Výluka liniek 52 56 65 v Rači na Detvianskej (18.7. – 6.9.2020)

Prestupný uzol medzi električkami a autobusmi bude na Hybešovej.

Aktualizácia: Od pondelka 7. septembra 2020 budú linky 52 56 a 65 opäť premávať po svojich pôvodných trasách cez zastávku Cintorín Rača. Náhradná linka X55 bude zrušená.

Pre opravu električkového priecestia na Detvianskej ulici bude od 18. júla do 6. septembra 2020 približne do 17. augusta 2020 vylúčená premávka liniek 52 56 a 65 cez Detviansku ul. a prestupnú zastávku Cintorín Rača. Autobusy budú presmerované na náhradné trasy, pričom prestupný uzol medzi električkami linky 3 a autobusmi liniek 52 a 56 sa presunie od Cintorína Rača na zastávku Hybešova. Zároveň bude zavedená mimoriadna linka X55, ktorá zabezpečí spojenie od električiek do oblasti Na pántoch, keďže linka 65 nepôjde cez zastávku Hybešova.

  • Linka 52 bude premávať nasledovne:
    • V smere k ŽST Vajnory pôjde medzi zastávkami Závadská a Pastierska obchádzkou cez Kubačovu, Hybešovu, Koľajnú a Pri Šajbách, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach MiÚ Rača, Hybešova (na Hybešovej ul. pri električkovej zastávke), Ihrisková (v náhradnej polohe na ul. Pri Šajbách pred žel. priecestím).
      • neobslúži zastávky Cintorín Rača a Ihrisková (v stálej polohe).
    • V smere na Tbiliskú a Potočnú pôjde medzi zastávkami Stolárska a Závadská obchádzkou cez Stolársku, Čachtickú a Kubačovu, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Čachtickej ako linka 3 smer mesto) a MiÚ Rača.
      • neobslúži zastávku Cintorín Rača.
  • Linka 56 bude premávať nasledovne:
    • V smere na Studenú pôjde medzi zastávkami Nemecký kultúrny dom a Pastierska obchádzkou cez Hybešovu, Koľajnú a Pri Šajbách, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Hybešovej ul. pri električkovej zastávke), Ihrisková (v náhradnej polohe na ul. Pri Šajbách pred žel. priecestím).
      • neobslúži zastávky MiÚ Rača, Cintorín Rača a Ihrisková (v stálej polohe).
    • V smere na Tbiliskú pôjde medzi zastávkami Stolárska a Závadská obchádzkou cez Stolársku, Čachtickú, Barónku, Alstrovu a Detviansku, pričom
      • na obchádzke zastaví na zastávkach Hybešova (na Čachtickej ako linka 3 smer mesto), Nemecký kultúrny dom, Barónka a Nám. A. Hlinku (všetky tri na opačnom nástupišti než obvykle).
      • neobslúži zastávky MiÚ Rača a Cintorín Rača.
  • Linka 65 bude premávať obojsmerne medzi zastávkami Tbiliská a Na pántoch/Vajnorský potok cez ulicu Pri vinohradoch, pričom
    • na obchádzke zastaví na zastávke Karpatské nám.,
    • neobslúži obojsmerne zastávky Závadská, Cintorín Rača, Trávna a Púchovská.
  • Náhradná autobusová linka X55 zabezpečí spojenie oblasti Na pántoch, Rybničná a Púchovská so zastávkou električiek linky 3 Hybešova, pričom obslúži zastávky:
    • Na pántoch (nástupište/výstupište 59)
    • OU železničné (obojsmerne)
    • OU obchodné (obojsmerne)
    • Rybničná (obojsmerne ako 59)
    • Vajnorský potok (smer Hybešova)
    • Púchovská (obojsmerne)
    • Trávna (obojsmerne)
    • Hybešova (priebežná konečná zastávka na zastávke linky 3 smer centrum)
    • Hybešova (na Hybešovej smer Na pántoch)

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #19:
Omyl, môžte vymazať. 🙂
Len taku zvedavu otazku - ten termin sa stiha?
Prečo x55 nemohla kopírovať odchody z Rače v čase 7:30-9:00 ako mala 65-ka?
Teraz ma napadlo, ze 65 mohla ist obchadzkou cez Zitnu, Heckovu a Kubacovu. Prestup na elektricku by bol na Heckovej. Tade podla mna 12m voz prejst musi a nemusela by tym padom existovat X55.
Reakcia na: Martin Fundárek #15:
12M vozidlá neprejdu bezpečne úsek Kubačova>Hybešova
a zároveň na 65 by 10.5M kapacitne nepostačovali (úsek Cint. Vrakuňa - Jurajov dvor), preto je riešenie so skrátením 65 a jej nahradením x55 v problematickom úseku

Priority z hľadiska koordinácie grafikonu:
-ranná špička x55+59 Panty>Rača
-odpoludňajšia špička x55>65 E>Panty
-sedlo/víkend 65>x55 a x55>65, s ohľadom na okružnosť trasy x55 to sadlo v sedle pekne, ale cez víkend horšie, rovnomerne z oboch strán
Reakcia na: color #9:
"žeby" interval je okrem rannej špičky rovnaký, ako tak pozerám. A v rannej špičke je to 15 vs 20 min. Takže intervalom to nie je. To skôr tou manévrovateľnosťou, ako píše infinity.
Reakcia na: Trammat #13:
Možno plánujú nasadiť/mať v rezerve staré Sory?
Reakcia na: Infinity #8:
Ako je to vlastne momentálne s menej ako 12 metrovými vozidlami do výpravy? Zostane nejaká záloha aj po zavedení X55, či budú zmeny niekde inde?
Reakcia na: kecho #4:
nie
Víkendovému grafikonu dávam 👎 . Keď je interval 65 a X55 cez víkend rovnaký, mali na seba nadväzovať a nie nechať cestujúcich čakať 10-12 minút Na pántoch (alebo jednom z OU) v smere do Rače a 7-8 minút v smere do Vrakune. Nie každý cestuje iba na Komisárky alebo má potrebu sa voziť po celej Rači pri prestupe 65 -> 56 -> 3
Reakcia na: color #9:
👍 👍 👍
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Interval, žeby?
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
vysvetlim žeby 12m vozidla ???? tažke manevrovanie + hybešova smer kubačova zjazd?
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Este su 2 dni do vyluky, cize mozno bude tradicny modus operandi - DPB pozrie forum, pleskne si po cele a zmeni spravu. 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #5:
Del.
Skúste mi niekto vysvetliť prínos skrátenej 65 + X55 namiesto zachádzky 65 cez Hybešovu a Kubačovu. Zachádzka by znamenala +1 voz, na X55 ich bude treba viac, minimálne 2 + striedač. Okrem toho pre časť cestujúcich prestup navyše.
Reakcia na: Viliam22 #3:
To sa ucilo pred 20 rokmi. Nejake novsie zmesi sa este nevynasli?
Reakcia na: IBBI #2:
Podľa technologického postupu betón tvrdne 28 dní
MESIAC robit jedno priecestie???