Výluka linky S70 medzi Hlavnou stanicou a Novým Mestom (19. – 20.6.2021)

Séria výluk na linke S70 pokračuje počas najbližšieho víkendu.

Pre opravu železničnej infraštruktúry bude počas víkendu 19. - 20. júna 2021 denne v čase 9:50 - 12:10 vylúčená premávka vlakovej linky S70 v úseku Bratislava hlavná stanica Bratislava-Nové Mesto. V uvedených časoch budú vlaky tejto linky začínať a končiť v stanici Bratislava-Nové Mesto.

V úseku Bratislava hlavná stanica až Bratislava-Nové Mesto nebude zabezpečená náhradná doprava, cestujúci môžu použiť linky MHD. Z Hlavnej stanice je možné cestovať linkami 61 a 201 na Trnavské mýto, kde sa dá prestúpiť na linku 4 k stanici Nové Mesto. K stanici Nové Mesto sa dá dopraviť aj linkou 50.

Výluka sa dotkne nasledujúcich vlakov:

  • Os 4318: Bratislava-Nové Mesto 9:50 Bratislava hlavná stanica 9:57
  • Os 4317: Bratislava hlavná stanica 10:05 Bratislava-Nové Mesto 10:12
  • Os 4320: Bratislava-Nové Mesto 10:47 Bratislava hlavná stanica 10:54
  • Os 4322: Bratislava-Nové Mesto 11:47 Bratislava hlavná stanica 11:54
  • Os 4321: Bratislava hlavná stanica 12:04 Bratislava-Nové Mesto 12:11

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #10:
Odborník tvojho formátu a emeritny prispievateľ do fóra by mohol poznať rozdiel medzi tarifnou a dopravnou integráciou.
Reakcia na: kecho #10:
Pozri, reálne nemáme ani IDS, ani koordinátora. Máme nejake spoločné lístky pre viac druhov dopravy a firmu čo tomu robí zúčtovanie.
Reakcia na: 810zssk #9:
Cize od roku tusim 2010, ked ta cela sranda zacala(mozno aj skor, nechce sa mi hladat v archivoch), sa za 11 rokov dostali k precislovaniu busov a rozdeleniu pasiem bez realnej kompetencie riesit vsetky druhy verejnej dopravy?
Reakcia na: kecho #7:
BID reálne rieši akurát tak tarifu. Od 11/2021 aj busy. Ale vlaky idú mimo nich.
Reakcia na: kecho #7:
Naša integrovaná doprava funguje tak, že keď som si zo srandy raz kúpil karnet a chcel ho použiť vo vlaku/SADke/revízor, tak iba revízor DPB vedel čo to je, inak v SADke som si musel zaplatiť lístok, lebo vodič si myslel, že som si to doma vytlačil. Welcome to IDS BK. 🙂 Btw. karnet som si kúpil len preto, aby som si vyskúšal jeho využiteľnosť. Odvtedy zásadne PCL/CL1C.
Reakcia na: 810zssk #6:
Vychadzam z toho, ze ked som sa v DPB pytal na elektricenku, tak ma odkazali “nabuduce” sa informujte u BID. Cize ked sa teda hrame na nejaku integrovanu dopravu, ktoru riadi IDS, tak ked dany IDS ma “v programe” linku S70 s nejakou trasou a zrazu tato linka docasne “neexistuje”, tak by mal vyriesit jej nahradu.
Alebo naco je potom teda “funkcia” IDS?
Reakcia na: kecho #4:
Prečo by mal koordinátor zabezpečovať NAD za vlak ktorý nezabezpečuje koordinátor?

Skôr by som od ZSSK čakal že sa s DPB dohodne na uznávaní jej lístkov na príslušných linkách MHD, ako je zvykom prakticky všade inde pri podobných prerušeniach dopravy.
Reakcia na: kecho #4:
A koordinátor to zaplatí z čoho? 😃 Chápem čo myslíš, ale to ide možno niekde na ROPIDe, nie tu, kde BID ani nič neobjednáva.
Reakcia na: Jak44 #3:
Ide o linku IDS, cize IDS ako koordinator by mal zabezpecit ND. Alebo nie?
Reakcia na: kecho #2:
Čas by možno aj bol, avšak, kto by to zaplatil? DPB, resp. mesto, ktoré s tým nemá nič? ZSSK, ktorá si neobjednala ani lacnejšiu NAD a ani nejde odklonom cez Raču ako RJ? ŽSR, ktoré to nikdy nerobili?
Reakcia na: N/A #1:
Koordinator IDS zrejme nema na take drobnosti cas. 🙂
Keby sme boli v normálnej doprave, tak by mohli na ten čas aspoň zaviesť linku 2, ktorá za pár minút elegantne prepojí tieto dve stanice. Nie každý je taký svedomitý návštevník tejto stránky a keď to zistí niekto na stanici, tak ďakujem pekne. Je to fakt tak náročné tam nechať jednu súpravu/K2S, ktorá by to obehala? Viem, DPB s tým nemá prakticky nič, ale taká nejaká koordinácia by mohla byť. 🙂