Dočasné obmedzenie premávky vlakovej linky S65 (od 12.1.2021)

Premávať nebude 14 párov vlakov.

Pre následky zvýšenej chorobnosti bude v termíne od 12. januára 2021 do odvolania pozastavená premávka väčšiny vlakov Železničnej spoločnosti Slovensko na linke S65 zaradenej do IDS BK (Reca - Senec - BA-Petržalka). Prerušená tak bude aj premávka osobných vlakov medzi stanicami Nové Mesto a Petržalka, s výnimkou jedného ranného páru spojov (6:56 z Nového Mesta do Petržalky a 7:23 z Petržalky).

Cestujúci môžu využiť vlaky linky S60 v kombinácii s linkami MHD.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Trolley #46:
Skus forum na vlaky.net. Podla mna nikdy dvojkolajna nebola, kedze vsetky prilahle useky boli jednokolajne, ale je to len domnienka.
Reakcia na: Trolley #45:
Nikto nevie?
A trať Rusovce - Rajka bola vždy jednokoľajná? Lebo zo ŽST Rusovce idú v smere na Rajku 2 koľaje, z toho 1 slepá (vpravo), potom nasleduje jednokoľajný úsek a následne sú opäť 2 koľaje z toho tá vpravo v smere na Rajku je slepá.
Reakcia na: si #43:
Vyplývalo by to tak aj z fotogalérie, na ktorú som včera poslal odkaz - na jednej z posledných fotografií je porovnaný pohľad na pôvodne jednokoľajné a po rozšírení dvojkoľajné priecestie medzi Einsteinovou a Lužnou a zdá sa, že nový štrk nie je nasypaný až po Prístavný most, čo by mohlo znamenať, že tam druhá koľaj bola už predtým.
Reakcia na: barack40 #42:
ano
koncila niekde v cca v "strede" medzi sucasnou cestou na kosicky most a priecestim z einsteinovej na cernysevskeho... (priecestie pokial si dobre pamatam bolo uz jednokolajne)
Reakcia na: si #41:
Tá slepá koľaj išla z ÚNS? A zhruba pokiaľ? Ďakujem.
Reakcia na: TomJ #40:
pristavny most bol od zaciatku prevadzky dvojkolajny, druha kolaj bola slepa (ukoncena kopou) a pouzivali ju na odstavovanie spravkovych vozov ak sa nemylim....
Reakcia na: birch #38:
Na Prístavnom moste bola tiež pôvodne len jedna koľaj alebo bol postavený už ako dvojkoľajný?
Reakcia na: birch #38:
hmmm, nemyslel som si ze to bolo uz tak davno... (pamatam si este povodnu jednokolajnu trat a aj povodnu zeleznicnu stanicu v petrzalke....)
Reakcia na: Viko #37:
Fotografie z výstavby ŽST Petržalka:
https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000703-Historia-zeleznicnej-stanice-Bratislava-Petrzalka/
Zdvojkoľajenie trate medzi Petržalkou a UNS a posun ďalej od násypu do súčasnej polohy pri terajšom Digital parku sa uskutočnilo v roku 1996. Na zábere z roku 1997 už je vidno aj koľaj na nakladenie automobilov.

