Pokračujúca výluka električiek v Karlovej Vsi a Dúbravke (26.10.2020 00:00 – 13:17)

Premávať bude náhradná autobusová linka X5, trolejbusová linka 33 bude obnovená.

Magistrát hlavného mesta 25. októbra vo večerných hodiných informoval, že premávka električiek do Karlovej Vsi a Dúbravky nebude obnovená 26. októbra 2020 v ranných hodinách, ale až v priebehu dňa. Dôvodom je chýbajúce povolenie na užívanie zmodernizovanej trate.

Do spustenia premávky električiek liniek 4 a 9 do Karlovej Vsi a Dúbravky bude platiť nasledujúca organizácia dopravy:

  • Linka 4 bude premávať po trase Zlaté piesky/ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Kamenné nám. - Nám. Ľ. Štúra - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Trnavské mýto - Zlaté piesky/ŽST Nové Mesto.
    • Prestup medzi linkami 4 a X5 bude možný na zastávkach Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo nám.
  • Linka 9 bude premávať po trase Ružinov - Trnavské mýto - Kamenné nám. - Nám. SNP - Kapucínska - tunel - Chatam Sófer - Most SNP - Šafárikovo nám. - Nám. Ľ. Štúra - Most SNP - Chatam Sófer - tunel - Kapucínska - Kamenné nám. - Trnavské mýto - Ružinov.
    • Prestup medzi linkami 9 a X5 odporúčame na zastávke Chatam Sófer.
  • Obnovená bude trolejbusová linka 33 Dlhé diely - Riviéra (dočasne obsluhovaná autobusmi). 
    • Na zastávke Riviéra bude možný prestup na linku X5 do/z centra mesta.
  • Náhradná autobusová linka X5 bude premávať po doterajšej trase Nové SND - Šafárikovo nám. - nábrežie - Riviéra - Karlova Ves - Dúbravka.
    • V úseku Riviéra - Nové SND budú premávať vložené posilové spoje.
  • Náhradná linka X33 nebude premávať.
    • Cestujúci môžu využiť linku 33 s prestupom na linku X5 na zastávke Riviéra.

Autobusové/trolejbusové zastávky Riviéra budú obsluhované v novom termináli vedľa električkových zastávok.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #88:
Mozeme tipovat. Politicke body treba tiez vytrieskat.
Reakcia na: Solider #86:
Veď ja netvrdím, že nie je, nakoniec na tejto trati je to dlhoročná tradícia, ja len vravím, že to nie je ohýbačkou ale obsluhou. Predtým bol oblúk na Lafku dobrý a všetky ostatné boli zubaté. By ma zaujímalo, či to DPB reklamoval alebo prevzal bez výhrad.
Reakcia na: Solider #86:
Ber to pozitivne - teraz maju zase 10 rokov co opravovat a prelievat tak verejne peniaze v ramci zvysovania a udrzania zamestnanosti vybranym firmam.
Reakcia na: S499.1023 #85:
Ten oblúk na Lafranconi je ale strašidelne zubatý.
Reakcia na: N/A #81:
Keď sa koľajnice ohýbajú v ohýbačke, rovné konce neostávajú. Pravdepodobne bol opäť zvolený tvar krivky "trabaloida".
Reakcia na: perets #82:
Zaliate to nie je (dobrá správa), koľajnice sa dajú vybrať a v prípade, že by sa ohýbali celé, vrátane koncov, asi by to malo fungovať. Otázne je, či sa dajú nejako donútiť upevňovadlá, aby sa trocha smerovo skorigovali.
Reakcia na: N/A #81:
A toto je tam zaliate v PJD na najbližších 30 rokov ? No super.
Reakcia na: Petto #79:
Oblúk pod Mostom Lafranconi v oboch smeroch trochu seká.
A ten zvuk - asi myslíš typický zvuk, keď sú prebrúsené koľaje.
Reakcia na: Jojan #77:
Obluk Riviera to je ina kava. Nic nepistalo v 29T. Obluk Jurigove uz skripal dost hoc ten je z 1.fazy. Celkovy dojem na novom useku velmi dobry. Zvlastny je ten styk koleso kolajnica - divny zvuk bol aj v 29T aj T6 🙃
Reakcia na: Jojan #77:
To čo sa robilo v 1 etape to je počuť, to čo sa robilo teraz nie je... bihužiaľ hkavne v okolí Nad Lúčkami je to odfláknuté
Reakcia na: Pe67 #74:
Tak už sa stalo. Prvá súprava (s cestujúcimi) šla T6 od Chatáma na l.č.4, o 13:11, šiel som si to vychutnať ale vydržal som v nej iba jednu zastávku, lebo vozeň, v ktorom som sedel bol silno obutý, takto sa to nedá. V zápätí už šla škodovka l.č.9 a to bol iný level. Celkovo ako cestujúci mám dojem, že to prebrúsenie urobilo veľa. Jazda bola tichá, styky nehádzali, mnohé z nich takmer nepočuť. Či ešte pokračuje dunenie zvonka, to neviem posúdiť. Snáď by som trocha vytkol pohadzovanie (sekanie) v niektorých oblúkoch. Myslím, že v tomto čase aj vy už máte svoje skúsenosti a určite odbornejšie.
Reakcia na: Petto #75:
Predpokladám že nebolo povolenie ako na električky...
A preco vlastne nie su tbusy na 33?
Zdá sa že prvé tramvaje mieria do KV.
Reakcia na: TeBeCe #68:
Prečo (aj) v tomto Covid fóre odbočuješ od témy a otravuješ nejakými električkami?
Reakcia na: Petto #69:
Ved bola tusim cez vikend ci kedy, TeBeCe sa stazoval na jej tichost. 😃
Reakcia na: shaggy #56:
Teto problém mám pre seba dávnejšie vyriešený tým, že mám na všetko "svoje" značky, kde viem presne, aká veľkosť bude vyhovovať.
S dieťaťom, ktoré rastie, je to troška komplikovanejšie ale riešiteľné.
Reakcia na: augenblik #67:
Dôležité sú nielen čísla, ale aj trendy. A keď vidím, že teraz mi to prudko rastie, tak je isté (pokiaľ sa nestane zázrak), že to bude takto rásť ešte minimálne týždeň, aj keď sa prijmú tvrdé opatrenia. Zase ak som na klesajúcej krivke, tak môžem dovoliť niečo uvoľniť, keďže počítam, že to klesne ešte viac.

Pozn. 1: Hranica 500 bola stanovená pri opatreniach platných od 15. 10., vtedy bol medián už cez 1 000.

Pozn. 2: Medián nie je vôbec vhodný ako kritérium na uvoľnovanie opatrení (minimálne preto, že si ho viem vyčarovať podľa potreby), ale to je iný príbeh...