DPB otvoril nové predajné miesto cestovných lístkov

Cestovné lístky je možné zakúpiť si už aj priamo v centre mesta.

Dopravný podnik Bratislava otvoril nové predajné miesto cestovných lístkov, ktoré sa nachádza v budove Novej radnice na Primaciálnom námestí. Nové predajné miesto je prístupné bezbariérovo na prízemí magistrátu v priestoroch oddelenia vzťahov s verejnosťou.

Nové predajné miesto bude otvorené od pondelka do piatka od 8. do 16. hodiny, pričom v pondelok bude otváracia doba predĺžená do 17. hodiny a v piatok skrátená do 15. hodiny. Obedná prestávka bude každý deň od 12:00 do 12:30.

Cestujúci tu nájdu široké spektrum služieb ponúkaných dopravným podnikom:

  • predaj predplatných cestovných lístkov IDS BK,
  • predaj jednorazových cestovných lístkov IDS BK,
  • plnenie kreditu elektronickej peňaženky,
  • vystavovanie bezkontaktných čipových kariet,
  • aktivovanie dopravnej funkcionality Bratislavských mestských kariet,
  • schvaľovanie zliav a predaj predplatných cestovných lístkov na bezkontaktné platobné karty,
  • výmenu jednorazových cestovných lístkov v prípade chybne vytlačeného lístka z automatu,
  • preberanie reklamácií na elektronickú peňaženku alebo bezkontaktnú čipovú kartu,
  • preberanie reklamácií na nefunkčný automat.

„Sme veľmi radi, že máme nové predajné miesto a cestujúci majú možnosť využívať naše služby v ďalšej predajni. Navyše je v krásnom prostredí na Primaciálnom námestí. Veríme, že si do nej nájde cestu množstvo ľudí, ktorí pravidelne využívajú mestskú hromadnú dopravu,“ povedal predseda predstavenstva DPB Martin Rybanský pri príležitosti otvorenia novej predajne.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #79:
Vidis, to mi nenapadlo, ze namiesto 3 minut cesty do predajne pojdem radsej pol hodinku na ZST. 😃

Takze oznacovace mame staticke a dynamicke. 🙂
Reakcia na: kecho #77:
Ešte sú statické na staniciach 🙂
Reakcia na: johnnyjanko #5:
len taká technická, v 90-tych asi veru nie...😉
Reakcia na: Urbanway 2423 #76:
Mas namysli niektory konkretny? Lebo oznacovace pobehuju hore-dolu iba v busoch/tram/tbus a do busu mozem predsa iba s platnym pcl, cize pokial si nie som isty, ci mi este plati pcl, tak do busu nepoleziem.
Reakcia na: kecho #75:
Aj označovač CL máš ďalej ako predajňu? 🙂
Reakcia na: Valec #66:
“budeš zbytočne čakať a zdržovať tých, ktorí na tú predajňu musia z iných dôvodov”
To je preboha co za dovod?
Napriklad ja mam predajnu blizsie ako nejaky automat, tak naco sa mam trepat niekde do automatu?
To uz aj v pobockach pochytili sofersku “oranzovu A4 a pasku”, aby ich vlcaci neotravovali?
Reakcia na: 3pa3ck3 #73:
Je, ale PCL sa dá kúpiť len 30 dní vopred.
Reakcia na: yellowcaptcha #71:
Nie je možné mať kúpené dva prekrývajúce sa PCL?
Reakcia na: yellowcaptcha #71:
"PREDAJ PCL AŽ PO NAHLÁSENÍ KONCA PLATNOSTI SÚČASNÉHO PCL!!!!"
Reakcia na: 810zssk #70:
Úuu, mám lepšiu modelovú situáciu:

„Dobrý deň, chcel by som si kúpiť električenku“

[zákazník podáva dopravnú kartu, pracovníčka ju prikladá k čítaciemu zariadeniu]

[pracovníčka sa zarazí, na chvíľu odmlčí a po chvíli hovorí:]

> „Ja Vám nemôžem električenku predať.“

„Prečo?“

[pracovníčka zase mlčí a po chvíli zaváhania a rozhliadnutí sa po predajni bez slova ukazuje na A4-ku v euroobale na ktorej je napísané „INFORMÁCIE K BONUSOVEJ PLATNOSTI NEPOSKYTUJEME!!!“]

