých spojov.

Aktulizácia: Zmenenými trasami premávajú len niektoré spoje. Odporúčame o presnej trase sa informovať u svojho vodiča, prípadne na infolinke Arrivy.

  • Expresné linky 205 a 209 nebudú premávať po diaľnici, ale spoje pôjdu cez Stupavu s obsluhou všetkých zastávok s cieľom posilnenia smeru Stupava - Bratislava.
  • Spoje linky 250 do a z Malaciek budú premávať cez Gajary.
  • Spoje liniek 219 a 245 budú premávať cez Marianku čím nahradia nepremávajúce spoje linky 215.
  • Spoje linky 275 budú premávať cez Malé Leváre, čím nahradia nepremávajúce spoje linky 265.
  • Expresná linka 506 bude zastavovať na všetkých zastávkach na trase, čím sa posilní smer Bratislava - Pezinok - Modra.
  • Expresná linka 605 nebude premávať po diaľnici, ale pôjde cez Ivanku pri Dunaji a Bernolákovo s obsluhou všetkých zastávok na trase.
  • Expresná linka 609 nebude premávať po diaľnici, ale pôjde cez Senec a Bernolákovo s obsluhou všetkých zastávok na trase.
  • Linka 727 bude premávať cez Kalinkovo a Hamuliakovo, čím nahradí nepremávajúce spoje linky 737.
  • Linka 740 bude premávať cez Vlky, čím nahradia nepremávajúce spoje linky 720.

Upozorňujeme, že cestovné poriadky uvedených liniek týmito zmenami strácajú platnosť a sú neaktuálne. Rovnako nebude preto dočasne aktuálny ani plánovač cesty pre regionálnu dopravu.

Viac informácií o premávke autobusov poskytne dopravca na tel. čísle +421 915 733 733.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hroch #62:
Veru tak, pred pár rokmi som sa viezol z Malaciek do Plaveckého Podhradia busom. Tam Arriva, späť SL. Bol to veľký rozdiel. Arriva: vypnutá klíma v strašnej horúčave, nepríjemný šofér, vliekol sa straaašne pomaly. SL: klíma zapnutá, šofér v pohode, normálna rýchlosť. Keď už SL vychádza z porovnania ako dobrý dopravca, musí to byť s Arrivou fakt zlé. 😂 Vtedy som ešte netušil, že Arriva má svoje dno omnoho hlbšie.
Reakcia na: gejza #63:
Slovenské školstvo má tisícky problémov, ale toto je niečo iné. Už pár rokov sa môže na pozíciu rušňovodiča hlásiť hocikto s maturitou alebo dokonca len s výučným listom, netreba SŠ elektrotechnického zamerania. Každému vhodnému uchádzačovi ZSSK zabezpečí výcvik, zrejme výmenou za nejaké odpracované roky.

Hlavnou príčinou nedostatku kandidátov je to, že ponúkaný plat nezodpovedá náročnosti povolania. Nástupný plat je 794e, po ukončení výcviku priemerne 1546e (https://www.zssk.sk/praca/prihlas-sa-do-kurzu-a-stan-sa-rusnovodicom-pre-lokalitu-bratislava/). Neviem koľko hodín treba mesačne odpracovať na takýto plat, ale celkom určite je v tom aj množstvo nočnej a víkendovej práce. To je zúfalo málo na to, čo všetko sa od rušňovodiča vyžaduje a v akých podmienkach musí pracovať (ZSSK asi nevyhráva ankety o najlepšieho zamestnávateľa). Problém to je hlavne v Bratislave preto, lebo sú tu vyššie náklady na život a zároveň veľa iných pracovných ponúk. V DPB vodič autobusu zarobí viac, IMHO s menšou námahou a hlavne s väčšou flexibilitou. V Lidli si hocikto, kto má ruky a nohy, môže zarobiť 1000e za 38,75 h/týždeň a to bez nutnosti nočnej práce (https://kariera.lidl.sk/jobs/predavac-ka-pokladnik-cka-dunajska-bratislava-sk-022843). Takže tak. Myslím, že nikde v okolitých krajinách nie je železnica taká popoluška ako u nás. V mnohých krajinách je práca rušňovodiča prestížnym povolaním a zamestnávatelia si môžu uchádzačov vyberať.
Existuje nejaká nadväznosť medzi potrebami trhu a vzdelávaním ? Je niekde definovaná spoločenská požiadavka na počet rušňovodičov, ktorí by mali byť ročne "vyprodukovaní" príslušnými vzdelávacími inštanciami ? Existuje podobný mechanizmus aj v segmente vodičov vozidiel hromadnej dopravy ?