Fotografie z nakladania automobilov do Splitu z roku 2002: https://www.rail.sk/arp/europe/travel/jadran2.htm
Reakcia na: IBBI #32:
Áno, v okolí by sa možno ešte aj našli zabudnuté smerové značky s textom AUTOVLAK 😃
Stará trať by dnes viedla až tesne povedľa protihlukovej streny, zostala z nej tá kusá koľaj čo končí pri prednej bráne. Myslím, že slúžila nejaký čas aj po postavení Prístavného mosta, tomu oblúku sa zväčšoval polomer až neskôr (pri reko stanice?)
Reakcia na: Urbanway 2423 #35:
Úplne v pohode by sa to dalo dostať tesne pod 10 minút Petržalka - Nové Mesto bez zastavovania. A to je ešte šťastie, že tam jazdia 671, byť tam klasická súprava, tak je jazdná doba ešte tak o 3 minúty dlhšia kvôli neustálemu spomaľovaniu a rozbehom. Či nebodaj cez prístavný most a ÚNS už nie sú pomalé?
Reakcia na: Trammat #34:
No ja neviem, ale vždy keď som S65 išiel, tak som bol až prekvapený, ako rýchlo som sa na Predmestie/Nové mesto dostal.
Chalani, môžete tu plánovať stanice koľko chcete, kým sa nevyrieši ten tragický stav trate v úseku Petržalka - Nové Mesto tak tá linka atraktívnejšia nebude. Tam je najväčší problém, že to do Petržalky trvá strašne dlho z dôvodu miliardy pomalých jázd. A stav trate cez prístavný most je kapitola sama o sebe.
Reakcia na: IBBI #22:
Niekto to chce robiť tesne za Prístavným mostom a iné návrhy hovoria za Digital parkom s napojením na lávku zo Starého mosta..
Reakcia na: birch #31:
Aha, ano. Auta sa tam nakladali potom. Ale tu rampu postavili neskor. Kazdopadne dnes je to uz iba odstavka a kusok za nou ako je ta diera v mure je doupe bezdakov. 😃
Reakcia na: kecho #30:
Koľaj vznikla až dodatočne spolu s celý areálom, zdá sa mi, že zhruba na prelome tisícročia.
Predpokladám, že areál slúži ako zázemie pre ŽSR a daná koľaj sa príležitostne používala na nakladanie automobilov na železničné vozne.
Reakcia na: IBBI #26:
Ano, tu ukoncenu kolaj som myslel, kde to nikto okolo nekosi a v lete sa cez tie rastliny zle prediera. 🙂

Nemohol to teoreticky byt pozostatok starej kolaje veducej na Stary most?
Reakcia na: Trolley #28:
Tak to fakt neviem. Mozno tam boli nejake plany v tej lokalite... Tazko povedat.
Reakcia na: IBBI #26:
A načo mala slúžiť tá odbočka?
Reakcia na: N/A #14:
Jednoznačne áno. Treba povedať že opatrenie s linkou S65 a S55 je pre väčšinu cestujúcich nepoužiteľné. A značná časť z nich, ktorá tieto linky využíva, ich použije nie kvôli cieľu, ale kvôli časovej polohe konkrétneho vlaku a aj tak vystupujú na Predmestí.

Mimochodom, už dlhšie sledujem linky S50 a S60 z hl. st. a musím povedať, že linka S60 je určite vyťaženejšia oproti S50. Samozrejme, je to spôsobené aj väčšou ponukou vlakov na pezinskom ramene, čím sa dopyt logicky rozloží. Ale, v tomto kontexte, vôbec nemám pocit, že by na tak výrazný dopyt (pred COVIDom) na linke S60 ZSSK nejako reagovali.
Reakcia na: kecho #25:
Myslis tuto? To bolo planovane ako odbocka "za mur", ale nerealizovalo sa to. Sluzi to dnes ako odstavka zrejme.
Reakcia na: IBBI #22:
Tam je jedna slepa kolaj. Ta sluzi(sluzila) naco? Lebo aj v tom cinskom mure je v tej casti spraveny priechod.
Reakcia na: david1 #17:
Tý? Tak sa any v Trnave nehovorý!
Reakcia na: IBBI #22:
Ono by sa možno dala vyosiť trať a spraviť 1 perón v strede o šírke 3m, zase nepredpokladajme extrémnu frekvenciu vlakov
Reakcia na: Ma178rek #20:
No ved prave. No a tam za Digitalparkom tiez nie je nejak extra vela miesta na perony, ale tak mozno by sa naslo...
Reakcia na: N/A #14:
To isté bude aj z KV radiálou... ak sa zlepší chronometráž znova si ľudia zvyknú na električky a odložia aj auto, len semtam sa mi stáva, že je aj dosť vetrania na zastávkach...
Reakcia na: IBBI #18:
Na rampe asi skôr nie, asi skôr niekde viac smer Aupark
A ešte ďaľšie perličky zo siete ŽSŔ
Reakcia na: david1 #17:
By ma zaujimalo, kde pri EUBA chcete zastavku? Tam to uz ide na najazdovej rampe.
Stále sa odkladajú zastávky Trnávka , Ružinov , EUBA. Bez zastavenia prechádza aj stanicou UNS ...
Potenciál to má. Pred covidom hlavne študenti a administratíva išla do /z Petržalky. Tý su teraz doma.
Aj S60 jazdí poloprázdna.
Na S55 rušenie nemá význam. Aj tak by to muselo byť vypravené v úsekoch GA -TT a následne TT - BA.
Tuto je fotka z mája, prejazd cez stanicu oficialne 60km/h
Reakcia na: N/A #14:
určite sa na to nevykašlať, len to nejako ináč vymyslieť, lebo potenciál tam je, len proste, treba pridať aj zastávky, opraviť trať, aby neboli na celom obvode ŽSTNM rýchlosti okolo 10km/h
Reakcia na: Joyki #13:
Tak potom je na mieste otázka, či sa na to nevykašľať a radšej S55 a S65 zrušiť a viesť ich ako vložené spoje z TT/SC radšej na hl.st. s celodenným 30 min taktom Os z hlavnej stanice. No určitej skupine ľudí aj napriek tomu aspoň v špičke je lepšie na dochádzku vystúpiť na N. Meste, neviem, či by bolo dobré zrušiť všetky spoje bez náhrady.
Reakcia na: N/A #10:
Mimo korony v špičke vozili vlaky S65 tak do 100 ľudí. Ráno okolo 200 (Vajnory).
Reakcia na: samkoh #4:
Myslím rameno, nie konkrétnu linku. S55 tiež nevozí nikoho a nerušia.
Reakcia na: N/A #10:
Rano neviem. Poobede a vecer to chodilo prazdne z Petrzky po Nove Mesto.
Reakcia na: IBBI #8:
Prázdny vlak je aj v špičke, či len v sedle a podvečer?