Zákazník následne odchádza z predajne a nemá ani poňatia, že má v platnosti bonusový PCL, kvôli ktorému si nemohol zakúpiť električenku [kvôli obmedzeniu počtu dní pred skončením platnosti PCL kedy je možné kúpiť ďalší], a takisto netuší kedy si bude môcť kúpiť ten PCL, ktorý si chcel kúpiť teraz. 😁
Reakcia na: yellowcaptcha #67:
Ak to dobre chápem, tak cestujúcemu ktorý si príde na predajňu overiť či má zapísanú bonusovú platnosť bude povedané že mu to nepovedia, pričom povedať mu že mu to nepovedia bude trvať približne rovnako dlho ako by trvalo mu to proste povedať, akurát zákazník odíde nasrdený.

A aký je manuál pre alternatívnu otázku "Dobrý deň, prosím vás dokedy mi platí električenka" bez spomenutia bonusovej platnosti? 😁
Reakcia na: Valec #65:
Ten jav je pomerne bežný aj v Španielsku (mimo turistických oblastí). Milujem Madrid, ale jazykovo je to tam peklíčko. Nie preto že by nevedeli, alebo by boli neochotní, ale preto že sa hanbia / si neveria. Keď už toho človeka nejak dotlačíš do toho že to inak nepôjde, tak väčšinou dá angličtinu ktorá možno nie je vzorová, ale je rozhodne použiteľná na komunikáciu.
Reakcia na: lostrail #63:
"Absolutne ziadna snaha, ani sanca hovorit inym jazykom."

rovnaká skúsenosť v Belgicku a Francúzsku 😕
Reakcia na: Valec #66:
Tejto argumentácii rozumiem, no nerozumiem prečo aj tá správa smerovaná zákazníkom nemohla byť takto písaná, bez potreby znemožnenia zisťovania na predajni.

Teda povedzme že by sa uviedli iba tie preferované spôsoby overenia platnosti a potom ak by sa niekto spýtal na overenie na predajni normálne by sa mu odpovedalo že to je aj tam možné, ale že je pre neho oveľa jednoduchšie zistiť si to jedným zo spomenutých spôsobov bez čakania a potreby trepať sa do nejakej predajne.

Prípadne ako posledná možnosť so žiadosťou smerovanou zákazníkom s tým, že hoci toto je možné vykonať aj na predajni môže tým dôjsť ku zdržaniu ostatných zákazníkov/zbytočnému čakaniu tohoto samotného zákazníka a prosbou aby uprednostnili práve jeden z predchádzajúcich spôsobov.

Tá citovaná veta je taká internetová obdoba A4-ky v požutom euroobale s textom „INFORMÁCIE NEPOSKYTUJEME!!!“ trikrát obkresleným zvýrazňovačom.

Práve preto je to problém. Zákazníci si zaslúžia aby ku nim bolo pristupované ako k rovnocenným partnerom, ktorí sami vedia posúdiť situáciu a vybrať si tú správnu možnosť, ak už nie ako ku niekomu dôležitejšiemu.

[Mimochodom, neviem ako ostatní, ale ja tam vidím tri prvé body a v hlavičke čítam arkajv oznamov, miesto archív oznamov.]
Reakcia na: lostrail #64:
Tak konkrétne od zajtra, pri limitovanom množstve zakazníkov na predajni (1 os/ 10m2) budeš zbytočne čakať a zdržovať tých, ktorí na tú predajňu musia z iných dôvodov. A za rovnakých podmienok si pritom môžeš* lístok načítať v označovači vo vozidle, ktorým sa na tú predajňu dovezieš.

* tento lístok (tak ako všetky internetové predaje) navyše vôbec načítavať nie je potrebné, zapíše sa aj pri kontrole revízorom, prípadne sa nezapíše vôbec, čo ale ničomu nevadí
Reakcia na: lostrail #63:
V Bielorusku aj na Ukrajine som sa ohľadom angličtiny (u tej generácie, ktorá zažila ZSSR max. v predškolskom veku) stretol s takým javom, že aj anglicky rozumie, ale hovoriť sa strašne hanbí (aj keď častokrát je tá angličtina na lepšej úrovni, ako dáme celá partia dohromady).
Väčšinou to preto kombinujeme tak, že my ukážeme, že tiež po rusky nevieme skoro nič ale snažíme sa a potom aj druhá strana lepšie rozumie anglicky. Následne každý komunikuje tým jazykom, ktorý ovláda lepšie a nie je žiaden problém sa dohovoriť.