Vopred ďakujem za fundované reakcie.
Reakcia na: johnnyjanko #60:
Pod toto sa ti podpisem kedykolvek. Az na to, ze oni tu PAD prevadzkuju hore dole po Slovensku. Zacinam si mysliet, ze mi je uz jasne, preco to teda tak vyzera...
Reakcia na: Trammat #59:
Darmo, keď inzerovaný plat rušňovodiča je len o pár stoviek vyšší, než nástupná mzda v Lidli... Režinka je jediný konkurencieschopný benefit, a ten to z biedy nevytrhne. 🤪
Jedna vec je nedostatok vodičov, pričom za niektoré jeho príčiny Arriva naozaj nemôže, druhá vec je totálna absencia akejkoľvek organizácie. To je taký problém vytvoriť a zverejniť obmedzený CP a toho sa držať? V najhoršom prípade aj každý deň nový, aj to by bolo lepšie ako vôbec nič. Zo začiatku som Arrive fandil, nemali to ľahké, mnohé okolnosti boli proti nim. Ale po tom, čo teraz predvádzajú, som zmenil názor. Nezaslúžia si toľko peňazí z verejných zdrojov, nemajú na to, aby prevádzkovali PAD v BSK. Dosť pochybujem, či by vôbec zvládli dostatočne kvalitne prevádzkovať MHD v Handlovej...
ZSSK dnes vyplakáva, že okrem nedostatku rušňovodičov a rušňov má už aj nedostatok vlakvedúcich v Bratislavskom kraji. Doteraz to zachraňovali vlakvedúci zo stredísk v rôznych kútoch Slovenska, ale zrejme sa už minuli aj oni.
Reakcia na: Petto #53:
nôž pod krkom má hlavne Droba a silno pochybujem, že ním v piatok potiahne
Reakcia na: hroch #54:
no nevypravuje, ale do inkriminovaného minulého pondelka dispečing IDS BK aspoň akotak zabezpečoval, aby autobusové prípoje na vlaky čakali, ak meškali
10 dní však už na tie vlaky nemá moc čo čakať, buď je bus zrušený (hoci Arriva v tom ich šalátovom CP uvádza, že ísť má) alebo ešte dakde krúži a zberá pocestných
toto nezintegruje ani Harry Potter
Reakcia na: Sor23 #55:
Ešte majú niečo v ponuke? Lebo som zachytil, že keďže firmy nemôžu pre prázdny trh kupovať nové autá, tak sa ani nezbavujú starších, ktoré potom končili v bazároch.
Reakcia na: hroch #54:
Autobazary idu v tomto obdobi bomby. 😃
Reakcia na: integrácia #52:
Ono to bolo mierne komicke uz predtym, lebo ved ZSSK nevypravuje cast S-kovych vlakov uz mesiace a tento chaos v autobusovej doprave to zaklincoval...
Reakcia na: integrácia #52:
Uvidime, ci pouzije piatok Droba spominany noz pod krkom.
Reakcia na: hroch #51:
No ona sa zdezintegrovala hneď prvý deň a stále to trvá, dokonca zhoršuje. Všetko po starom, busy, ktoré majú ísť, nejdú, časť z nich možno aj áno, ale blúdia na okružných jazdách, kde tí, čo sú na posledných zastávkach, nemajú šancu, bo sa dnu nevocpú. A, samozrejme, tou okružnou jazdou nestíhajú prestup na vlak, napríklad.

Okresné mestá vybavili aspoň MHD u SL, aktívni starostovia zmluvnú prepravu. Cestovať dlhšiu trasu s Arrivou je brutálne riziko, že sa zmešká príchod do práce či školy - dokonca väčšie ako u ŽSSK náhodného dopravcu, to je teda fakt raketový nástup.

Je streda, župou očakávané "citeľné" zlepšenie v piatok v nedohľadne. Droba mlčí, Ivan mlčí. Však čo, plat ide.
Inac, pozeram, ze snahu o informovanie cestujucich uz vzdali uplne vsetci. Ta integrovana doprava nam zasluhou oboch nahodnych dopravcov dezintegrovala za necele dva tyzdne... 😞
Reakcia na: Viko #48:
Bolo by vtipné, keby Arrivu 😁
Reakcia na: Viko #48:
Ono by to malo byť na CP. Nezdá sa to, ale je to zmluva vo verejnom záujme.
Reakcia na: Joyki #46:
Čisto zo zaujímavosti, nevieme, akého dopravcu oslovili?

(Malé Leváre pravdepodobne zastrešuje Ferri Tours, ale tiež som to musel vydedukovať z fotiek na fb. Neviem, prečo to neuvádzajú priamo, keď sa meno aj tak nakoniec musí objaviť v povinnom zverejňovaní.)
Sťažnosť posielaju aj senecke ZŠ na BSK. Napríklad z Turne dnes neprišiel ani jeden spoj do Senca.
Ivanka pri Dunaji oslovila súkromného prepravcu a zriadila si dve linky