Väčšina liniek bude opäť premávať v režime školského roka, ukončené budú aj niektoré dlhodobé výluky.
Od začiatku nového školského roka, od 2. septembra 2020, budú linky bratislavskej MHD premávať v pracovných dňoch podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školského roka.
Výnimkou budú linky 31 39 a 68, ktoré budú naďalej premávať s prázdninovými intervalmi medzi spojmi.
Linky 61 83 84 210 budú počas špičiek premávať častejšie. V Karlovej Vsi sa okrem nasadenia väčších autobusov na linke 32 doprava neposilňuje.
Podľa cestovných poriadkov platných pre pracovný deň školského roka budú od 2. septembra 2020 premávať aj regionálne linky IDS BK.
Po ukončení výluk v Dúbravke a v Jarovciach budú od 1. septembra 2020 linky 26 27 83 N34 90 91 191 a N91 opäť premávať po svojich pôvodných trasách.
Po ukončení rekonštrukcie električkovej trate v Rači bude od 7. septembra 2020 obnovená aj premávka liniek 52 56 65 po pôvodných trasách v Rači a premávka električkových liniek 3 a 7 na konečnú Rača, Komisárky.
MatejBA
Druha vec je, ze len samotna MHD ma pocas 4 hodin rano v ZB (5-9) kapacitu 2600+ ludi ak nie viac, pricom obyvatelov v ZB je 6000-7000 tisic.
Take Dlhe Diely maju rannu kapacitu pocas rovnakych 4 hodin v sucasnej dobe pri najlepsom do 9000 a pri najhorsom okolo 7000 ludi (zalezi ake vozidla sa daju na 32).
Pri pocte obyvatelov 20000-25000 to teda vychadza, ze za 4 hodiny odvezies (komfortne) niekde medzi 28% az 45% podla toho ake cisla beries. V ZB mas iba s MHD vzdy minimalne 40% a ak sa vypravi aj klbak tak cez 50% a do toho narozdiel od DD maju alternativu v podobe Lajnsov.
A kedze podla FFF13 je ist necely kilometer na zastavku daleko tak nemozeme pouzit argument "vsak mozu ist peso na elektricku (ked jazdia)/X5"