Pri staršej generácii s angličtinou veľmi nepochodíš, ale mnohokrát stačí povedať odkiaľ sme a potom komunikovať pomalou slovenčinou a jazyková bariéra sa minimalizuje. Na západnej Ukrajine (na zakarpatí obzvlášť) je výrazne lepšie použiť slovenčinu ako nejakú pseudoruštinu.
Reakcia na: kecho #62:
Zasa raz logika hodna Hurvinka. Lebo ked do predajne vojdes s nahubkom a nacitas si listok (nicoho sa nechytis), nakazis vsetkych jedneho zamestnanca. Ktovie, ci taka pokladnicka niekde v Bille sniva o tom, ze by sa raz vypracovala az do predajne DPB...
Reakcia na: shaggy #57:
Mne sa toto stalo vo Viedni na letisku. Aspon z toho, co som vyrozumel, typek, co sa nam rozhodol namatkovo skontrolovat kufre po prilete, zahlasil nieco na sposob "Ved sme v Rakusku, tak po nemecky" (the irony). Mal som sa ho sto chuti opytat, ci je nacista, ale to by sa mi mohlo vypomstit, tak som na neho zacal len velmi skaredo zazerat a pokracoval som po anglicky, nech si mysli, co chce.

Ono, ked si raz nacek, to sa da liecit len jednym sposobom a ten sposob ta urobi rovnako zlym clovekom.
Na Slovensku to znamena (kedze "liecenie" neprichadza do uvahy), ze vsetky tie tety minulych rezimov pojdu na dochodok a na ich miesto si sadnu ti, ktori uz mali anglictinu povinnu. Samozrejme, ani to nezarucuje, ze z toho jazyka nemali trebars stvorky, ale tych 5 viet, co realne budu potrebovat, zmaknu. Ked aj gramaticky nespravne. No a ked tam niekto bude riesit nejaku reklamaciu, zavolaju veduceho/veducu, co mali aspon trojky.

Este som toto zazil v Bielorusku. Jednak pri sedeni s papalasmi, ktori nam natvrdo naznacili, ze sme byvala gubernia tak isto ako oni (az na to, ze oni su sucasna) a teda sa nebudu okolkovat s nejakymi cudzimi jazykmi (este, ze spolupracovnik bol starsieho vydania a vacsinu rozumel, ja viem akurat citat azbuku a rozumiet podobnosti, ale z hovorenej reci nic moc, ale aspon nasi priami spolupracovnici hovorili po anglicky), po druhe v podstate hocikde na ulici. Absolutne ziadna snaha, ani sanca hovorit inym jazykom. Tak som lamal rustinu, ale nastastie slo len o kupu niekolkych suvenirov, nic vazne. Este letisko v Minsku pohoda.
Tipujem, ze vsetky tie tety maju tento postoj pekne natvrdo nakablovany v hlave. Dodnes mame problem s tym, co nas minuly rezim naucil (kradnut a podvadzat). Toto k tomu radim.
Genialne, esteze su tie predajne na PCL so snimacmi...

“ Vzhľadom na zhoršujúcu sa epidemiologickú situáciu nie je a nebude možné overiť si pridanie bonusovej platnosti PCL priamo na predajni. ”
https://www.idsbk.sk/oznamy/7g7v001hn41d/
Reakcia na: johnnyjanko #59:
potvrdzujem, starsia generacia
rodina odcestovana, hranice zavrete a nezaplatene faktury, toto ist zaplatit na tamtu pobocku, toto zas na inu pobocku
to akoze vazne vsetko platis osobne a v hotovosti? jj, a este aj fakturu za net osobne k providerovi
takze hej, starsia generacia nedoverujuca ib, uplne bezne, nasa generacia uz bude v tomto ina a ked budu male pismenka na monitore, len si zvacsime font 😃