Vozidlový park čoskoro doplnia nové midibusy

Nové midibusy sa momentálne vyrábajú.

Cestujúci v bratislavskej MHD by sa už čoskoro mali dočkať nových midibusov, ktoré nahradia súčasné minibusy premávajúce na linkách 44 a 147 v oblasti Kramárov a Slavína. Pôjde o midibusy Rošero First FCLEI na podvozkoch Iveco Daily od slovenského výrobcu Rošero-P zo Spišskej Novej Vsi. Na jar tohto roku Dopravný podnik Bratislava vysúťažil celkovo 8 nových midibusov, z ktorých prvé štyri sa v týchto dňoch už vyrábajú. Za fotografie z výroby ďakujeme predsedovi predstavenstva DPB Ing. Martinovi Rybanskému.

Nové midibusy prinesú na spomínané linky vyšší komfort cestovania, keďže okrem vyššej prepravnej kapacity budú vybavené aj modernými technológiami a celovozidlovou klimatizáciou.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #62:
To je asi jedná možnosť, ak nechceme odstrihnúť spojenie k OD Centrum, tak určite nejaká senior klientela tejto linky cestuje (keď už pre nič iné, tak na poštu).
Reakcia na: Ma178rek #61:
Tak pokiaľ neurobíme novú zastávku (ako navrhuje Melange v #56) niekde na úrovni Kútikov (pod podjazdom a L35 by sa otáčala na priecestí pred Borskou), tak tu vždy bude nejaké točenie sa po KV. Myslím si však, že trasa po Púpavovej je najlepšia, lebo je o viac než polovicu kratšia než tá cez Fadruszovu a nevynechali by sa žiadne zastávky.
Reakcia na: Urbanway 2423 #60:
Neviem či na nadjazde môže byť zastávka ale hádam hej, jedine čo sa mi nepáči cesta smerom na DD keďze by sa to točilo zas všeliako..
Reakcia na: Ma178rek #59:
Tak by podľa mňa mohla chodiť aj nastálo, len by som ešte pridal zastávku Kútiky na nadjazde, aby sa dalo prestúpiť na električku a opravil tú presunutú Borskú.
Reakcia na: Melange #56:
trasa počas prerábky cez Púpavovu so zastávkou Borská posunutou o 50m za stálu polohu tiež nebola zlá !
Reakcia na: Melange #56:
To sa fakt teraz točí až na Fadruszovej? Už to nechodí cez Púpavovú? Asi by potom bolo treba upraviť aj CP, lebo v ňom je len jedna zastávka Borská.
Reakcia na: Melange #56:
Priznám sa neviem, aká veľká je teraz v tom úseku presne zachádzka, lebo 35ku som dlhšiu dobu nepoužil. Ale áno, optimalizovať by sa to dalo aj v tej časti. Potom by to bol prekvapivo rýchly a užitočný spoj, keby sa ušetrí ďalších pár minút. Z Kuklovskej na Patrónku by sa (ak dobre počítam) skrátil čas cesty na cca polovicu.

Úprava: napadlo mi, že zachádzka by sa dala úplne zrušiť a prestúpiť na električku na zastávke Kútiky by bolo možné z posunutej zastávky Šaštínska (peší presun do 1-2 min).
Reakcia na: paaa #55:
Aký význam má zachádzka od Kútikov až po Fadruszovu a potom zase naspäť? Prestup na električku na Borskej? To sa predsa musí dať vyriešiť nejako jednoduchšie, nie? Stačilo by, keby sa spravila autobusová zastávka aj s priechodom tu a potom by stačilo robiť omnoho menšiu zachádzku, nie?
https://www.google.com/maps/@48.1648206,17.0465152,3a,75y,167.14h,86.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVvaD2TO8bmVJWKFsesdOZg!2e0!7i13312!8i6656
Reakcia na: TomJ #13:
Návrh, aby nastalo predĺženie a zatraktívnenie linky 35 som v lete písal do DPB. Pravidelne vidím, aký je to prázdny spoj a pravidelne ho na niektorých úsekoch pešo predbieham.

Môj návrh bol konkrétne takýto: 
1. Odstránenie pomalosti by sa docielilo zrušením zastávky Sološnická a presunutím zastávky Šaštínska niekam na hlavnú cestu. Časom pribudne zrýchlenie na Harmincovej / odstránenie meškania po rozšírení cesty.

2. Zvýšenie atraktivity by docielila postupnosť zastávok z Lipského po Patrónku ako 83 / 84, potom otočka a následne postupnosť Dúbravská cesta, Polianky a štandardná trasa späť do KV. Čo som si to tak rýchlo v hlave prebehol, takýto spoj by v porovnaní s inými možnosťami citeľne rýchlejšie spojil Kuklovskú/Borskú a Patrónku, Račianske mýto, SAV, Hodžovo námestie, ŽST Lamač...
Reakcia na: Melange #52:
Vodič by tu mal mať uzavretú kabínu (podobne ako v Sprinteroch), takže to hádam nebude problém, v najhoršom budeme využívať núdzové dvere. 😂
Reakcia na: S499.1023 #51:
Trvalý pobyt môžeš mať v akomkoľvek pre bývanie určenom priestore, hoc aj v hoteli.
Inak už vieme, ako sa budú vlastne využívať tieto vozidlá, kým platí, že prvé dvere sa nepoužívajú? Budú mať výnimku, alebo sa počká na koniec opatrení?
Reakcia na: 810zssk #48:
Papierovo všetko "apartmány", takže na trvalý pobyt neprihlásiteľné. Ale na to sa u nás (aj v CZ) serie.
Reakcia na: 810zssk #48:
A hlavne vsetko oznacuju ako apartmany, cize normy/urovne na hluk, prach, smrad, svetlo, atd. budu super v tych "bytoch" 😃
Reakcia na: Sor23 #32:
ty pre mladych, ja si pod linkou 38 predstavim dnesnu 50....
Reakcia na: ramzi #36:
Kokos. Tú výstavbu som videl, ale že by to boli bytovky mi teda nenapadlo ani v najdivokejšom sne. Skvelá lokalita.
Reakcia na: MatejBA #44:
Uz to počujem:
-blízkosť lesa,
-dobrá občianska vybavenosť,
-dobre napojenie na d2.

Nekup to.
Reakcia na: Sor23 #43:
Si asi v živote nebol vo Francúzsku, Belgicku, Holandsku?
Reakcia na: MatejBA #44:
Akože ale toto je extrém. 😃 Takto sa mimochodom krásne podporuje automobilita, keď si človek vždy môže natankovať priamo pred domom. Miesto tej pumpy by som im tam dal minimálne niečo ako ZOB v germánskych krajinách. 😆
Reakcia na: Sor23 #43:
24/7 mini potraviny, restauracia a kaviaren pod oknom ako vyhoda nie? 😂