V rannej a poobednej špičke by bolo asi lepšie vlaky do Petržalky ponechať, sedlové km by sa dali použiť na zahustenie taktu S60 cez víkend v úseku hl.st. - SC a prípadne večer pridať posledný spoj do BA na S60.
Reakcia na: IBBI #8:
Nemá to perspektívu. Keďže nová vlaková zastávka pri Auparku alebo Ekonomickej univerzite bude slávnostne otvorená v polovičnom variante až v roku 2037, dovtedy to treba zrušiť.

Je to niečo podobné ako vlak z Petržalky do Rajky, vozí 3-7 ľudí aj v období bez korony.

Všetky tie štúdie uskutočniteľnosti a analýzy analýz cestujúcich do vlakov nedostanú.

Pekný deň všetkým 🙂
Reakcia na: Jak44 #7:
Ved toto. Ja co som parkrat siel tou linkou tak to bol de facto prazdny vlak po Nove Nesto. Ako pekna vyhliadkova trasa po BA, na Vinohrady sa dostanem v spicke skor ako 59nou, ale ci je to rentabilne...?
Reakcia na: IBBI #5:
Podľa ZSSK bola predkoronová obsadenosť linky len 20-60%, čo je v porovnaní s prepchatými vlakmi na Hl.st dosť málo.

https://e.dennikn.sk/minuta/2220057
Reakcia na: IBBI #5:
Našla si svojich pravidelných cestujúcich, našla by si ešte viac, ak sa spravia vhodné zastávky, či už v Petrzalke alebo v Ružinove...
Reakcia na: IBBI #3:
Zle som sa spytal, sorry. Inak sa spytam - myslite, ze linka zo stanice Petrzalka do Senca bude zachovana? nechodia tie vlaky prazdne (aj mimo korony)?
Reakcia na: Joyki #2:
čo na S55(nie S50) zahusťovali? Však bývam na jej trase, 98% ciest z cífera chodím vlakom a odvtedy, čo sa zaviedla, ju nikdy nezahustili, akurát predĺžili 3809 z Petržalky, ale to mi môže byť jedno.
Reakcia na: Joyki #2:
Preco?
Reakcia na: Ma178rek #1:
Nema, tiez sa tam vozi len zopar ludi, ale tu vetvu si nikdy nedovolia obmedzit, dokonca dalej zahustovali.
S55 má dobrú naplnenosť?? Akože rozumiem že kvôli úseku TT-GA sa nemôže rušiť ale či ju nepostihne rovnaký osud