Výluka linky S70 medzi Podunajskými Biskupicami a Novými Košariskami (1. – 4.5.2021)

Niektoré vlaky linky S70 budú od soboty do utorka na časti trasy nahradené autobusovou dopravou.

V dňoch 1. - 4. mája 2021 (sobota - utorok) denne v čase medzi 09:50 a 13:50 bude z dôvodu rekonštrukčných prác vylúčená premávka vlakovej linky S70 v úseku medzi Podunajskými Biskupicami a Novými Košariskami. V uvedenom čase bude v tomto úseku zabezpečená náhradná autobusová doprava.

V smere z Hlavnej stanice do Kvetoslavova budú autobusmi nahradené vlaky v časoch:

  • Os 4317: Podunajské Biskupice 10:22 - Nové Košariská 10:28
  • Os 4319: Podunajské Biskupice 11:22 - Nové Košariská 11:28 (iba v pondelok a utorok)
  • Os 4321: Podunajské Biskupice 12:22 - Nové Košariská 12:28
  • Os 4323: Podunajské Biskupice 13:22 - Nové Košariská 13:29

V smere z Kvetoslavova na Hlavnú stanicu budú autobusmi nahradené vlaky v časoch:

  • Os 4320: Nové Košariská 10:30 - Podunajské Biskupice 10:37
  • Os 4322: Nové Košariská 11:30 - Podunajské Biskupice 11:37
  • Os 4324: Nové Košariská 12:30 - Podunajské Biskupice 12:37 (iba v pondelok a utorok)
  • Os 4326: Nové Košariská 13:30 - Podunajské Biskupice 13:37

V dôsledku výluky môžu uvedené vlaky meškať desiatky minút.

Autobus náhradnej dopravy bude zastavovať na zastávkach:

  • Podunajské Biskupice - na parkovisku pred budovou železničnej stanice
  • Rovinka - na Hlavnej ulici v Rovinke pri odbočke na Železničnú ulicu
  • Nové Košariská - na parkovisku pred budovou železničnej stanice

V autobuse náhradnej dopravy nie je možné prepravovať cestujúcich na invalidných vozíkoch a bicykle.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prepáčte ale dať tam len dva autobusy s tým že ludia na zastávke čakali 30min na další kedže prvý bol tak plný že len vodič vyhánal ludí von aby videl na cestu tak to sa mi zdá byť dosť amatérske 👎
Reakcia na: Joyki #13:
No tu pri tejto výluke bolo uvedené 15 min., ale neskôr to asi v článku opravili na 15 - 30 min. Realita? Vlak 4321 na odchode z Košarísk meškanie +71 min., vlak pred ním +55 min... Ak by bol dnes pracovný deň, tak meškania by sa ťahali celú poobednú špičku, lebo dispečerské riadenie v podaní ZSSK je tiež tragédia (toto mal RJ objektívne zvládnuté lepšie).

Takto sa kvalitný IDS naozaj robiť nedá... Ak sa toto v dohľadnej dobe nezlepší (čo pochybujem), tak asi jediné riešenie, ako zabezpečiť kvalitnú prímestskú dopravu, je rozšíriť cesty a zriadiť BUSpruhy aj v regióne, nakúpiť kĺbové prímestské autobusy, dopravu zabezpečiť nimi...
Pre medzistaničný úsek Senec - Sládkovičovo (18 km!) je vždy uvedené v ozname meškanie od 3 do 22 minút, ale reálne je to od 20 do 50 minút, lebo načo dať výhybňu do Pustých Úľan... aj keď stavali most cez potok sa meškalo celý deň aj hodinu, a to 8 mesiacov v kuse. Dvakrát.

Pri modernizácii v nasledujúcom storočí však s tou výhybňou rátajú.
Reakcia na: 810zssk #11:
Keď bola naposledy výluka medzi Orechovou Potôňou a DS, tak ZSSK na svojej stránke uviedla, že vlaky budú meškať tuším 20 minút. Ale nikoho už nenapadlo, že v Bratislave sú ostré obraty a tak by nebolo od veci počas výluky nasadiť súpravu navyše, aby sa z Bratislavy odchádzalo načas. Vo výsledku tak avizovaných 20 minút meškali len prvé vlaky vo výluke, ďalšie si tých 20 minút doviezli ešte pred výlukou a za výlukou sa meškalo už 40 min 😁
Reakcia na: barack40 #9:
Management výluk u ŽSR je úplna tragédia. Namiesto toho aby sa vypracoval výlukový CP a ľudia sa naň mohli spoľahnúť sa niekde hlboko do útrob webstránky zašije informácia že vlaky budú meškať 7 až 46 minút a je vybavené.
Reakcia na: david1 #8:
akurat ze ta vyhybna ruzinov podla mna aspon vo forme ako som videl dokumentaciu buduce zdvojkolajnenie trate 131 naopak stazi....
a pritom este prave zo zst nove mesto po astronomicku je ponechany priestor aj pre polozenie 4tej kolaje (v case planovania a budovania tejto prelozky sucasnej trate 131 to niekomu aj myslelo a tak aj jestvujuce zeleznicne nadjazdy su vybudovane v potrebnej sirke pre dalsiu kolaj)
Reakcia na: Andy #7:
ŽSR úspešne sabotuje železničnú dopravu na všetkých tratiach v SR 😁 Napr. cestujúci v rýchlikoch do Zvolena by vedeli rozprávať, akú majú radosť z pravidelných výluk spojených s prestupovaním z vlaku do NAD a späť. A tiež z meškaní, ktoré sa v bezvýlukovom stave bežne pohybujú na úrovni 20 - 40 min, v prípade výluky s NAD bežne okolo 60 min...

Na dvojkoľajkách je to menej vidieť, lebo sa neprestupuje do NAD. Napríklad hneď tuto "za humnami", ak je výluka jednej traťovej koľaje medzi Sencom a Sládkovičovom, tak S60 bežne "schytáva" meškanie do 40 minút - to sa potom IDS s prípojmi na autobusy "výborne" organizuje...

Samozrejme, výluk sa úplne zbaviť nedá, a robia sa aj v civilizovanom svete. Napr. na trati Petržalka - Wien (jednokoľajka je v úseku Petržalka - Parndorf) bývajú výluky rovnomerne rozdelené trikrát do roka, väčšinou v sobotu od 07:00 do 17:00. Vylúči sa celý úsek od Parndorfu až po Petržalku, a robí sa. Samozrejme, autobusy idú podľa reálne vyjazditeľného výlukového CP, ktorý je niekoľko mesiacov vopred nahraný vo vyhľadávačoch, takže vlak za vylúčeným úsekom ide pekne načas...
Reakcia na: si #5:
Čoho sa určite dožijeme je výhybňa Ružinov a predĺženie nástupíšť ..
Druhá kolaj po DS možno po roku 2030 sa začne ..
Reakcia na: barack40 #4:
A to na každej jednokoľajnej trati sa robí pravidelne údržba s výlukou pravidelnej dopravy? Je pravda, že 99% života som vlakom cestoval po dvojkoľajkách, tak niečo podobné ako sa robí na tejto trati, si nepamätám, tak mi to už pripadalo, ako keby to tu niekto naschvál sabotoval. 🙂
Reakcia na: si #5:
Elektrifikáciu by to chcelo aj kvôli možnosti nasadenia elektrických poschodových jednotiek (keďže motorové sa nevyrábajú a netrakčné súpravy s rušňom nie sú najideálnejšie).
Ale súhlasím - už je najvyšší čas začať pripravovať zdvojkoľajnenie aspoň po DS
Reakcia na: barack40 #4:
tato trat by skor pytala uz aj zdvojkolajnenie (a elektrifikacia by v ramci toho asi tiez nebola uplne na skodu) a potom by sa v sedlovych casoch dala robit priebezna udrzba vylucenim len jednej tratovej kolaje co by nemuselo mat tak negativny dopad na prevadzku.....
(ale je mi jasne ze to je program snivajte s nami...)
Reakcia na: Andy #3:
Pár rokov by pokoj nikdy nebol, každá trať potrebuje pravidelnú údržbu, aspoň raz ročne. Samozrejme vylúčiť kažú chvíľu nejaký krátky úsek na pár hodín, ako to predvádza ŽSR nielen na tejto trati, tiež nie je správne...
Inak to sa nedá niekedy spraviť nejaká údržba, že by na dva týždne vylúčili celú trať, nasadili všetkých zamestnancov čo majú a bol by potom pár rokov pokoj?
Reakcia na: Urbanway 2423 #1:
To len ešte nebol vydaný plán výluk na budúci týždeň, ale už zo súčasného sa dá vyčítať "+3.a 4.5.2021
" https://www.zsr.sk/files/dopravcovia/vyluky/17-tyzden.pdf
Super, že už výluka nebude cez týždeň, ale cez víkend, cez víkend by mohla byť aj o niečo dlhšia, nech je tých výluk čo najmenej. Ešte by to chcelo doladiť tu NAD (preprava invalidov a byciklov), alebo robiť v noci a bolo by to dokonalé. 👍